En klopt het dat je nu ook niet meer binnen 5 minuten kunt stoppen. Ik had net iemand (online seasons) die na 2,5 minuten stopte, en ik heb volgens mij een win gekregen...
Zo de halve dag nog ff FIFA zitten spelen, het is toch een toffe game. Het is dat ik nu een grote backlog heb anders had ik FIFA ipv PES gekocht.
Dom zeg. Ze hadden gewoon moeten doen dat je binnen 5 minuten zonder schade kan quitten tenzij je een goal tegen hebt gekregen.
@Gizmo. Ik gebruik het bij grote spelers. Als ik de bal dreig te verliezen, druk ik even op LT en dan gebruikt de speler z'n lichaam.
Schijtziek van Fifa 14, nog steeds. Net twee potjes gespeeld: Eerst tegen Celtic, die in hun uitshirt spelen. In het zwart dus. De scheidsrechter? Ook in het zwart. En dan kun je niet meer quitten want dan verlies je automatisch. Tweede potje tegen dat team van Ronaldinho. Na 20 minuten stond ik 4-0 achter. Elk schot op goal (waarvan 2 kopballen) zat erin van hem. Uiteindelijk 6-1 verloren. Statistieken: 55% balbezit voor mij, 13 schoten voor mij tegenover 8 van hem, waarvan 11 op goal voor mij en 7 op goal van hem. Serieus elke keer als hij bij mijn verdediging kwam liep hij er gewoon doorheen, zonder trucjes. Ik kon niks ertegen doen, ik stond gewoon te verdedigen maar mijn mannetjes leken net lucht. Wat een kutspel.
Ja, dat ligt natuurlijk alleen aan FIFA 14. Over die shirts heb je wel gelijk, maar zoveel last heb ik daar niet van.
Ja, dat ligt zeker alleen aan Fifa 14 dat het gewoon bepaalt dat ik sommige potjes wel kan verdedigen en sommige potjes niet
Klopt wat je zegt joene. EA verwijderde zelfs mensen van het forum als mensen hierover begonnen met fifa 13.
Totaal niet.. Hoeveel mensen leaven wel niet tijdens de 5ste min te veel bij FIFA 13. Erger mij daar kapot aan, kon niet eens even een wedstrijd normaal uitspelen. Kon steeds opnieuw naar een andere potje zoeken, schijt irritant!
Totaal wel.. Waar de fuck slaat het op dat je de eerste 5 min niet kan leaven als er nog geen goal/rode kaart/blessure is opgetreden? Liever even opzoek naar een nieuw potje dan een hele wedstrijd met kutverbinding spelen toch?
Dus de helft die bij FIFA 13 na 5 minuten weg gegaan is had een kut verbinding? Scoorde meestal binnen 3 minuten en bah, weg verbinding met de tegenstander, hoe leuk is dit?
Je leest niet goed. Als er gescoord is/een rode kaart/blessuregeval dan mag je niet meer leaven tenzij je een automatisch verlies wil. Als van geen van die gevallen sprake is zou je toch gewoon binnen de eerste 5 minuten mogen leaven (in geval van slechte verbinding) zonder een automatisch verlies te krijgen?
Bij FIFA 13 maakte je een goal binnen de 5 minuten en in de meeste gevallen kon je daag zeggen tegen je doelpuntje, snap je? Ja, ok. Daar kan ik wel mee leven. Wie legt dit even voor bij EA ?
Ze zouden natuurlijk ook kunnen proberen te zorgen dat er een minimum verbindingssterkte is waarmee een potje begint en dat de scheids gewoon een ander kleur shirt aantrekt dan de teams, dan zou je nooit hoeven te quitten.