1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wilde eerst ook de early acces aanschaffen, maar ik vermaak me op dit moment nog teveel met GTA 5 dat het zonde is om dat bedrag neer te leggen. :)

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    €12.50 (als je het deelt met je broer) vind ik best meevallen voor 4 dagen eerder FIFA en 24 weken lang een gratis gouden pakje. Dan ben je normaal iig al een stuk duurder uit met alleen die pakjes al. :)

3. mikeevl

mikeevl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Career gestart met Go ahead Eagles 2-1 winst op AZ en 1-2 winst op PEC gaat best lekker

4. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op 57% maar gaat nog steeds erg langzaam. Ga vandaag ook niet meer spelen.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is allemaal wat soepeler qua animaties en balaannames dan de demo, maar toch blijft het wennen. Het gaat allemaal niet zo subtiel als in FIFA13 (wat wellicht ook nep was?). Verder moet ik nog wennen aan het type spel dat je moet spelen. Het is dus geen circus meer met acties en over-de-top steekpassjes. Ik speelde bijvoorbeeld met Feyenoord, maar dat was echt lastig. Pelle kan absoluut níét dribbelen en de flankspelers stonden niet echt diep.

Oh ja, wtf trouwens. Pelle is een complete forward, hij heeft de specialiteiten: strength (91), poacher (85 finishing, 90 heading), aerial treat (tering groot en 90 heading) en complete forward. Toch speelt hij kut aan de bal. Voorzetjes zijn wel zijn ding.

Maar ik weet wel ik in deze FIFA weer enorm veel moet en ga leren en het uiteindelijk weer een bazen game wordt. :cool:

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Heb je al geprobeerd om gewoon alle ballen op Pelle te spelen? :+ Dus, zoals Feyenoord in het echt speelt; misschien dat dat beter gaat. ;) :D

7. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een teleurstellende game. Tuurlijk ging FIFA 13 soms te snel, maar nu hebben sommige spelers een rollator nodig en dan speel je nog met teams als Napoli. Hoe zullen Heracles, Nec en Nac dan wel niet spelen....

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Die vent die kopt alles er in, zo overpowerd als maar kan.
    Deze FIFA gaat weer terug naar de FIFA 10/11 kwa gameplay.
    Kopballen zijn hartstikke overpowerd, mijn eerste tegenstander shoot al een vrije trap vanaf 35 meter er al in. Daarna schoot hij vanaf een meter of 30 de bal nog eens gekruld tegen de kruising aan. Verder gaan je verdedigers meer blunders maken door het slim weglopen van de aanvallers. Denk dat di de meest frustrerende FIFA gaat worden :9

Laatst bewerkt: 22 sep 2013
  9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het nog wel meevallen tov. de demo. Het is een stuk 'echter' dan FIFA13 inderdaad. Je kan met Walcott niet meer een heel team uitsprinten en kappen. Sowieso kan je niet meer onnatuurlijk snelle en scherpe kapbewegingen meer maken. Is even wennen, want het dribbelen de tegenstander gek maken gaat waarschijnlijk niet lukken in deze FIFA.

Het is nóg meer een passing game geworden itt. 11 Messi's op 1 veld, waarmee je allemaal de tegenstander kan dollen, als je dit vergelijkt met FIFA13.

Ja, als je dat dus doet, verlies je iedere bal. Aan de bal is Pelle gewoon 3x niks. Lange ballen is hij wel handig mee, maar het team sluit dan vaak niet snel genoeg aan.

10. Seh

Seh Guest

Waar heeft iedereen de game besteld of waar ga je hem halen? :)

En kan iemand een screenshotje maken van de selectie van Feyenoord?

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Rennen met Boetius dan voorzetten op Pelle, koppen en goal. Verder speelt Vilhena lekker en Kongolo ook door zijn Aerial Ability. Mulder is een drollenvanger beter Bruno op goal.

12. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekent het als je het transfer global system uitzet?

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Boetius is inderdaad wel tof in FIFA14. Wat bedoel je met de Aerial Ability? En Mulder vind ik echt bazig goed. Die hield twee onhoudbare ballen uit de kruising met onrealistisch snelle reflexen.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nice, Sturridge 84. :cool:

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat ie +3 heeft hè :+. Coutinho speelt wel enorm fijn btw, itt Suárez die veel stroever is aan de bal. Coutinho heeft dat lichtvoetige wat weinig spelers in FIFA14 hebben.

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Kongolo heeft 90 Jumping, heel erg handig voor hoekschoppen en voorzetten wegwerken

17. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    iemand die hier op de PS3 speelt en ook problemen heeft met die seasonticket ik kan de voorledige game niet binnenhalen iemand die weet hoe dit zit?

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Vond Suarez in FIFA 13 echt ongelooflijk bagger, hier vind ik hem juist wel fijn. Is wel redelijk traag jammer genoeg. Jammer dat de ratings van Liverpool volgende week wel weer keihard zullen dalen. :+ Ach, dan heb ik het spel toch nog niet.

Net echt een heerlijke match gespeeld. Stond aan het begin 2 - 0 voor, vervolgens kwam hij terug en stond het 2 - 2, toen scoorde ik weer de 3 - 2. Waarna hij er weer 2 scoorde en 3 - 4 voorstond. Toen scoorde ik in 5 minuten nog lekker 2 goals om zo uiteindelijk met 5 - 4 te winnen. :cool:

Vond dit wel een heerlijk goaltje.
    http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/profile/media/XBOX/Dutch Eternity/2014/video/171658215

Hoe spreekt FIFA trouwens Toby Alderweireld uit joh? Klinkt heeeel raar haha.

Laatst bewerkt: 22 sep 2013
  19. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand het?

20. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Wat?

Deel Deze Pagina