1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

1. Seh

Seh Guest

Zie het probleem niet zo. Op XBW lopen al jaren topics van games die op zowel de Xbox (360) uitkomen als op andere platformen, in dit topic kan ook prima eens over de PC versie gepraat worden imo.

2. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben een offline carriëre begonnen met FC Twente en heb een fantasie poppetje aangemaakt om mee te spelen en het niveau heb ik op legendarisch gezet maar blijf maar winnen met 5-0 en zelfs 8-0 tegen feyenoord en ajax versloeg ik zelfs met 10-0. Ook de sliders van de cpu heb ik verhoogd maar lijkt wel dat het niks uitmaakt, ik blijf met hoge cijfers winnen telkens. Mijn poppetje is na 12 wedstrijden topscoorder van de competitie en ik heb er al 25 gemaakt... Hoe kan dat zo makkelijk zijn?? Wat ik wel heel irritant vind aan het spel is dat die verdedigers van de tegenstander gewoon helemaal op mijn helft gaan lopen zodat als ik iemand aan wil spelen ze per wedstrijd 100 keer buitenspel staan ofzo en alles loopt maar op een kluitje en pakken gewoon ballen van je af terwijl jij er beter voor staat en net wilde schieten. Ik vind het menu wel mooi vergeleken met 13 en de spelers en stadions, publiek etc etc ook maar, hoe het spel speelt vind ik niet zo heel fijn moet ik zeggen.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Godsklere wat heb ik een tyfus-hekel aan dat hele EA-online gebeuren wat betreft de uploads naar die kut-website van ze :mad:

Gisteren en vandaag 2 goals ge-upload in FIFA 13, maar als ik naar die site ga die ze geven in de game dan gaat ie naar een FIFA 14 website, en ook al ben ik ingeloggen, ik kan echt helemaal nergens mijn media vinden... |:-

Laat ze godverdomme gewoon een Youtube-upload functie gebruiken. Eikels.

Iemand enig idee waar je je FIFA13 goals kunt terugkijken...!?

4. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    lol ik had met fifa13 ook wel eens goals geupload maar kon die toen ook nergens terugvinden :confused: Nooit gesnapt hoe dat werkt eigenlijk maja haha 8)

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    De next-gen versie van Fifa 14 schijnt toch weer wat beter te zijn... Ben benieuwd! Speel momenteel nog altijd Fifa 13 omdat ik op de PS4 aan het wachten ben.

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dit zag ik meteen na 1 gameplay filmpje. Speelt toch veel anders en is grafisch iets mooier.

7. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm in mijn offline career staat er in dat nieuwsblokje telkens dat er grote interesse is voor mijn poppetje (tranfser periode) maar ik krijg helemaal geen mailtjes met aanbiedingen ofzo. Al 2 seizoenen niet, zowel in de zomer als in de winter. Moet ik nu perse eerst een transfer request doen wil ik aanbiedingen krijgen?? Bij Fifa13 kreeg je het gewoon of je nou wel of niet op die transfer lijst staat.. Apart maja.. voor de rest wel grappig spel :)

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is 14 het geld waard? Of gewoon 13 blijven spelen? :+

9. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Mja wat zal ik zeggen, op zich is het wel leuk om te spelen maar zoveel is er niet veranderd. Alleen de layout van het menu dan en wat opties en wat dingetjes zijn verbetert in het spel zoals als je nu voor je land uitkomt is het na 100 wedstrijden niet nog steeds je debuut wedstrijd haha. En het spelen is ook beetje anders. Aan een kant wil ik wel zeggen dat het zijn geld waard is maar aan de andere kant zou ik weer zeggen van wacht met kopen tot ie goedkoper is.. :eek: Ik speel het spel met camera op prof stand, misschien jij niet op televisiestand ofzo zoals veel mensen dat doen, misschien vind jij het wel leuker dan, ik heb geen idee :eek: zou je een demo moeten spelen ofzo :)

10. Seh

Seh Guest

Duidelijke post dit.

8)

11. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Wss al tien keer gevraagd, beantwoord en gezegd geweest maar kan dat dat die eerste vijf minuten nu ook meetellen? Dus wanneer je bv in minuut 3 weggaat je meteen verliest?
    Wel stom, ik speel niet graag met lag:/

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, zodra je quit verlies je.

13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    ..

15. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Kun je alweer leaven binnen 5 minuten als je verbinding kut is?

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee. Is een rare maatregel van EA.

Ik neem aan dat een logischer systeem niet mogelijk is, zoals alleen mogen leaven binnen de 5 minuten minuten als het nog 0-0 staat en/of geen rode kaarten zijn gevallen.

17. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een vervelende maatregel. Ik ben vaak Borussia Dortmund, ik kom vrij regelmatig tegen Atletico Madrid in het uittenue tegen. Geel versus geel...

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ook FIFA 14 kan mij dit jaar niet boeien.

Tuurlijk zijn alle mankementen die 13 had eruit gesloopt maar daar zijn weer nieuwe voor in de plaats gekomen.

Het is net alsof ik met blokken beton speel. Een dribbel of snelle aanval kan gewoon niet meer.

Overigens wel opmerkelijk dat een Messi / Ronaldo gewoon achterhaald kan worden door een verdediger van NAC :+

Nee, niet mijn ding tot nu toe. Misschien is het op next-gen stukken beter.

19. KidInk

KidInk Guest

Dat is bij clubs ook behoorlijk irritant. :mad:

20. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    je kan je tenue toch kiezen voor de wedstrijd begint??

Deel Deze Pagina