Hoop dat ze de verdediging nu eens goed gaan aanpakken. Vreselijk irritant dat verdedigers opeens stoppen met rennen als er een LB+Y pass word gegeven.
Aanvallers mogen ook wel eens naar de bal toe stappen. Dat je inspeelt en dat er niet een verdediger gelijk in stapt, omdat je aanvaller geen kant op gaat...
Dat ook. Bij FIFA 13 ligt de nadruk echt té veel op het aanvallen, counteren en nog meer op snelheid. Maak het zo vaak mee dat ik na een corner of aanval een counter krijg en het dan 7 aanvallers tegen 3 verdedigers is. Aanvallers rennen wel mee, maar verdedigers blijven dan voorin hangen. Hoop sowieso dat snelheid niet meer zo effectief is in de volgende FIFA. Mensen zoeken tegenwoordig alleen nog maar teams met snelle spelers voorin, wat ze dan verder nog voor een stats hebben boeit niet.
Wanneer komen die Next-Gen filmpjes nou? Kon nou niet echt zeggen wat er verbeterd was na die Next-gen reveal.
Meh. Als ik de tweets van de spelers mag geloven is FIFA 14 op de current gen bijna hetzelfde als FIFA 13 op een paar nieuwe features en animaties na. Het speelt zich meer op het middenveld af, het gaat wat minder snel (realistischer) en technische spelers zijn beter aan de bal dan mindere spelers. FIFA 14 op de next gen is echt een enorm verschil. Alles verloopt veel soepeler, graphics zijn veel mooier, de sfeer in het stadion is beter (+ publiek ziet er eindelijk goed uit) en .. tja, alles is beter eigenlijk.
Godzijdank eindelijk weer Camp Nou in Fifa! Waar je in Fifa 13 dacht lekker een carriere te starten met Barcelona kwam je bedrogen uit met thuiswedstrijden in zo'n nep stadion. Fifa 14 ga ik niet aanschaffen voor de 360, mits het direct verkrijgbaar is op de X1. Ben eigenlijk al lang blij met verbeterde graphics, de gameplay hebben ze naar mijn mening al behoorlijk optimaal gemaakt.
vind het tegenvallen.. kijk zelf http://www.gamespot.com/e3/fifa-14-e3-2013-stage-demo-6410217/ wedeom plastic poppen... Ik wil deze game ook wel ens op de ps4 zien!
Wat maken supporters uit? Als je een voetbalspel speelt om de bijzaken dan moet je lekker osm gaan spelen oid.
Ik vind het er juist veelbelovend uit zien, veel betere animaties waardoor het er veel realistischer uitziet. Ook het 'nieuwe schieten' ziet er veel uit, dat gaat heerlijke goals met Bale opleveren
Ik hoop echt dat de shirts en korte broeken fatsoenlijk mee wapperen en buigen. In de vorige gen versies leek het wel dat de kleren van aluminium waren gemaakt. Als ze dit niet eens kunnen in de next gen, dan stellen ze me grafisch zeer teleur. Want de kleren van de spelers in NBAlive09 wapperen prachtig mee