Het is EA, wat verwacht je De games zijn top hoor daar niet van, maar met soort dingen kunnen ze soms vreselijk irritant zijn.
We’re currently working to launch the #FUT 15 Web App. Stay tuned for more info. #FIFA15 Laatste nieuws van officiele twitter EA Sports FIFA. Net te laat
Europeans, if you have work/school in the morning, I'd advise not staying up for the web app. More info as soon as I have it. Dat Twitterde Rob Hodson een uurtje geleden ongeveer, Community Manager van FIFA.
Er is nu weer maintenance tot 8 uur.. Hopelijk is dat vanwege de web app Zo maar eens kijken of de ea acces werkt edit:/ nouja ik geef het op, net ook ea acces geopend maar via die weg is er ook nog niets te bekennen van een werkend spel.. 5 dagen van te voren me reet.. Beloofd veel goeds voor het komende jaar dit alles bij elkaar haha Volgends die rob hodson moeten we wachten tot 6pm UK time dus dat is 19:00 vanavond!.. En dat staat nu ook op de twitter van EA sport FIFA.
Je kunt zeker alleen in de FUT 15 web app als je FIFA 15 heb gekocht? Wou eigenlijk nog even wachten op de benchmarks voor PC zodat ik zeker weet dat het goed loopt dus ik heb nog geen pre-order...