1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Thx! Ik zat telkens in te loggen op een verkeerd (oud) mail adres en kwam telkens uit op mijn xbox360 account!

2. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan Jermain Lens trouwens helemaal niet vinden op de tranfsermarkt. Zoek al een paar dagen.

3. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Omdat de Oekraïense competitie niet in FIFA 15 zit, dus ook Dynamo Kiev niet.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oeh IF Insigne LM is ook gezakt naar 21K. Dat word de volgende waar ik voor ga sparen dan maar haha.

5. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je zoekt op Lens, ziet hij Lens wel met een foto erbij...

6. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Laatse wedstrijd moet ik winnen om te promoveren naar div 1,handelen gaat ook al wat beter zit deze week al op 30k winst.Merk wel dat ik mn team een btje zat begin te worden nu ong 50potjes gespeeld met dit team dan is de leukigheid er wel vanaf

. Sczezny
    Rafael Kaboul Mangala Gibbs
    . Dembele Tiote Fer
    . Cabella
    . Lukaku Zarate

7. Makkieg

Makkieg New Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke team is beter denken jullie:

Neymar - Ibra - Lucas
    iniesta - fernandinho - toure
    alba - ramos - kompany - walker

of

Neymar - Suarez - willian
    modric ( rest is het zelfde liedje!)

8. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ibra en Suarez zijn beide niet zo goed hahaha, komt zeer waarschijnlijk door hun lage Balance stat waar ik nu steeds vaker over lees.

Wat dacht je van:

Neymar-Benzema-Bale

Benzema is echt heeeeeeeel goed op Fifa, staar je niet blind op die 89/90 rating van Suarez en Ibra.

Benzema is de shit:cool:

9. Makkieg

Makkieg New Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha echt suarez ook niet :eek: maar ik staar me niet op blind op de ratings ben juist in fan van low rated Gems! maar nu ik een keer zoveel coins heb haha..alleen bale kan ik denk ik niet betalen :D

hm nvm zie dat bale er voor 445 op staat bij futfocus

10. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Optie 2 ;) Suarez is echt een baas alleen wacht met kopen hij word nog een stuk goedkoper!

En Ibra is ook nog steeds goed alleen heeft ie geen 5 Skills meer

Laatst bewerkt: 29 okt 2014
    Makkieg vindt dit leuk.
  11. Makkieg

Makkieg New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik weet het niet meer heb nog nooit zoveel opties gehad..ik hou gewoon ibra nog even en als het me niet bevalt verkoop ik hem gewoon, met zijn staart erbij!

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je moet natuurlijk zelf weten wat je doet, maar vaak lees ik op de EA forums dat mensen Neymar-Benzema-Bale (als je Messi en Ronaldo even buiten beschouwing laat) toch wel de beste aanval vinden momenteel. Uiteraard wel in een 4321 formation, vooral Bale op RF hoor ik heel veel goeie dingen over, mensen halen echt indrukwekkende cijfers met hem. Heb zelfs statistieken als 61 wedstrijden 140 goals voorbij zien komen, natuurlijk is dat niet voor iedereen weggelegd maar het zegt natuurlijk wel wat over de kwaliteiten van Bale.

13. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb ibra ook gebruikt maar vond hem niet echt heel chill... Maar dat kan ook zijn omdat ik hem in 14 had en hij daar echt bizarre acties en dribbels neer zette...

Ben zelf nu ook aan het wachten tot Suarez een vaste prijs heeft... Die is echt van 3 mln naar 1 gegaan dit weekend en nu al op 700k.. Ben benieuwd waar die eindigd, wel goed om te zien dat alle prijzen een stuk sneller dalen dan andere jaren, zo worden veel spelers eerder haalbaar voor meerdere mensen

14. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb nu de volgende teams;

Basis team:

4-2-2-2
    Casillas
    Carvajal-Pepe-Ramos-Marcelo
    Modric-Kroos
    James----------Jonathan Dos Santos
    Benzema-Uche

Zou op dit moment geen ander team willen nemen! Ik heb in dit team vrijwel geen zwaktepunten (over cvms valt te discussiëren maar tot nu toe gaat dat prima).

Reserves:
    4-2-2-2
    Diego Alves
    Danilo-Santana-Naldo-Alex Sandro
    Felipe Melo-Luiz Gustavo
    Bernard------------Coutinho
    Taison-Douglas Costa

Douglas Costa is echt een held als spits, helemaal met het overpowerde dribbelen komen zijn 5 star skills goed van pas! Alleen mijn CAM's vind ik niet goed in dit team, iemand tips? Het moeten wel redelijk goedkope spelers zijn.

Heb verder 200k nu over, wachten op de second informs of tot in januari (toty)..

Hier sluit ik mij bij aan, Benzema is echt een aanrader! Bale lijkt mij ook fantastisch vanwege zijn dribbling en physical stats!

15. Makkieg

Makkieg New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard zegt dat wel wat over onze gekke gareth! En die optie houd ik ook zeker open!

prijzen zakken inderdaad stuk sneller dan voorheen volgens mij, di maria is bijvoorbeeld ook al 100k gezakt en touré gaat ook die kant op geloof ik!

16. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    @Robinxb360

Heb effe gekeken naar de Braziliaanse spitsen en wat zijn die zit jaar slecht zeg, Pato zit er helemaal niet tussen, Fred en Jô zie ik ook niet. What happened?o_O

Nu natuurlijk wel begrijpelijk dat jij Douglas Costa in de spits zet. Als CAM's zou ik gewoon 2 nieuwe proberen. Diego op Links is wel goed heb ik gehoord, en op rechts... Tjaa heel veel opties zie ik niet, misschien Oscar maar die heeft wel Med/High workrates, IF Luiz Adriano heb ik ook nog maar daar word je denk ik ook niet echt vrolijk van.

4222 is misschien ook niet de beste formatie voor Brazilie dit jaar, maar van de andere kant, als je voor een formatie met Wingers gaat is er op links (behalve Neymar) ook eigenlijk geen fatsoenlijke speler.

Was van plan binnekort een Braziliaans team te gaan maken maar dat kan nog wel effe wachten hoor, word effe wachten op wat leuke IF's voor de spitsen, want nu ziet het er echt triest uit.

17. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    De Brazil League zit niet meer in FIFA daarom dus ;)

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ooohh shit wat stom van me, verklaart een hoop.

Zat al verbaasd te kijken naar de lijst van Braziliaans spitsen.

Toen ik zag dat Raffael boven aan stond moest er toch wel effe een belletje bij me gaan rinkelen maar vandaag toch effe niet:+

19. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Nieuwe TOTW :

Benzema IF :)

20. Makkieg

Makkieg New Member

Leuk Bevonden:
    0
    matuidi!! Vond zijn NIF al baas

Deel Deze Pagina