ik heb zojuist de pc demo van fifa gespeeld wat een kopie van vorig jaar! En totaal geen sfeer gevoel.. Mis ik echt. Gameplay tja.. je geeft een pas en het (plasic) poppetje (ja dat zijn ze echt) schuift in de loop mee.. Keepers tikken een harde bal nauwelijks tot corner.. Soms echt schuif ghaos in het strafshopgebied! Ik vind het dus tegen vallen.
Even een vraagje, waar kopen jullie de xbox live kaarten? Zag net dat je een gold nodig hebt om de demo te kunnen downloaden, wil dat natuurlijk ook wel!
De demo valt ieder jaar tegen, omdat alles nog niet helemaal soepel verloopt en er nog veel bugs in zitten. Serieus. Ieder jaar twijfel ik even na de demo, maar de full-game is altijd geweldig IMO.
Je kan ook overdrijven. Een geweldige game vind ik het niet, maar ik zal het toch altijd kopen, omdat ik weer de nieuwste shirtjes en spelers selecties wil.
FIFA is voor mij ieder jaar de enige game die ik vanaf begin tot aan het eind speel. Ik speel nu nog steeds FIFA13, terwijl over een paar weken FIFA14 er alweer is. De 1v1 potjes tegen m'n broer zijn ongelofelijk spannend en we spelen op een vrijdag of zaterdagavond urenlang tegen elkaar. Ook al zijn er ieder jaar een handjevol bugs, blijft het wel een enorm vermakelijk spel voor mij. Het kan zijn dat jij het spel niet top vindt, maar ik wel. Als het zo lang leuk blijft, heb je voor mij een geweldig spel. Ook al zijn er genoeg punten die het nóg beter zouden maken. Bijvoorbeeld rebounds, die bijna altijd bij je spits in de voeten komen, cornersgoals waarbij je vaak kansloos bent als verdediger, gare penalties, overdreven blessures. Maar over het algemeen kan ik zeker niet ontevreden zijn over de gameplay. Op assisted is het nep, op manual heerlijk en vrij, waarbij geen enkele aanval hetzelfde is. Genieten.