1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

1. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    klinkt goed!

2. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Looplijnen zijn dramatisch. Vleugelspelers die zich niet laten uitzakken om aanspeelbaar te zijn. Ze lopen constant diep. Krijg je linksback de bal moet je eerst 10 seconden wachten tot dat de buitenspeler weer terug is anders staat hij constant buitenspel. Spitsen blijven ook constant achter de verdediging hangen. Zo kan ik hem natuurlijk nooit inspelen.

In carriere is die scountnetwork gewoon een grote flop. Drama

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gisteravond ook aantal games gespeeld met Southampton, het speelt erg lekker maar weer wennen.
    Geen last van onzinnige shit(framedrops van die gare game PES) gewoon lekker voetballen en zoeken naar de oplossing.

Echter die kopballen zijn te makkelijk dat moet snel opgelost worden, maar EA kennende zijn die wel snel met patchen.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Global Transfer Network is inderdaad een grote flop.

Ik vind de looplijnen vanaf het middenveld naar de diepte fantastisch, maar wat jij zegt is ook waar. Het in de bal komen van de flankspelers is weer heel matig, waar je vaak op moet wachten. Dat is zonde. Bij de spits heb ik dit overigens niet, die staat vaak voor de verdediger en kan de bal aannemen.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mijn teampje is:

Op de bank nog Floccari, Emerson, Silvestre en Manfredini. Ik heb nog 6 hunter cards, 3 hawks, 1 marksman, 3 engines, 2 architects, 2 artists en 4 goalkeeper kaartjes. Even kijken wat ik er mee doe. En dan nog 4k. Ik twijfel over een tweede Serie A team of een Eredivisie team. :)

6. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt iedereen online is Liverpool of Totenham. Word ik een beetje moe van. Ik wil juist lekker tegen verschillende teams spelen.

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dan moet je zelf ook een minder team nemen. ;)

8. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pff speel al jaren fifa en was echt aan het wachten op fifa 14 maar dit is echt de slechtste fifa laatste jaren. 26 h2h matches gespeeld maar wat veel kopgoals! Spelers bewegen alsof ze allemaal 40+ zijn. Benieuwd hoelang ik hem nog speel. GTA gaat er nu maar ff in.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :thumbs: :{

Ga je moeder pesten. Heb hem gewoon legaal.

Vanochtend nog een paar potjes gespeeld en ineens niet meer zo veel goals. Bij vorige Fifa's had ik meteen een goed gevoel, bij deze moet dat even groeien. Ik merk wel op het veld dat veel details echter lijken. Wie weet ben ik over een week wel fan :+

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  11. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    dan ben je best bereid om ff dit vraagje te beantwoorden:

kan je in online friendy matches ditmaal weer - regen /zon - instellen en dag/avond enz? kon voor t laatst in 09. iemand?

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet

13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    dank, zo slecht toch?

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, heel apart dat dat niet kan bij friendlies.. Vraag me af of ze er veel over horen bij EA.

15. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Heb je hem nu ook, loopt ie lekker de hele tijd vast als je een FUT wedstrijd start.

16. mikeevl

mikeevl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Lekker hoor een game krijgen die niet werkt :confused:
    Ik kan wel gewoon in Ultimate team mijn team aanpassen en handel etc. maar een wedstrijd spelen kan niet, ook geen aftrap etc. Elke keer dat ik een wedstrijd start loopt hij vast en zegt hij dat ik de cd moet schoonmaken, krijg dit ook op een andere xbox.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het tot nu toe wel ok. Verschil tussen 13 en 14 is best groot. Kwa spelsnelheid dan. Het is net alsof je met een stel lopende betonblokken speelt :emo:

Ach, kwestie van wennen denk ik.

Verdedigen en loop acties zijn dan wel heel fijn ditmaal. Dat de bal eindelijk "vrij" is bevalt me ook wel. Die ballen die elke keer bij je tegenstander vallen is deze keer ook veel minder aanwezig. Ben benieuwd hoe verschillend de XBOX One versie zal zijn t.o.v de 360 versie.

Daar al iets over bekend?

19. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn een heleboel 4,5 teams dus daar ligt het niet aan, maar EA heeft Liverpool zo overpowerd dat iedereen die kiest. Speel namelijk graag met Fiorentina wat ik een leuke club vind. Met Heracles speel ik gelukkig niet steeds tegen dezelfde.

20. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan er nog geen zak van, maar ik vind het wel lekker spelen :)

Deel Deze Pagina