1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

1. Seh

Seh Guest

dan moeten ze extra hun best doen, is voorlopig niet nodig

:'-(

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    [yt]CNWo_vLtpiY&feature=share&list=UU4ohfwUBuZqH2hwAPz46bMQ[/yt]

8)

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    'Kut spel' :lol:.

Hoe hij de keeper passeert is wel fenomenaal btw, 5 skills waardig.

4. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    http://forum.ea.com/uk/posts/list/2630453.page

Ben benieuwd of ze dat nog steeds doen :+

/edit: FUCK YOU EA
    Dear Joene90,
    You have received an infraction.
    Reason: Infraction
    -------
    This infraction is worth 1 points and may result in restricted access until it expires.
    Serious infractions will never expire. If you receive 3 points, you will be temporarily or permanently banned on this forum.
    --------------------------------------------
    Original post:
    Am I influencing this game at all?
    So ever since I've picked up FIFA14 I have had this annoying feeling that I am not in control of the game at all. It doesn't matter how hard I try, how beautiful my actions are, it just feels like the end result of the game is already pre-determined. I've had matches where I've had about three times as many shots on target compared to my opponent, yet (s)he has won 6-0 by long distance shots and just walking through my defensive players as if they are air. Meanwhile, I've had to work very, very hard to get to my shots, because it seems like EVERY loose ball ends up in their laps.
    Don't get me wrong, I'm not complaining about losing. If I deserve to lose I'd be the first to acknowledge. It's also happened the other way around, where I have won games easily that I should have lost. It's happened that I win 5-0 whereas I should have been lucky to get a draw, based on the game played.
    By the way, the scoring in the game is outrageous, too. I don't think I've seen a game with less than 5 goals in it - and those are low scoring games.
    I'm thinking of selling the game, I've even put an ad out but it seems no one is willing to pay more than 30 bucks for it so I guess I'm stuck with it. Unless someone wants to trade it for PES...
    --------------------------------------------
    All the best,
    Electronic Arts Community

Laatst bewerkt: 6 okt 2013
  6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zegt genoeg.

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, groot gelijk geef ik men. Wat moeten men met jou argument? Je zegt dit fifa 14 niet in jou smaak valt en dat je FIFA 14 wilt ruilen voor PES14? Zo word je ook niet serieus genomen.. ;)

Gelukkig laat E.A je niet stikken. Komt deze week een update pasen, koppen, schieten word verbetert, betere controle over je voetballer.
    En uiteraard freezes.

Laatst bewerkt: 7 okt 2013
  8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg dat ik op het punt sta om FIFA te verkopen danwel ruilen, een logische reactie zou zijn "wacht, er komt een update die blablabla ...". Zoals jouw reactie dus. Maar waarom moeten ze met een ban gaan dreigen en mijn post verwijderen? Ze moeten met kritiek omgaan in plaats van het in de doofpot stoppen. Mijn mention dat ik er vanaf wil was om aan te tonen dat ik serieus teleurgesteld ben. Door hun reactie ben ik nu niet alleen teleurgesteld, maar ook fucking outraged.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Kritiek, das één van de dingen waar men tegenwoordig niet mee om weet te gaan.

11. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    wat overigens wel een leuke toevoeging is aan de carrière modus. je kunt een speler die nog maar een half jaar contract heeft bij zijn club al laten tekenen zodat hij 6 maanden later transfer vrij over komt..

Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk

12. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe ik dat ?

13. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Game is niet speelbaar met zoveel vastlopers...wordt er scheitziek van, dan maar BF4 beta..

14. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    optie word vanzelf beschikbaar in de winter transfer periode. in het menu waar je kunt informeren naar de prijs, een aanvraag tot koop of huur kunt kiezen. volgens mij is dat als je met knop A een speler selecteert in bijvoorbeeld het scout systeem of je short list..

slecht..
    ik ben een carrière speler en die modus liep om de haverklap vast in FIFA 13. dat is in FIFA 14 niet. ik heb pas 1 freeze gehad..
    jammer genoeg worden er sinds vorige editie toch grote fouten gemaakt bij FIFA.

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Next-gen:

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Iemand enig idee of het in de carriere manager, mogelijk is om na een seizoen van club te wisselen? Ik zie namelijk tijdens een seizoen geen managers voorbij komen die ontslagen worden. Wil mn geluk eigenlijk eens elders beproeven.

17. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    je hebt net als in 13 de mogelijkheid te solliciteren bij clubs die een manager zoeken. meestal zijn er geen banen beschikbaar aan het begin en eind van een seizoen. en ik ben erachter gekomen dat je elke week moet kijken, zo kun je de ene week bij 4 topclubs solliciteren en de andere week alleen bij lagere klasse clubs.

18. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    The update for#FIFA14is now available for download on Xbox 360: bit.ly/15WN6sx
    We'll update when it's live for PS3.
    12:30pm- 10 okt 13

19. Seh

Seh Guest

http://archief.xboxworld.nl/news/19505/fifa-14-update-is-nu-live-op-xbox-live/

20. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En ik heb nog steeds vastlopers...

Deel Deze Pagina