Heeft er iemand advies voor mij wat nu slim is om te doen? Ik neem aan dat dit probleem zich elk jaar voor zal doen, maar ik weet het niet zo goed. Ik ben nu een tijdje met Ultimate Team bezig in Fifa 14, flink aan het spelen en sparen voor nieuwe spelers, alleen lees ik nu dat Fifa 15 deze voortgang allemaal niet mee zal nemen. Is het volgens jullie noodzakelijk om over te stappen naar Fifa 15 en weer helemaal overnieuw te beginnen? Of moet ik voorlopig lekker bij 14 blijven en m'n team verder uitbreiden? Ik ben een casual speler en geen die-hard voetbal fan, maar ik vind gewoon FUT erg tof. Blijft in Fifa 14 de transfermarkt bijvoorbeeld nog actief als 15 straks uit is? Of stort dit helemaal in? Alvast bedankt!
Je kan gewoon door blijven gaan, de spelers zullen (lijkt mij) meer en meer goedkoper worden en er zullen altijd wel mensen blijven spelen. Ikzelf ben van plan om gelijk los te gaan met fut15 maar dan moet ik nu wel een oplossing krijgen voor mijn team die 'vastzit' in de transfermarkt. Anders hoeft het allemaal niet meer. (Team is 580k waard en 520k zit stuck, oftewel ik kan niks meer)
Ja ik ben ook gehackt trieste lijers dat er op de wereld rond lopen Ben alles kwijt!! Had sneijder en janmaat nog een een zeldzame zwarte kaart slaat nergens op mag lijen dat de geen die mij gehack heeft goed ziek word. Ben benieuwd of ik alles terug krijg.
Sinds een paar dagen ook Fifa aangeschaft. De laatste fifa die ik gedaan heb is 2005 ofso. Pff echt wennen hoor, vooral het verdedigen. Vooral als ik tegen wat betere ploegen met zoals psv. dan lopen ze me er zo uit, niv. staat dan op semi pro Iemand nog goeie tips hoe je het beste kan verdedigen? Is het verder nog mogelijk op de taal op nederlands te zetten? Ik heb de game gedownload uit de US.
Ik gebruik gigantisch veel RB tegen de computer. Nooit de links of rechtsvoor vrijlaten, laat ze maar lekker lopen met de bal, zolang jij iedereen afdekt en je laat de pc met rb naar de bal toelopen dan kan het bijna niet misgaan. Pas als je heel dicht bij de man bent neem je hem zelf over en pak je de bal af.
Ah okej, dus als je RB in gedrukt houd, lopen de spelers zelf na de bal? Meestal als de aanval recht van voren komt, loop ik eerst 3x een rondje op de aanvaller heen voordat er een keer een tackel raak is Vanavond eens met RB proberen. Een aanval opbouwen gaat verder wel prima.
Het is even wennen want je kan per ongeluk ook hele dodelijke fouten maken met RB maar als je het eenmaal onder de knie hebt dan is het zoveel makkelijker. Ook de gemiddelde fifa speler zal je hiermee verslaan
Ik verdedig alleen met B of X . Houd bijna nooit A en RB in, soms als ik even geen controle heb over mijn verdediger.
Messi op cover Fifa 15 Net als de afgelopen twee jaar staat Messi op de voorkant van de nieuwe Fifa. De beste speler van het afgelopen wereldkampioenschap heeft naast de cover van Fifa ook op de cover van Fifa Street gestaan. Fifa 2015 komt 26 september uit voor PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Xbox 360, Xbox One, Wii, 3DS en pc.
Word zo moe van die Messi onterecht speler van het WK. Speelt ook al aardig bagger bij Barcalona. Die vent verziekt heel profclub met alles spelers met de lengte van meissie
kan iemand mij vertellen hoe ik het recorden van gameclips kan wijzigen voor Fifa14 ? wordt echt helemaal gek van als die clips , als de keeper een scheet laat dan komt er al een clip
Arme jij Ralluf! Vind het zo ontzettend jammer dat je niet samen op één XBOX tegen een andere tegenstander kan spelen. Echt een gemiste kans in die next-gen FIFA.
Nouja ik speel met vrienden altijd op manual. Online is het vreselijk, gewoon het idee dat je met die assisted instellingen totaal geen moeite hoeft te doen om te passen etc, alles komt toch wel aan. Ze moeite de moeilijkheidsgraad gewoon eens een paar niveautjes omhoog doen want het is allemaal wel enorm scripted met de standaard instellingen. Wat je verder zegt ben ik het mee eens, maar er ontbreekt sowieso een heleboel in deze FIFA wat er eerst wel was..