1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Noo net nu ik 'm ga kopen voor de ps4..
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind die beelden uit de trailer er prima uitzien, het spel 'leeft' veel meer. Je ziet ook veel 'maniertjes' van bepaalde spelers, bijvoorbeeld een bepaalde aanloop bij een corner of strafschop. Die kleine details maken het veel realistischer!

    Jammer dat de 'legends' mode alleen voor de 360/Xone is, ga hem zelf namelijk op de PS4 spelen. Zou zelf overigens liever een gescheiden 'legends' mode zien met alleen maar spelers die al zijn gestopt, vind het persoonlijk niet zo leuk om bijvoorbeeld van Basten bij het huidige Barcelona te laten meespelen.

    Je kan overigens wel een heerlijk Nederlands team maken:

    Van der Sar, De Boer & Rijkaard en dan Bergkamp achter Gullit & van Basten _O_
     
  3. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou er niet zo mee zitten.
    Zit jij te wachten op een soort fantasy voetbal waar Messi naast pele speelt.
    Ben bang dat Fut nog meer arcade word als dat het al was als ik dit zo lees.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hier een langere gameplay impressie:

     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit heb ik al eens eerder gezien! Ik wil gameplay!
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Idd dit heb ik een paar maanden geleden ook al gezien.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    En ik snap ook wel waarom hij een herhaling laat zien.. want soms is het echt nog wel houterig.. de poppetjes waar hij het over heeft bewegen aardig .. maar kijk maar eens naar de figuranten daar werkt de ignite engine een stuk minder... Ook vind ik de speler er weer een beetje plastic achtig uit zien. Maar goed het is nog geen final product.. tot nu toe niet echt overtuigend en vind ik pes 2014 er nog net zo mooi uit zien eigenlijk! En van pes vond ik de gameplay er wel goed er uit zien. iets wat ik van fifa nog moet zien!

    Ik zie nu net in het pes topic de laatse vide voorbij komen .. oke een beetje op gepimt misschien.. maar dat publiek is net zo mooi!(ga weer verder kijken)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152






    Ziet er veel kutter uit dan die footage van gisteren.
     
  9. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb zo juist mijn keuze gemaakt, er komt voorlopig geen xbox one hier in huis! Zoals ik al eerder zei: voor dat beetje meer publiek en dat het stadion volledig 3d is. Op het veld vind ik het niet echt bijzonder.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Moet zeggen dat die gameplay filmpjes mij ook een beetje tegenvallen... Is dat wel echt van de next-gen? Ziet er meer uit als current-gen?

    Bij filmpje 2: Is Messi zo klein, of is dat elektronische reclamebord zo groot? :D

    Edit: In het 3e filmpje zegt die gast van EA zelf dat het next-gen is (Xbox One). Vind het heel erg veel op FIFA 13 lijken eerlijk gezegd.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vanwaar de verbazing mannen? Het is een cross-gen titel, die vallen grafisch altijd tegen op de nieuwe gen.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap de verbazing niet omdat we allemaal weten dat de filmpjes zelden representatief zijn voor de uiteindelijke beelden.
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat publiek is wel mooi. Verder is die goal uit dat eerste filmpje (en de reactie van de keeper) echt typisch fifa. Lekker vertrouwd dus...
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Was het voorheen met de duitse versie niet zo dat er geen engelse taal bij zat?
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Redondo zit er niet bij. |:-|:-|:-:x
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Wie speelt er hier?

    Ziet er goed uit maar je ziet toch nog bij bal aaname dat het in de voet gespeeld en de bal plakt.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2013
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Spelers in Fifa blijven helaas zo'n plastic cartoony look houden.. Maar overall vind ik het wel beter ogen als PES.
    Nieuwe sfeer toevoegingen in PES is wel goed gedaan, werd ook eens tijd, maar de stijl van Konami past toch niet echt bij de voetbalsfeer zoals ik die ken helaas. :mad: (FIFA ademt één en al voetbal atmosfeer uit)

    Toch ga ik in eerste instantie voor PES 2014, ook al krijg je als het goed is FIFA 14 gratis bij een Xbox One... :p
     

Deel Deze Pagina