Heb je niet nog een externe harde schijf of een usb stick? Ik heb deze gisteren gebruikt en hier gta op gezet. Heb nu 13 gb vrij voor fifa 14
Ik heb een smartphone waar 64GB op kan. Kan ik die dan verbinden aan mijn xbox met een USB Kabel en dat ik daar Fifa op zet??
Inderdaad even gekeken. Dat doet het niet. Zou ik dan een 8GB externe harde schijf kunnen kopen en daar dan opknallen?
Nu heb ik een vraag. Ik ga de ultimate Edition halen maar als ik nu de season pass ook haal vervalt dan een van die twee mbt gold packs? Dus dat men maar 24 packs krijgt ipv 48. Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Eens kijken of ik met alleen Black Ops 2 de inruilactie van GameMania doen. Anders betaal ik 95,-. En wanneer ik hem inruil nog 'maar' 70.
Die vraag had ik gister ook, en toen werd mij verteld dat je dan 'gewoon' 48 pakjes krijgt.. Misschien wel 2 per week dan ofzo? Ik heb iig mijn ultimate edition veranderd in een cheap versie bij de Gamemania, vind 24 pakjes wel meer dan genoeg..
Haha sorry overheen gelezen. Ik heb het gevonden, maar moet ik dan in de winkel zo'n kaart halen voor 25 euro aan microsoft points?