1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Gelukkig ben ik niet de enige die FIFA 15 afzeikt.. :cool:
     
  2. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    PC is natuurlijk minder populair als Fifa-platform, zijn die servers niet overbelast oid. Let wel, ik ben een leek, ik roep maar wat, maar misschien heb je dus gewoon mazzel op de PC!

    Maar, even tegenzitten, dat is iets anders dan niet functioneren. Tegenzitten denk ik aan mensen die het idee hebben dat ze wedstrijden achter elkaar met een handicap spelen - discussie omtrent handicap daargelaten, ik geloof er niet in ook al heb ik inderdaad ook potjes dat ik denk wtf gebeurd hier nou, hoe kan dit, etc, maar dat is iets anders da handicap - en niet dat er andere spelers in je elftal staan, je tegen een geschorste speler speelt of dat er staat dat je disconnected hebt als je FUT opstart - wat niet waar is - en dat je DNF weer laag is, resulterend in minder coins. En ik wil dan eigenlijk ook niet een andere speelmodus gaan doen, omdat FUT niet naar behoren werkt. Liever schakel in dan me Xone uit en start ik dan de x360 op waar ik (al jaren) nog een aantal onbespeelde games voor heb liggen.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De overstap zal ik ook niet snel maken, maar dat EA jaar in jaar uit weer een spel levert dat niet af is, is echt schrijnend. Het is diep triest dat er ieder jaar weer enorm veel fouten in zitten en vaak zelfs nog fouten die in de vorige versie er ook al in zaten. Daarnaast zijn de upgrades van de ene FIFA naar de andere vaak features die al eerder erin zaten, aangekondigd als een heel nieuw iets. Je zou bijna denken dat ze bij EA al jaren uit hun neus zitten te vreten.

    Dat mensen geen potjes meer kunnen spelen omdat ze geen coins en wins krijgen is triest. Triester is nog dat er al weken niets aan gedaan wordt, want de eerste klacht op dit gebied is al bijna weer een maand geleden.
     
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik sta er ook van te kijken dat ik de overstap nu wél maak.. Het zal vast komen doordat Konami eindelijk weer eens, volgens de eerste berichten, een zeer goede footie afleverd..

    Kijk, ik vind FUT gewoon het leukst, ik heb er best nog wel wat geld in gestopt met FIFA points, ik heb al een Ultimate Edition aangeschaft voor elke week een pakje.. Maar ik voel me gewoon belazerd als ik kijk wat ik ervoor terug krijg.. zoals Siemenn al zegt, gewoon een spel dat niet af is, en vol zit met fouten etc.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Prima zaak ook als de nieuwe PES écht een goede footie blijkt te zijn, want EA kan wel wat concurrentie gebruiken. Overigens is het niet de eerste keer dat de eerste berichten zeer positief zijn rondom PES, maar dat het uiteindelijk tegenvalt. *kuch* afgelopen jaren *kuch*. ;)

    Ik hoop voor je dat het wat is, PES. Laat maar weten ;)
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dus dat^

    Sinds PES 6 hebben ze geen enkele fatsoenlijke editie gehad. Maargoed, ik zal dan maar effe de moeite nemen om een video van de gameplay te gaan checken.

    EDIT: Hmm... Eerlijk is eerlijk, het ziet er best wel chill uit. Ik heb er geen behoefte aan maar voor de mensen die zwaar teleurgesteld zijn in deze Fifa is het misschien wel het proberen waard ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2014
  7. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Nieuwe TOTW :

    [​IMG]

    SIF TEVEZ :)
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Kroos :D
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Waarom zijn al deze spelers nou SIF ipv IF? Is misschien een hele domme vraag hoor..
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    in form = if
    second in form = Sif
    third in form =Tif
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Op de ps3 heb ik nog nooit gehad wat jullie hebben,doet het prima.Heb trouwens geen Sturrigde gehaald maar op meerdere plekken mn team verbeterd met Walker,Clichy,Mangala,Remy.Hoe speelt Fabregas wil hem in een 4312 proberen als cm met Cabella en Matic.
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Damn die IF muller zou me toch een beestachtige CAM zijn!
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Wat dacht je van SIF Tevez?_O_

    Z'n normale kaart speelde bij mij al de sterren van de hemel op CAM.
     
  14. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja klopt, irritant mannetje die tevez:p
     
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Precies, op Fifa en momenteel ook in real life de betere versie van Rooney.
     
  16. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Tevez SIF en Aguero IF als spitsen koppel _O_
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Met IF Di Maria er vlak achter_O_
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Leuk, maar dat kost je al gauw een dikke één a twee miljoen. Ik vertegenwoordig dan wel gewoon de mensen zonder al te veel geld.

    [​IMG]

    _O_
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nieuw teampje, ben ook meteen blut:

    [​IMG]

    4222 speelt bij mij het beste met een liga bbva team. Pepe is de beste verdediger in het spel imo.
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Prima team. Alleen Marcelo en Alba > Coentrao en Giovani dos Santos > Jese. ;)
     

Deel Deze Pagina