Heb nu 875 Gamerscore. Het is een kwestie van tijd voor ik 995G heb, want er is één achievement die bugged is.
Het ging om de achievement dat je via een football news/alert naar FUT moet, maar na 859435985x proberen heeft hij hem eindelijk gepakt. \o/
Heb een erg rare 'bug' gevonden in Career (als speler). Tijdens het seizoen 2018 ging ik mee naar het WK, waarbij mijn clubprogressie ineens niet meer werd bijgehouden. Oftewel: mijn behaalde doelen waren ineens verdwenen (ondanks voldaan te hebben aan bijvoorbeeld het aantal te scoren goals stond deze ineens op nul, waardoor ik mijn doelen niet behaald heb) en blijkbaar is er interesse getoond door Manchter United en PSG waar ik nooit op heb kunnen reageren. Tevens stond er meermaals dat ik geselecteerd was voor een clubwedstrijd, hoewel ik deze nooit heb kunnen spelen omdat ik deel nam aan het WK. Iemand anders dit ook meegemaakt? (Voor wat het waard is: Gespeeld op de Xbox One).
Ik ben de magie van Fifa 12 en 13 ook kwijt. Corners en kopballen zijn idd niet te verdedigen. Mijn team is net als de vorige jaren het beste (niet-inform) mogelijke Bundesliga team en daar ligt het zeker niet aan. Misschien komt het omdat je tegenstander (gevoelsmatig) een bonus krijgt in de laatste 5 minuten als je met 1-0 voor staat. Of het feit dat er 10 divisies zijn i.p.v. 5 en dat je nu meer punten moet voor de titel. Het is in mijn geval ook niet echt bevorderlijk dat we met 3 huisgenoten op 1 account spelen. Eén van hen is natuurlijk gruwelijk goed, waardoor ik ook mijn potjes in div. 1 af moet werken. Het is mij gelukt door na een wedstrijd in kickoff op het FUT news te klikken. Dus niet vanuit het hoofdmenu, maar het 'tussenmenu' na afloop van een game.
Ik word continue ontslagen wegens agressief gedrag wtf ook als ik de gehele wedstrijd niets zeg krijg ik al waarschuwingen Na een x aantal waarschuwingen volgt ontslag.. moet ik nu bij het spelen van fifa, kinect uitzetten ofzo? Pauper gedoe.. Is op xbox one trouwens
Moet me hier ook bij aansluiten, hoewel het niet altijd het geval is. Eens in de zoveel tijd knal ik na een wedstrijd meteen terug naar het dashboard en dien ik de desbetreffende wedstrijd nog eens te spelen. Heb al op Google gezocht, maar kon zo snel geen oplossing vinden.
Na de updat is het ruk geworden.... Voor de update klote ik wat aan, en deed ie het perfect, nu heb ik al 20x dezelfde wedstrijd moeten spelen....en nog kom ik niet verder
De ene keer als ik fifa speel en ze laten een replay zien, zit er een dikke motion blur in het filmpje, maar bijvoorbeeld nu weer totaal niet. Echt vaag, speel trouwens op de one
Ik heb geen idee, de ene keer doet hij het wel met motion blur, en de andere x niet. Ik zou niet weten waar het aan ligt. Opzich best irritant.. Ook tijdens het spelen heb ik soms het idee dat er de ene keer wel, en de andere keer geen motion blur te zien is. Als tijdens het spelen er motion blur ontstaat vind ik het echt lelijk.. Ik speel trouwens op dit scherm : http://tweakers.net/pricewatch/253916/lg-e2250v-zwart/specificaties/ en met 75Hz zou hij toch geen motion blur hoeven te tonen?
Mijn Broer en ik spelen bijna altijd met Atletico. En 8 van de 10 keer spelen we tegen PSG. Ik snap niet dat mensen zo graag met PSG spelen.
Ibrahimovic is de beste spits van het spel. Dan heb je met Lucas en Lavezzi nog erg snelle dribbelaars op de flanken. Op het middenveld Matuidi die prima is en achterin Thiago Silva. Vind het zelf ook een goed team.
Ja dat is juist niks aan toch? vind ik tenminste. Beetje makkelijk om steeds de beste teams te pakken.