Nu nog wel ja, maar TOTY komt er al aan hoor, alle prijzen zullen keihard gaan dalen en iedereen wordt in de tussentijd natuurlijk rijker. Verwacht trouwens niet dat ie héél veel gaat kosten, over een weekje 3/400k gok ik.
Het is nu trouwens alleen nog wachten op een goeie BPL IF centraal achterin. Heb zo'n beetje iedereen al 'gepartnered' met Kompany en de beste was dan wel Koscielny, maar die legt het jammer genoeg af tegen sterke spitsen door z'n 71 strength, voor de rest geen eentje die me echt kon overtuigen.
Owja, wel eentje, Nedum Onuoha, 89 Sprint speed zonder Chem card Maar ik vind het gewoon niet Realistisch dat hij op Fifa zo goed is, ik heb hem op Tv zo'n 10x zien spelen denk ik en het is gewoon een middelmatige-normale verdediger die iets sterker en sneller is dan de gemiddelde verdediger, maar hij leest het spelletje totaal niet, maakt veelste veel overtredingen en heeft echt een dramatische sliding in huis, dat hij op Fifa zoooo goed is vind ik eerlijk gezegd wel een beetje jammer. Zijn defending stats zijn allemaal in de 70, maar dat maakt echt geen moer uit, hij rent zo snel dat ie de bal gewoon voor je weg pikt, dat kan elke speler die een beetje snel is en 50+ defending heeft.
Laatst bewerkt: 29 okt 2014