Beetje de chemistry styles die tof zijn IMO: Marksman/Hawk voor spitsen en Hunter voor flankspelers. Arits/Engine voor middenvelders. Anchor voor verdedigers. Of je moet bijvoorbeeld specifieke styles voor specifieke speler kopen. Bijvoorbeeld een Pelle heeft gebrek aan snelheid, dus kan je het best Hunter kopen.
ik zag net dat de release via de season pas al zaterdagnacht is. zondag de hele dag fifa en om 16:30 ajax-psv
Dat is toch alleen voor Amerika? Zo niet dan word het een heerlijk weekendje. Eerst de derby Heracles- Twente en bij winst nog even een feestje bouwen en dan s'nachts al FIFA gaan spelen en dan zondag weer en hup dan ook nog PSV-Ajax erachteraan.
Waarom zou je ze niet even opbellen? Weet je het 100% zeker en had je je antwoord al eerder gehad ook.
Al gedaan, en 2x niet opgenomen.. Op een gegeven moment heb je dat geduld niet meer om dat te blijven doen he
Ik zag net ook ergens staan dat het voor europa op de 21e is.. Maar hoe kom je aan die season ticket, hoe zat dat ook alweer?
Wanneer ik bij de ea app kijk staat er niet bij dat het alleen voor amerika is. Volgens mij kan iedereen hem downloaden
Maar dat kost 25 euro toch? want ik wilde ook de ultimate edition kopen, maar dat heeft dan geen zin toch?
Neuu, 24 (kut)pakjes is zat Maar dan kan ik de game lekker gaan preorderen bij GameMania voor 29, en nu alvast die season ticket kopen Thanks man
Gisteren dat ticket aangeschaft, en toen was die aan het aftellen, nog 2 dagen en een aantal uur.. dus ik neem aan idd zaterdag..
Uno Problemo. Wil de ER ook gaan halen. Alleen weet ik niet hoeveel GB hij nodig heeft. En ik heb GTA5 er op staan en maar een harde schijf van 20GB. Iemand die weet hoeveel GB het word?