5k pack = 1 zeldzaam goud item, dus zelfs nog kans dat dat een shiny contract is 10 x 5k pack = 10 zeldzame gouden items, zelfde verhaal 50k pack = 12 zeldzame gouden spelers(!) Antwoord lijkt me duidelijk
Maar hebben jullie nog alternatief voor linker verdediger in dit team? http://www.futhead.com/15/squads/9017896/
In de hele game vind ik. Alaba, Filipe Luis, Marcelo en misschien dat je Alba er nog bij kan rekenen. Dan ben je er allemaal wel doorheen en moet je gaan kijken naar een eventuele IF van een speler.
Luis heeft hij al, Clichy was al genoemd. Mijn reactie had ook geen betrekking op deze spelers. De rest vind ik in vergelijking met het team dat hij nu heeft staan toch echt te matig.
Speel de game gewoon in het Engels Daarnaast moet het volgens mij ook wel lukken in de game settings.
Luis niet nee. Clichy kan alleen rennen, Azpilicueta is over het algemeen vrij matig. Enrique komt over het algemeen kwaliteit te kort. Moreno moet het ook voornamelijk van pace hebben. Niet slecht, maar zeker niet beter dan matig.