1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ben benieuwd. Vanavond maar even wat FIfa points kopen voor wat 35K packs die straks komen. Hopelijk krijg ik wat normaals erin haha

Kevacez vindt dit leuk.
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat ga ik inderdaad doen. Nog even een IF uitzoeken die handig is, eentje tussen 20 - 50k.

3. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Heeft het voor EA toch weer gewerkt, zo'n actie! :p

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mmmmm, hier al twee keer eerder gehoord dat Reus beter is, maar op de EA fora vindt iedereen Neymar heilig. Zelf hou ik er ook wel van om een speler te hebben die de scoop turn kan.

En met Alaba krijg ik Reus niet op 9 chem. Of ik moet Bender gebruiken. Maar eigenlijk heb ik liever meer geld over voor een CVM dan voor een LB. :+

5. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Hahah Hoe laat ben je straks online :? Ga ook maar wat packs open maken straks :)

6. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Gündogan?

7. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Reus kan de scoopturn ook.

Alleen niet rennend :+

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, m'n team is al redelijk aanvallend, dus ga de keuze maken tussen Schweinsteiger / Bender als ik voor Reus kies. Als ik voor Neymar kies wordt het Khedira of Busquets. Geen van allen echt toppers, maar we doen het ermee.

Klopt, ik bedoel 'm rennend :+

9. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik zou ook voor reus gaan, zijn schot is vele malen beter zeker van buiten de 16. Die scoop turn aan de andere kant is ook wel heel relax al kan reus deze natuurlijk ook voor 75% met zijn 4* skill

Ik hoop vooral dat messi en ronaldo vandaag ook zullen gaan zakken, met die twee kun je zo veel geld verdienen, had ronaldo eind vorige week verkocht voor 2.6 mln, hopelijk vanavond weer oppikken voor 2 of minder

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben er tegen kwart voor 6 haha. Even wat points aanschaffen. Denk voor 15 dollar ken ik er hopelijk 2 openen ofzo. Meer kan ik niet uit geven helaas haha.

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    35K pakjes kosten 700 punten :confused:

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Blaat. 2 kan ik er halen dus.

13. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar wat verwachten jullie voor pakjes vanavond zat te denken hazard nu te verkopen voor verlies en benzema voor al het geld terug te kopen.

14. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Siemenn ik zie aan je elftal dat je 41212 speelt maar in het begin zei je tog dat dat geen goeie formatie is dit jaar?Speel zelf 4312 maar ben van div1 naar 5 gezakt dus twijfel over nieuwe formatie.

15. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik zou vandaag niks verkopen, vanavond investeren.. Volgende week gaat alles weer omhoog

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik speel zelf ook 4-1-2-1-2 speelt ideaal vind ik. Overal staat wel iemand en flink wat druk voor de tegenstander omdat het middenveld vrij druk is.

17. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    4-1-2-1-2 deed het dit jaar voor mij niet. Zou het juist wel moeteen zijn. 4-3-1-2 doet de job dan weer wel. Heel bijzonder, want ze zijn bijna hetzelfde..

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jup, het grote kritiekpunt op de EA fora was dat bij 41212 de LM/RM niet heel erg betrokken zijn in het spel. Je moet ze er echt zelf bij betrekken. Verder is het wederom een zeer overpowerede formatie met op iedere plek een speler, waardoor je heel dominerend kan spelen. Ik vind 'm top, zeker als je minimaal één van je flankspelers 'stay forward / get in behind / cut inside' als instructies meegeeft, dan speelt ie als een winger. ;)

19. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    heeft er hier iemand ervaring met formaties met 3CB's en geen LB en RB (3-4-1-2 bijvoorbeeld)? Wil dit wel is proberen omdat de Bundesliga zoveel goede middenvelders heeft

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt helemaal. Ik zoek de LM en RM ook meestal zelf op, en vooral voorkeur een RM door Cuadrado. Maar hoe geef jij instructies mee ?

Deel Deze Pagina