1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb ze nog nooit getest in de wedstrijd. Doe ze sinds kort pas altijd voor de wedstrijd. Eerste seizoen daarmee in divisie 1 gelijk voor het eerst 8-0-0 neergezet, seizoen daarna 8-0-1. Dus lijkt echt te werken. Speelt veel soepeler als je precies kan instellen hoe je wil spelen. Hiernaast creeer ik ook gelijk veel meer kansen en win ik veel overtuigender. Vaak toch wel minimaal 10 schoten op doel, waar ik eerst in sommige potten misschien net 5 haalde.
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Stel je die instructies elke wedstrijd opnieuw in? Ik ben daar persoonlijk veelste lui voor :+

    EDIT: Ik lees het al in je bovenstaande post, wel slim, misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen :p

    PS: Yaya Touré achter laten blijven is toch hartstikke zonde? Die man kan als een tank over het hele veld heenwalsen en als je hem alleen beperkt tot verdedigen kan je daar net zo goed Matic neerzetten, die is verdedigend en in de passing net zo goed als Touré, heeft weliswaar een veel minder schot dan Touré, maar als die toch achterin blijft hangen kan je daar geen gebruik van maken.

    Bovendien maak je dan wellicht geld vrij voor Sergio Aguero, die zowel in het echt als op Fifa 5x zo goed is als Robin van Persie:+
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Touré laten hangen is enerzijds inderdaad zonde, want aanvallend is het ook een beer, maar anderzijds snap ik het wel. Ik ken geen betere CDM's dan Yaya Touré op FIFA. Hij is groot, ijzersterk, redelijk rap, verdedigend zéér prima en aan de bal beter dan iedere andere CDM. Enorm compleet dus.
     
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Elke wedstrijd opnieuw ja, kost je de eerste keer misschien even, maar na een paar keer is het een automatisme en doe je het in een paar seconden. Valt opzich wel mee kwa werk dus als je in gedachten houdt dat je er beter van gaat spelen.

    Naja weet je wat het is, als je bij 4-3-1-2 niets instelt is het middenveld in staat om met zn allen op de 16 van de tegenstander te gaan lopen. In mijn ogen te aanvallend. Yaya mag van mij best mee naar voren, maar tot de 16 niet. Hij komt zeker ook nog wel naar voren en is ook ijzersterk als hij mee op komt, maar gaat mij er meer om dat ze er niet alle drie tegelijk lopen. Dat maakt je te kwetsbaar in de counter. En aangezien er vaak sprake is van een wisselwerking in de formatie, merk ik ook dat indien hij van positie wisselt met Götze of David Silva, deze speler dan ook gelijk verder achter blijft. Wisselwerking blijft dus behouden, alleen telkens met een andere speler achter. En anders heb je Touré altijd nog voor de vrije trappen. Wat is hij daar ook echt een geweldenaar in. :p
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoeveel instructies geef je dan in totaal? Iedere speler? Of alleen de spitsen, CAM en CVM?
     
  6. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Alleen spitsen, CAM en CVM inderdaad. Dit om de balans in een team niet te veel aan te tasten. Plus dat ik zelf ook totaal niet van het geven van instructies ben voor de wedstrijd in verband met de moeite die je elke wedstrijd weer moet doen. Maar dit heb ik er voor over.
     
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Pff, op de PC kosten Di Maria en Touré samen meer dan 700k|:-

    Hou ik nog wel een kleine 300k over maar als je dan beseft dat spelers als Costa, Ramires, Kompany en Courtois (die ik er ook altijd bij wil hebben in elk BPL team) samen al bijna 400k kosten is het feestje als snel voorbij =(

    Word dan maar wachten tot TOTY en hopen dat de prijzen dan keihard crashen, iemand enig idee wanneer het precies is?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ze zijn nu alweer een stuk gedaald door de speciale packs, maar rond kerst zal de crash groots zijn met de TOTY en veel verschillende soorten packs.
     
  9. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Laatst bewerkt: 16 nov 2014
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Had een weekje t gevoel dat de crash er bijna aankomt, maar dat duurt dus nog een dikke maand:'-(

    Ga maar weer teampje bouwen denk, hybridje voor 600/700k aka 1m op de PC gaat het worden

    De vraag is alleen, welke competities zal ik gebruiken en welke formaties zijn chill voor hybrids?

    Iemand advies? Ben heel slecht in hybrids maken:oops:
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat een belachelijk team. In positieve zin dan.
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik vind zelf een deel BBVA wel vet, waarbij Modric en James echt spelers zijn die je moet hebben. Verder zijn de Bundesliga toppers ook bij 2 clubs verdeeld, waardoor je makkelijk hybrids met ze kan maken. Serie A moet je kijken naar Juve & misschien Cuadrado linken met James? BPL is ook een laatste mogelijkheid denk ik: enkele nationaliteiten links met Aguero, Di Maria bijvoorbeeld en verder de topclubs met Yaya - Aguero enz.
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Yessssssssssss! Het Geluk zit me weer is mee hoor, besloot met me 980k een 50k pack te openen en huppaaaaaa 540k rijker (Lowest BIN op de PC :D)

    [​IMG]

    Ga nu gelijk me volgende openen, zal vast wel weer niks worden, maar ik zal het resultaat hieronder posten ;)
     
    TobiasBB, Siemenn en Jwoeloe vinden dit leuk.
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Zoals verwacht..

    [​IMG]


    Maar goed, mij hoor je niet klagen, 450k winst en zit nu op een dikke 1.4m:D
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Wilde bijna zeggen dat je hem beter kon houden, maar dan is Reus qua prijs/kwaliteit verhouding gewoon beter. :p
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha klopt, maar de Markt crasht nu een beetje, ik verkoop hem wel over een paar dagen.
     
  17. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    kunnen jullie wel spelen op de x box one/?bij mij staat constant maakt verbinding met easervers
     
  18. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is online toch klote bij fifa ze moeten zich kapot schamen!
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb nergens 50K packs gezien? Niet dat ik ze kon betalen maar toch. Ik heb van EA pas 4 spelers 80+ rated gekregen uit packs, en heb al zeker 40+ packs geopend.

    Maar goed, heb mij BPL team weg gedaan, speelde te houterig voor mijn smaak. Toch weer terug naar Serie A:

    Tevez - Higuain
    El SHaaraway - Hamsik - Cuadrado
    De Rossi
    Evra - Chielini - Barzagli - Maicon
    Handanovic
     
  20. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Jawel bij de special packs daar stonden de 50K packs in
     

Deel Deze Pagina