EXCLUSIEVE FIFA 14 CAREER GAMEPLAY Ik download m zo even voor de zekerheid, voor het geval hij verwijderd word.
Ook maar eventjes gedaan, nu kijken . "Sorry to say mate but a copyright strike is coming your way. EA don't take too kindly to this " Er zijn al meerdere mensen die de beta hebben gecracked en hem nu aan het spelen zijn. Ik zag er op S7 ook een paar.. EA en security
Inderdaad, stelletje prutsers . Hij zegt wel: Hopelijk schiet ie op, daar ben ik namelijk wel erg benieuwd naar omdat ik vooral Careermode speel .
Waar ik naast de verbeterde Careermode het meest blij mee ben is de 2 vs 2 Season mode, dat word echt tof samen met een vriend tegen 2 anderen. @ Remco, kun je die commentary video dan ook downloaden voor het geval hij verwijderd wordt?
Is inderdaad tof, maar kon afgelopen seizoen toch ook gewoon met z'n tweeën online? Zonde dat ik alleen nog in de weekenden kan spelen, aangezien ik in m'n kamer in Mestreech geen console heb.
Sure, ben het eerste filmpje al weer aan het uploaden voor het geval ie word verwijderd . KPN loopt alleen wel wat te fucken, soms is m'n internetverbinding 'ok' maar eens in de zoveel tijd komt ie niet boven de 50 KB/s uit .
Nice . Maar goed, als Calfreezy al dit soort fillmpjes gaat uploaden denk ik niet dat die andere zo snel worden verwijderd .
Dat zijn pakjes van 100.000 coins hè: 24 shiny spelers. Grote kans op ééntje of - als je geluk hebt - twee meer dan degelijke spelers.
Dat doen ze zo dat er meer next gen (consoles) verkocht worden . Ik wil eens echte game play zien van fifa next gen!
Inderdaad, maar ze zeggen dat PC's niet krachtig genoeg zijn om de nieuwe engine te draaien (wat natuurlijk complete Bullshit is)...