Dit is mijn team nu: http://www.futhead.com/15/squads/6873811/ Iemand tips voor een goede upgrade? Helaas kan ik niet promoveren omdat mijn punten er niet bijkomen na een gewonnen wedstrijd.
Iemand al wel eens mijn team uitgetest? Ben van mening dat het zwaar overpowered is! Casillas Carvajal-Pepe-Varane-Marcelo Rakitic-Kroos James-------Jésé Dos Santos-Ramos
Bij mij komen mijn punten er ook niet bij, maar ze worden wel meegeteld. Zodra ik genoeg gewonnen heb promoveer ik terwijl ik op 3 bleef staan.
Welke zouden jullie eerst vervangen? Nasri voor schurrle of Coutinho voor Oscar? Nasri gebruik ik als LM met Remy en Clichy om zich heen en is door die connectie een stuk beter gaan presteren heb ik het idee. Coutinho gebruik ik als CAM met Willian naast zich en remy en lukaku voor. Achter hem staat Matic. Edit: voor de goede orde, zo speel ik dus; ---------------------------Hart-------------------------- Rafael - Koscielny - mangala - Glichy --------------------------Matic------------------------- William -------------------------------------Nasri -----------------------Coutinho----------------------- -----------------Lukaku--------Remy--------------
Bij mij gaat het dus echt niet lekker meer, denk dat ik maar is met Custom Tactics ga kloten. Iemand enig idee hoe je dat simpel kunt toepassen?
Ik gebruik zelf clishy koscielny mangala walker achtering en middenveld matic en ramires met iniesta er bij nog.. Spelen heerlijk Ik vind van wel, puur om zijn snelheid
Probeer op Lb eens filipe Luis. Op RB walker. En cam zou ik cabella aanraden. Coutinho is te licht als je tegen sterkere verdedigers staat.
Grappig hoe je Coutinho te licht noemt en Cabella niet terwijl beide spelers respectievelijk 49 en 54 Strength hebben, overigens heb je er wel gelijk in hoor, Coutinho word altijd echt heel simpel van de bal gezet
Met mijn achterhoede is niets mis. Ga tzt nog Rafael nog veranderen in Walker en helemaal later nog eens spelen met Luiz/Kompany. En heb ong 20k te besteden voor een CAM. Welke raad je dan aan? Toch geen cabella neem ik aan.
Cabella met een Killer kaartje is momenteel de beste BPL CAM die je kan vinden, no doubt. Misschien dat alleen IF David Silva in de buurt komt.
1: Ja! Mijn team zet ongelofelijk veel druk op de bal merk ik. Kroos wint ontzettend veel duels ook. Verder zijn hun workrates prima. Wat ik ook zo fijn vindt is dat hun passing zo accuraat is. 2: klopt, met 3 chem. Werkt gewoon prima. Aardig wat assist en goals. 3: foutje, moet natuurlijk geweldenaar Benzema zijn.
Echt? Anderen die dit ook zo ervaren? Want had op het oog om dit te gaan maken: http://www.futhead.com/15/squads/7027489/
Klopt. Alleen lijkt ingame alsof er een wereld van verschil is tussen die 2. Met cabella als winnaar!