1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    James en pogba zijn leuke links tussen die 2 ;)
     
  2. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Leuke TOTW :

    [​IMG]

    SIF Robben :whistle:
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2014
  3. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik verveelde me :whistle: http://www.futhead.com/15/squads/9180856/

    Omg, die SIF Robben. Dat wordt weer pakjes kopen :whistle:

    Is het trouwens zo dat na elke IF de speler één punt hoger wordt. Robben is normaal 90, zijn eerste IF was 91 en nu is zijn tweede 92. Is zijn eventuele derde dan 93?
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nice haha. :+

    Al is Emenike op 6 chemistry wel zonde natuurlijk. Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar ik ga er wel vanuit dat hij iets minder fijn speelt met 6 chem dan met 9 chem. Daarnaast: Sow is een prima LM. 83 pace, 77 strength, 81 finishing, 76 long shots, 82 shot power en H/M. Volgens FutHead een 'Beast Rating' van 87. ;) ;)
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
     
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Jij zegt SIF Robben, ik zeg IF Danny Welbeck!

    O my god wat een speler zal dit zijn zeg, met z'n normale versie morzelde ik echte elk defence, wat een beest, heb vrijwel alle BPL spitsen gehad en zeg het niet snel over een 78 Rated Non Rare card, maar ik vind hem echt een van de beste spitsen in het spel.
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Een naam die ik nog niet heb horen vallen is Bendtner! IF Lord.
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Oh ja misschien dat ik anders dat wel gewoon doe. Ff kijken naar hoe Emenike nu speelt.
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Heerlijk bedragje binnen voor m'n fresh Ribery :)

    [​IMG]

    Mede hierdoor kon ik de laatste lege posities in m'n nieuwe team invullen en nu is ie dus eindelijk af:D

    [​IMG]

    Ben toch maar voor de standaard 442 gegaan, elk jaar toch wel mijn chillste formatie en het lijkt ook altijd heel goed te werken bij een BPL team.

    Dit teampie heeft me overigens een dikke 1.4m gekost, allemaal dankzij de belachelijke PC Prijzen:+

    PS: Voor de mensen die zich afvragen waarom m'n team zo heet; Ik heb nogal de slechte eigenschap dat ik altijd mijn teams heeeel snel verkoop en dit gaat hopelijk het eerste team ooit worden dat ik een tijdje ga houden.O-)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2014
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Omg gister met Neymar gespeeld... Wat een ongelofelijke baas. Met zijn instant skills is hij niet tegen te houden. Nog maar 213K en dan kan ik hem halen :p!!
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ja dat is wel een van de nadelen van PC, de transfermarkt is echt overpriced :+.
    Als je ff je Origin ID geeft kunnen we binnenkort misschien een potje doen (weet die van mij zo gauw ff niet).

    Speel ook op PC, met deze 2 teams wissel ik wat af:

    [​IMG]

    Vind alleen Doumbia niet zo lekker spelen in dit team, veel te weinig aanwezig, nooit echt lekker aanspeelbaar

    [​IMG]
    Martinez is ook weinig aanwezig in dit team, maar toch een stuk meer dan Doumbia in het andere team.
    Hier speel ik dan ook vaker mee.

    En gisteren weer zo slim geweest om van m'n 12k een pakketje te openen, helemaal niks natuurlijk :'-(
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Doumbia en Martinez hebben dan ook echt 3 chem ofzo in jouw team. ;)
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatste ook voor mijn verdiende geld in de FUT gold packs gekocht. Ook krijg ik elke maandag nog 1 gold pack gratis, maar geen enkele topper erin gehad. Hoogste waren Xavi en Alonso. Wauw!

    100k verspeeld aan goldpacks 8). Enige pluspunt is dat ik wel genoeg contracten heb. Zou je meer kans hebben als het via FIFA punten packs koopt?
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Maar dan nog, Rondon is een monster met 7 goals in 3 wedstrijden (speel niet zo veel FIFA meer :+).
    En ik heb dat team vaker gespeeld met een russische CAM (Eremenko) of Musa waardoor Doumbia wel goede chem heeft, toen speelde Doumbia ook berroerd.
    [​IMG]

    Speelt ook erg lekker trouwens die Eremenko, maar Fernandez heeft 5* skills _O_
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wat een team <3 Cuadrado heb ik zelf ook. Vind de skills van hem wel minder als Neymar maar speelt echt lekker. Zoveel mensen hier met zulke teams, ik heb echt zo'n serie A team van 100K al vanaf het begin haha, krijg het niet voor elkaar meer coins te krijgen. In iedergeval niet om een dikke inform oid te halen. Heb al zeker 250 matches gespeeld in FUT.
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dat heb ik ook. Hoe komen ze aan die dure spelers? Zoveel spelen of veel geld erin steken?
     
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Neymar is inderdaad bizar goed, glipt overal tussen door! En verder open ik bijna nooit packs! al mijn coins spaar ik of handel ik mee. Verder speel ik samen met een huisgenoot dus wordt er op mijn acount twee keer zoveel gespeeld waardoor er flink wat coins binnenkomen :)

    Ik koop alleen packs als er een dik TOTW is, dan koop ik voor 7 tot 10 eurotjes fifa points en open ik er een paar. Gebeurt ongeveer 1 keer per maand
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pak Musa i.p.v. Matias Fernandez als CAM = Doumbia & Musa 9 chem i.p.v. Doumbia & Fernandez 6 chem = profit.
     

Deel Deze Pagina