1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wat jammer zeg, dacht echt dat pes dit jaar terug zou komen. Ik zat nog te twijfelen om weer een ps3 te kopen voor pes14. Toch maar niet dus, ik wacht lekker af op de next gen versie.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vorig jaar bij Fifa 13 heb ik eigenlijk voor het eerst FUT gespeeld en dan niet verder totdat ik een Ajax teampje bij elkaar had en ik het wel een beetje voor gezien had.

    Nu wil ik in Fifa 14 er vanaf het begin gelijk best serieus mee aan de slag gaan en ik heb dan ook een paar vragen voor als het dadelijk gaat beginnen.
    Want wat ik heb begrepen is dat er 2 weken (zoiets toch?) van te voren alvast een FUT Web-app beschikbaar komt waarop je alvast kunt ruilen etc. Maar is deze voor iedereen beschikbaar? En hoe begint het, krijg je van EA een starttarief van bijvoorbeeld 1000 coins of hoe moet je anders in het begin aan coins komen? En wat je dus uiteindelijk bij dez web-app verdient kun je dus ook meenemen naar Fifa 14?
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Holy shit, dat laatste shot van het publiek 8)
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ziet er goed uit! :)
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er goed uit, maar wat ik al eerder zei. t is meer de buitenkant en het publiek! (vaak skippen we die intro nog ook)

    (Het laat mij alleen de rekenkracht van de next gen zien en dat is mooi)

    Maar ik zie liever intelligente keepers die de ballen wel pakken zoals in het zelfde filmpje. Of gezichten zonder plastic look!
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    EA kan idd geweldige trailers maken, maar wat heb je eraan. Die realistische ball fysics in de trailer zie ik nergens terug in de gameplay hoor.
     
  8. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb FIFA14 op de XBox One gespeeld op Gamescom en hij speelde erg lekker weg! Alleen de shoulder buttons voelen een beetje maf aan. Alsof je op legoblokjes drukt. Maar ik speelde met AC Milan en el Sharaawy en Balotelli spelen heerlijk. Aubemeyang is een baas trouwens. Snelheid gaat gewoon weer belangrijk worden in FIFA14 en FUT. Alleen ietsje minder.
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je zal er wel aan moeten wennen en de controller is anders gebouwd.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Iemand? :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.230
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nu kunnen we pas echt voetbal spelen ja! \o/
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier de (voorlopige) ratings van Ajax in Fifa 14.

    [​IMG]

    Kan me wel in de (voorlopige) ratings vinden. Alleen denk ik dat Blind wel iets van 74 mogen zijn. Siem zou ik 80 maken en Bojan zou ik 78/79 maken en Siggi 76/77.
     
  13. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    bojan naar mijn idee veel te hoog. Tot nu toe vind ik het (mening) een zwaar overgewaardeerde speler, maar dat terzijde. Blind mag idd wel een tikje hoger. Vind zelf de Jong ook veel beter dan Eriksen. Vind Eriksen daarom ook te hoog

    Toevallig ook de ratings van psv en feyenoord?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nog niet tegengekomen helaas.
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    PSV:

    Edit: Uhhhh, nevermind dan. :p
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Alleen is jouw plaatje van Fifa 13 en niet van Fifa 14. ;)
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah, damn. :+ Ik dacht dat het de Xbox 360 versie van FIFA 14 was, onder andere omdat er toch behoorlijk wat ratings anders zijn? Ik heb FIFA 13 al heeel lang niet meer opgestart, maar dacht toch dat bijvoorbeeld Locadia en Depay veel slechter waren en bijvoorbeeld Tyton beter...
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Kan best, de ratings worden namelijk wel eens veranderd.
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    hoop dat je ook die van andere clubs kan vinden. Waar heb je deze screenshot vandaan _O_
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat mij betreft hadden De Jong En Eriksen allebei 80/81 moeten zijn. Zijn beide de beste en dragende spelers van Ajax. Bojan 80 slaat, op basis van wat we tot nu toe gezien hebben, nergens op. Maar goed, bij EA gaan ze ook af op de 'naam' van een speler. Blind had ook wel 75 mogen zijn. Voor de rest, prima. :)
     

Deel Deze Pagina