FIFA 13 heeft meerdere updates gehad maar freezes zijn helaas nooit opgelost.. triest maar waar.. hopelijk word het ditmaal wel opgelost.. Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
Ze hadden ook wel wat aan dat gepruts van de keepers mogen doen. Vandaag al een paar keer de bal zo in mijn voeten geduwd gekregen door de keepers.
de scheidsrechters daarentegen zijn wel stukken beter.. ze laten nu meer fysieke duels toe, in 13 werd je al afgefloten als je naar iemand keek.. 13 was wat dat betreft sowieso triest, stevige tackles maar waar je wel de bal speelde werden afgefloten en overtredingen op doorgebroken spelers werd zelden bestraft met een kaart, laat staan met rood. Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
Scheidsrechters fluiten wel ineens op rare momenten af, dat deden ze in 13 minder. Nu kan je net een goede steekpass geven, 1 op 1 met de keeper komen, en dan is de wedstrijd afgelopen. Ik heb zelfs een corner genomen dat ie de lucht in ging en dat het eindsignaal klonk -_- Overigens gisteren weer zo'n kutuitslag, ik had 24 schoten waarvan 16 op goal. Hij 2 en 2 op goal. Uitslag 1-1 :|
Dat klopt inderdaad, als het tijd is.. is het tijd.. haha. Fifa 14 is net als zijn voorganger 13, het vliegt alle kanten op.. sterke punten maar ook genoeg zwakke.. Ik vermaak me er goed mee hoor maar er heerst toch weer een beetje een teleurstelling net als vorig jaar.
Ik heb ook maar besloten me erbij neer te leggen. Voor mij is dit voor het eerst sinds 09 dat Fifa me echt teleurstelt (daarvoor speelde ik PES). Maar als PSV'er is er ook geen lol aan om terug te gaan naar 13, hele elftal is veranderd
Ik heb echt werkelijk nergens last van gehad. Kon normaal de FIFA Career uitspelen zonder vastlopers of andere zooi. Volgens mij heb je een verkeerde versie van FIFA 14.
ik ook niet, na vele vastlopers in FIFA 13 heb ik er pas 1 gehad in FIFA 14. en ik heb er al best wat jaartjes op zitten in career.. Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
Is het spel na de update weer sneller geworden? Het gaat alleen nog maar om counteren, Y+LB indrukken en je staat 1 op 1 met een snelle speler. Elke wedstrijd is hetzelfde. OF een lange bal door de lucht waar verdedigers weer stil blijven staan, OF een voorzet die er 9 van de 10 keer ingekopt word..
Wat een grafgame, gisteren geinstalleerd en er gelijk weer af geflikkerd. Crasht om de haverklap en als ik carriere speel (is bijna het enige wat ik speel), krijg ik elke dag een mailtje dat ik ontslagen ben terwijl ik dat niet ben en de controller kapte een keer met werken. Ik wacht eerst een tijdje totdat deze bugs hopelijk zijn opgelost... In Fifa 13 zaten voor mij amper bugs, alleen dee de controller het soms niet meer en liep ie heel af en toe vast.
je zit hier in het xbox360 topic van fifa 14. ik heb hier totaal geen last van de problemen die je noemt..
dat krijg je als je hem illegaal download ja... ik heb hem ook op PC en 0 problemen... dus of je magnetron upgraden of hem gewoon kopen
Your point being? Wie zegt dat ik m illegaal heb gedownload En ik draai m op z'n allerhoogst op 1920x1080 op 160fps dus dat is het probleem ook niet.
eehh.. je gaat toch ook niet met je Honda vragen naar een Nissan forum.. Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk