Ja die was totaal anders. Het was een echte voetbal sim. De hele tijd sprinten had totaal geen zin je moest nu echt leren om je skills te gebruiken Nu is het weer sprint button in gedrukt en gaan met die die adhd spelers. Ben niet de enige die het merkt hoor forum van ea loopt vol. Hier een voorbeeldje. i got the retail version in the post today, obviously i started playing it, only to notice the ingame speed is triple that of the early access and players with 90 pace are now as effective as they was in fifa 13, if your thinking of buying it to avoid pace, DONT EA have pulled the wool over peoples eyes again with their false early access, it is nothing like the early access not even close, everything is terrible now so shocking EA
De Early Release had ook zijn foutjes hoor, vooral de stilstaande finesse ballen waar een snelheid aanzat, en de cornergoals, de voorzetten vond ik niet eens zo erg maar de corners waren ontzettend moeilijk te verdedigen. Fifa 14 nog niet gespeeld maar dat merk ik zo wel.
paar potjes online gedaan wat me opvalt is dat mensen vrij snel weggaan bij 2-0 3-0 zijn ze weg hadden ze ook wel wat aan mogen doen vind ik elke x dat leaven
Vanmiddag een carrière gestart met Go Ahead Eagles. Erg leuk maar zelfs met financiële strengheid op 85% wel heel weinig te besteden Transferbudget van 500.000 euro en een salarisbudget van 6000 euro. Alleen Andersen van Ajax op huurbasis kunnen halen Nog even kijken of ik hier nu verder mee ga of eerst met een ander team aan de gang ga, zat te denken aan Arsenal of Schalke 04.
EA heeft Fifa verpest. Het gaat allemaal zo stroperig. Dribbelen is totaal verdwenen. Balaannames nog erger als Fifa 13. Corners zijn niet meer te verdedigen... BAH
Is het nu dan heel verschillend dan de demo? Die vond ik namelijk prima spelen. Inmiddels de game ook besteld, dus morgen aan de slag.
wat ik wel echt F*cking irritant vind is als je prongeluk een keertje ongelukkig verlies je ineens 3 a 4 wedstrijden MOET verliezen ik vind dat zo enorm slecht van EA dat ze daar niks aandoen alsof je MOET verliezen alles zit tegen bah echt een minpunt.
Geen problemen gelukkig. Maar hey, wie durft te zeggen dat fifa 14 zelfde speelt als 13 heeft zijn kop gestoten. Echt heb nu al frustraties en het gaat net een tikkeltje slomer. Morgen weer pro-clubs dit blijft imoh leukste stuk van FIFA.
Maar is het net zo sloom als in de demo, of niet? Dat vond ik juist een prima en realistisch tempo namelijk
Ik heb de demo niet gespeeld, maar het is een stuk langzamer dan FIFA 13. FIFA is voor mij nog steeds een blinde aankoop, voorlopig bevalt dit deeltje mij weer prima na een paar potjes online en offline.
De demo niet gespeeld, en gister fifa 14 gehaald. Maar het leek gewoon of ik 13 speelde :{ Met FUT liep ik met Atsu de tegenpartij er weer geheel uit.... graphics zijn identiek... Het speelt iets trager, maar daardoor heb je ook nog eens zeeën van tijd om te kijken welke (steek) pass je kunt gaan geven. Fifa blind gekocht zoals elk jaar, maar als ik dit had geweten had ik hem eerst wel laten liggen
Snap echt niet dat mensen zeggen dat dt net FIFA 13 is. Misschien heb je dan te weinig gespeeld. GamePlay is totaal anders! Helaas in het negatieve veranderd!
Mwaah, het is inderdaad negatief veranderd, maar dan meer in de zin van FIFA13 V2. Dit is niet een Fifa14 waardig spel, daarvoor is er te weinig veranderd, en teveel mee geprutst in negatieve zin
Ik vond de Early Access veel fijner spelen dan FIFA13, omdat snelheid minder belangrijk was, het afhouden van de tegenstander fijner werkte bij grote of sterke spitsen, het dribbelen realistischer was en er meer tijd was om een goede steekpass te geven. Het dribbelen was wel wat houterig, vooral de aannames (pas vaak na een halve seconde na de aanname kon je wat met de bal doen), en de kopballen die overpowered waren. Als ik nu lees dat iedereen zo loopt te haten, snap ik niet wat er gebeurd is. Ik speel vanmiddag FIFA14 pas, maar de kritiek lijkt alsof het een totaal ander spel is geworden. Het lijkt mij eerlijk gezegd stug dat de Early Access zó anders is. Het was iig zeker geen FIFA 13.1.
Ik vind dat mensen een beetje lopen te huilen. Nee er zijn geen drastische veranderingen, maar het speelt allemaal net ff iets anders en ik vind het wel een verschil met Fifa 13. Snelheid is van veel minder groot belang dit keer, en dat juich ik alleen maar toe. Het speelt allemaal meer op het middenveld af wat in mijn ogen ook weer realisctischer is als zijn voorganger. De tegenstander lijkt ook meer te spelen naar zijn mogelijkheden en hun eigen sterkte. Ik vermaak me hier wel weer een jaar mee. Moeten ook niet vergeten dat het pareltje van Easports vooral gericht is geweest op de next gen versie.