1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Dan nog, op PC heb je de optie om de graphics zelf in te stellen dus mocht je PC niet krachtig genoeg zijn dan kun je alles gewoon wat omlaag draaien.
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Is Taiwo in-game? En Robinho heeft volgens FutHead 75 en is CF
     
  3. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hebben jullie je controls eigenlijk altijd staan met fifa? Ik heb ze sinds FIFA 13 een x op manual gezet, en schieten dan op semi.. Maar wat raden jullie aan?
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik speel op het moment alleen nog maar 1v1 tegen m'n broer en dan met alles op manual behalve de Pass Assistance, die staat op semi. Gisteren voor het eerst met ook shooting op manual en tot onze verbazing scoor je dan heel andere goals. Ballen die op assisted of semi tegen worden gehouden gaan er nu in, omdat ie dan waarschijnlijk nét wat anders gaat, waardoor de keeper moeite heeft. Van een aantal onmogelijke posities gescoord (bijna op achterlijn hoog in het dak in de korte hoek, 35 meter uit de sprint en over de keeper heen en met een krul in de lange hoek, wat in FIFA14 echt moeilijk is geworden).

    Shooting op manual is zeker een aanrader. Steekpasses, lob passes en voorzetten moeten sowieso op manual in mijn ogen, anders is het spel gewoon veel te nep. Met die dingen op manual ben jíj het die speelt, niet de pc. Tenminste, zo zie ik het. Zo krijg je ook veel meer voldoening uit mooie passes, voorzetten of goals ;).
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klopt maar dan moest je per se bij elkaar zijn en op 1 console spelen, nu kun je gewoon allebei thuis zitten met headsetje op, en aparte leaderboard is ook nice.

    15 sept, volgende week zondag dus.
     
  6. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik kreeg net bij het opstarten van FIFA 13 de melding dat mijn Season Ticket over 14 dagen verloopt. Kan ik met deze Season Ticket straks weer de Early Release van FIFA 14 downloaden? En komt die uberhaubt weer dit jaar?

    Edit: Ah nevermind, zie dat de Early Release pas 3 dagen van tevoren verschijnt, ga ik dus niet meer redden.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]BCuRdfZ8I1E[/yt]

    Is dit de next gen fifa? Dat stuk in het begin met Ronaldo ziet er te goed uit voor current

    EDIT:

    Eigenlijk ziet het er best normaal uit. Denk current gen gameplay
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2013
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Denk het ook, al vind ik het publiek wel nice op het begin. Iig verbeterd, meteen ziet het er toffer uit als het niet kartonnen platen zijn :+.

    Ik vind de controls voor de knuckle ball nog niet echt duidelijk though :lol:

    Kan het nu allebei? Of alleen met twee XBOX's online? Ik speel namelijk liefst met een maat op de bank, betere communicatie en minder kans op lagg :+.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kan allebei, je kan dus gewoon samen met een maat op de bank met z'n 2en online tegen iemand anders spelen. Maar wat nu nieuw is is dat er een Co-op Seasons gamemode is, en deze is 2 vs 2 en heeft o.a. een aparte leaderboard. Hiervoor moet je dus met twee Xbox's online spelen.
    Tuurlijk is samen met een maat het leukste inderdaad, maar zo kun je dus met vrienden die bijvoorbeeld op kamers zitten toch met z'n 2en in één team spelen, toch ook een ideale gamemode voor jou als je een Xbox op je kamer in Mestreech hebt. :9
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hater :'-(

    Kutzooi, ik moet echt een console gaan kopen voor in Mestreech. =(
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat ik trouwens ook gelezen had is dat die Legends pas beschikbaar worden als Fifa 14 ook op de Xbox One beschikbaar is, op 22 november dus. Aan de ene kant wel logisch omdat je zo een eerlijke markt behoudt en niet dat mensen op de x360 al Legends hebben en je er op de Xbox One nog voor moet gaan sparen etc, maar wel jammer dat we dan weer langer moeten wachten want die Legends lijken me echt tof. Pele zal wel ziekelijk duur worden. :+
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Het ligt niet alleen aan de graphics, de gameplay verandert namelijk ook. En aangezien FIFA vaak onlije word gespeeld is het een simpele keuze voorhun. De meeste mensen die FIFA spelen hebben geen dure pc's staan omdat ze toch weinig games spelen.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [yt]xzJhMxUOWH0&feature=youtu.be[/yt]

    Tof filmpje van Kazooie :). Shirts van PSV en Ajax komen erin terug bij Depay en Eriksen.
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Wat 8).
    Dat is toch het punt van een nieuwe game..
     
  15. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat is die Wayne toch lelijk :0
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Toffe gameplay-beelden, IMO:
    [yt]WVoUL3seahE[/yt]

    Aantal mooie steekpassjes en schoten, spelers lopen ook goed de gaten in. Wat me nog meer opvalt is dat fysiek onmogelijke bewegingen (super snel rond draaien bijvoorbeeld) er ook heel moeilijk uitzien, houterig.

    Minpunt: rebound goals zijn er nog steeds.. :{
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zijn dat Xbox one beelden? Of gewoon 360?
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    360.
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ok, ziet er best goed uit voor de 360 versie. :)
     

Deel Deze Pagina