Iemand die met mij binnenkort co-op seizoen wil doen? Ben zelf nog totaal niet goed in de game, dus alleen als je dat geen probleem vind.
Ik vind het trouwens ook erg vaag dat ik voor een wedstrijd de opstelling van de tegenstander niet te zien krijg. alleen mijn eigenste.. daarnaast word ik gek van de zon in een stadion.. nee, niet de zon maar de schaduw die erbij hoort.. daar is het zo donker dat ik amper iemand zie lopen.. wat gameplay betreft word het spel alsmaar beter nadat ik er al heel wat uurtjes op heb zitten.. gelukkig maar..
Daar zou toch op z'n minst een update voor moeten komen, als ze echt veranderingen doorvoeren? Ligt het niet aan het team waar je mee speelt, zijn die uit vorm? Krijg je die ook niet als je het filmpje niet doorklikt? Was me nog niet opgevallen, dat is wel apart ...
Als je overdag in de Amsterdam Arena speelt met zonnig weer; die schaduw van het dak op het veld is dan toch wel heel lelijk. Foutje of ligt het aan mij? Zag er in '13 toch beter uit.
Ben met Ajax carriere begonnen inclusief de financiele overname.. Heb nu Pogba en Danilo gekocht, maar ben eigenlijk op zoek naar een spits. Iemand een leuk idee?
Az Kan iemand mij het volgende uitleggen: Carrière met AZ gestart. Sta na 12 wedstrijden op een nette 5e plaats, word ik ontslagen!
Als je carriere begint, krijg je te zien wat minimaal de eisen zijn als trainer . Als er staat dat je 1e moet worden van de competitie en je word t 5e, dan wordt je inderdaad ontslagen. Wat stond er?
Plaatsing voor Europa. Daar was ik dus prima mee bezig maar blijkbaar kun je dus alsnog al na 12 wedstrijden de zak krijgen....:{
geweldige reactie. Ik heb bij fifa 13 steeds als ik een potje online speel dat mijne hele xbox vast blijft hangen is dit ook in 14 of hebben meer mensen er last van gehad? bij 13. en 14.??
Wat is nou eigenlijk het beste team in fifa 14, vooral voor online? Ik moet zeggen dat ik Bayern Munchen echt heel lekker vind. Met die 4-5-1 speelt het top. Welk team vinden jullie helemaal top spelen?
Abel Hernandez van Palermo een optie? Of Benzia van Olympique Lyon, zal vast wel een talent zijn in FIFA 14.
Speel liever met Arsenal dan. Dan hoef ik niet tegen Bale's, Ronaldo's en Messi's. Maar zelf vind ik 3-4 sterren het leukste.
Merken jullie ook dat het in 14 minder uitmaakt hoe snel een speler is? Ik merk dat Ronaldo bv goed bij te houden is met de verdedigers...