1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja maar Musa heeft echt belabberde passing :+.
    Zal eens kijken, pas 5 potjes gespeeld met deze teams.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad maar 66 passing, maar boeie.. hij heeft een rating van 93 in FUT. :+

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik heb wel packs gekocht omdat ik 1 dikke speler wil voor de verkoop. Dan kan ik wat meer. Ook al kocht ik geen packs kon ik het nog niet. Had ik nu ongeveer 140K Maar geen contracten en geen 2de team. Sparen door te spelen is bijna niet te doen. Handelen kan ik gewoon niet goed, paar keer geprobeerd maar lukt me niet haha.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb er ook geen tijd voor om te handelen, dus mijn potje geld groeit ook niet. Ik heb nu m'n 25k frustratieteampje en speel er misschien eens per week een handjevol potjes mee. Daarnaast nog zo'n 250.000 coins die niets doen. Wellicht wachten tot de crash bij kerstmis en dan een leuk tweede team maken.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    250K is toch flink hoor Siemenn. Ik vind de game echt geweldig, doe het nog het liefst van al mijn games. Alleen vind ik de beperking gewoon klote. I wanne be rich haha. Maar goed dat wil iedereen. Ik ga gewoon verder zo, mijn Serie A team speelt lekker, zeker na het BPL team fiasco. Zit nu weer op de 2500 coins. Hoop nog een keer op een speler in men pack die rond de 50K of hoger opleverd. Hoogste was 11K die ik in mijn packs kreeg, en heb echt al veel packs gehad maar gewoon geen geluk.

6. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja, de packs doen het ook niet echt voor mij.. Een vriend van me opende laatst zijn 2e pakje ooit en Bam Hazard..

De klootzak :p

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Lol ja da's inderdaad klote. Ik heb al zeker 50 euro aan fifa points besteed, hoogste wat ik heb gehad is 83 Hamsik en 2 informs die voor 10k werden verkocht -_-.

8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Toch weer 20euro er tegenaan gegooid,enige spelers van waarde waren Dani Alves en Remy.Ben niet ontevreden maar had natuurlijk op 1 topper gehoopt van min 100k.Nu word moeilijk om leuk team met Tevez te bouwen want als ik alles verkoop kom ik tussen de 80 en 90k.Iemand leuke ideen voor die coins met 4312 opstelling op ps3?

9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Zoiets:
    http://www.futhead.com/15/squads/9326668/

10. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Zou dan wel Chiellini en Barzagli van plek laten wisselen, ivm links/rechtspoot. Sirigu kan dan wel op doel, heb je een betere keeper. En dan doorsparen richting Vidal olfzo.

11. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Toen ik alles verkocht kwam ik op 93k kon het niet laten om alles op te maken aan packs kreeg alleen Ramires toen wou ik nog 1pack halen dus gauw wat teamconditiekaartjes verkocht en toen kreeg ik mooi Kompany dus kom nu op ruim 130k.Morgen mooi teampje van maken.

12. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Totaal onverantwoord om zoveel risico te nemen (kleine kans op goede spelers + hele budget), maar wel lekker als je er uiteindelijk winst op maakt. Ook echt op de laatstste pack pas. :D

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    En Tevez ook links. Hij is rechts en schiet beter als Higuain. Je loopt dan 90% met je rechtervoet richting het doel als tevexz op links staat.

En ik kan Hamsik echt wel aanraden. Kost weinig en speelt lekker.
    En met Serie A zou ik toch wel gaan voor een LM en RM. zijn beeste. Cuadrado / El Shaaraway / Gervinho.

Wanneer komen eigenlijk de ToTS spelers? Wanneer is het seizoen af? Die informs moeten qua prijs ff flink naar beneden. Wil IF Tevez haha.

Laatst bewerkt: 21 nov 2014
  14. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    TOTS pas in april dacht ik, TOTY in januari

15. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Uit ervaring kan ik vertellen dat ik Tevez en Higuain lekker zou houden staan. Dus Higuain op de linkerkant en Tevez op de rechterkant. Vond Tevez veel minder op links, want kwam toch voornamelijk met zijn linkervoet uit om te schieten. Maar dat is één grote flop. Vanaf rechts schoot hij alles binnen. Higuain schoot alles met beide voeten binnen.

LM sowieso Asamoah. Beste LM optie in het hele spel, geloof me.

Heb het namelijk in mijn 3-5-2 gebruikt voor meer dan 100 wedstrijden, zie deze link: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2953723.page#33406728

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Niet mee eens haha. Ik speel echt van buiten naar binnen. Ik wil pace op de flanken en een flink schot van mijn strikers. El Shaaraway of Gervinho kunnen gewoon even hard rennen that's it. Meer wil ik ook niet van ze. Even wat pace naar voren en afgeven aan Tevez of Higuain.

Ik zal wel proberen Tevez is op rechts te zetten, wellicht heb je gelijk.

Denk ga even kijken voor IF higuain. Gvd ook nog 80K. Zak gvd :p

17. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Haha kan dat jij dat anders ziet. Dat werkte voor mij. ;)

18. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Je zou het niet zeggen, maar een aanrader naast Tevez: Palacio

Really cheap, maar beest 1e klas. Ongelooflijk dat zo'n speler geen shiny kaartje heeft.
    Bij mij heeft hij 49 games gespeeld, 47x gescoord (staat naast een IF Tevez).
    Goedkoopste BIN voor Palacio is momenteel 900 muntjes..
    Een betere prijs/kwaliteit verhouding ga je niet krijgen.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad! Ga hem zeker checken. Met zulke stats en rating had inderdaad een glimmend kaartje mogen zijn.

20. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Hij is even goed als Rossi, die wel zeldzaam is. Vrij identiek.

Deel Deze Pagina