1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind dat juist eerder van pes. Als ik champion league speel zit ik er ook echt in! En in pes 2014 lijkt dit zelfs nog beter.
     
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Damn wat ziet het er lame uit. Erg jammer, gewoon iets scherpere textures en dat is het dan...
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Shirtjes van de spelers zitten los, animaties zijn beter, publiek is beter. Tuurlijk is dit nog niet het maximale wat uit de One gehaald kan worden, maar dat is altijd met de games op een nieuwe console in het begin.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Beetje lastig oordelen aangezien het gefilmde gameplay is en de resolutie zo te zien 1080i is...
     
  5. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog echt helemaal geen nieuws rondom carrière in Fifa over nieuwe dingen die erin komen?
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    waar blijven die gameplay beelden? Of mocht fifa14 niet gefilmd worden op de gamescon?
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Weinig, schijnt wel dat ze het scouting systeem flink omgegooid hebben maar voor de rest volgens mij nog niks.
    Jawel hoor, zijn d'r genoeg.
     
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ziet er goed uit maar ze mogen die rebound goals nu wel eens schrappen. De 1e goal is er gelijk één.
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Mooie animatie ook @4:26
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    De animaties zijn mooi, maar kijk eens naar het spelbeeld en hoe de rest er bij loopt! Soms complete chaos er zit weinig (Next gen)structuur in! Spelers die in eens draaien. (zeker als ze niet buiten spel willen lopen) Verder idd weer erg plasic.

    Dit moet je zelf gespeeld hebben denk ik voor een goed oordeel.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb Fifa 2014 op de One gespeeld, en voor zover ik kan oordelen in die 3 potten speelde het vloeiend, had ik niet het idee dat er veel chaos was. Ik vond het eigenlijk wel stabiel. Ik ga hem ook zeker halen op de next-gen consoles.
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik bedoel eigenlijk in dat filmpje.. Let eens op andere spelers.

    Heb je nog wat gemerkt van de replays van eerdere schoten op het doel, tussen jou spel door?
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179

    Wel gekeken naar dat moment dat ik bedoel. Oogt toch wel heel erg slordig, zeker voor next-gen
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, is me niet opgevallen. Wel wat andere leuke dingen. Als er een tweede bal in het veld ligt, dan kun je niet ingooien. Dan gaat een speler de bal wegschieten en dan kun je pas ingooien. Leuk detail.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zeker!
    Heb jij nog gameplay beelden?
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, we hadden een VIP pas gekregen, maar er was geen ruimte voor meerdere mensen die konden filmen. Ik kon samen met een maatje naar binnen en de andere jongens waar ik mee was mochten niet mee.

    Ik heb wel beelden van PES 2014, maar dat wil niemand zien.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    De beelden van pes zien er leuker uit, maar het speelt niet lekker.
    De beelden van fifa14 zien er niet denderend uit, maar het speelt wel lekkerder.

    Mmmmmm
    Ik vind de ball physics in pes14 heel erg verbeterd. Er lijkt nu echt een realistisch gewicht en snelheid aan gegeven te zijn. Kijkend naar de fifa14 gameplay lijkt de bal toch weer te zweven en veel te langzaam door de lucht te gaan. Lijkt wel vrouwen voetbal die voorzetten :p
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Elk jaar zelfde gedoe.

    En waarom heeft ksi de Gears of War 3 ost eronder gezet haha
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Er is niks realistisch aan PES 2014 op het moment dat je het zelf speelt. Echt, je weet niet wat je meemaakt. Belachelijk gewoon. Input lag, spelers draaien als een tank, enz.enz.. Verschrikkelijk allemaal, ik word er verdrietig van in elk geval. Het speelt als een drol, en nog een hele trage ook. Nee, Fifa was vele malen leuker om te spelen. Ik hoor dan weer allemaal smoesjes dat op de beursvleur een andere versie van dan in de business-area, maar fuck dat. Konami laat mij een kutgame zien, mijn advies: NIET KOPEN!!!!!!!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina