1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Dan verkoop je schweinsteiger met je 2e account. Dan zet je met je eerste account een speler op de transfermarkt voor hetzelfde bedrag als je schweinsteiger verkocht. Dan koop je met je 2e account die speler, en dan heb je op je eerste account de coins om schweinsteiger te kopen!

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, dat begrijp ik natuurlijk wel en dat doe ik natuurlijk ook. Ik wacht nog wel even met de verkoop, ik hoop er over een weekje nog wat meer voor te krijgen. In totaal zou ik nu dan uitkomen op ongeveer 400.000 coins met investeringen, IF Welbeck en Schweinsteiger.

Ik bedoelde meer: het zou toffer zijn als ik Schweinsteiger en IF Welbeck op m'n eerste account in pakjes had gekregen, want dan hoefde je (a) niet dat gedoe te doen met verkopen en coins overzetten en (b) had je een fresh/first-owner Schweinie en IF Welbeck, waar ik wel van kan genieten. ;)

3. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Haha ik hecht daar nooit zo'n waarde aan. First owner, jij bent toch de enige die dat ziet. Maar wat voor team ga je dan maken?

4. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Oke kom maar op met die jaloerse reacties. Ik had voor de tweede keer Jan de Jonge in mijn season pack :+

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    X - Welbeck (Doumbia)
    Rooney
    Reus - Walcott
    Schwein
    Jansen - Boateng - Cahil - Walker
    Cech
    Dit deel van het team kost volgens FUT 205.500. Rond de kerst hopelijk nog wel wat lager. Ik heb dan rond de 195.000 over. Ik kan dan hopen op een crash, waarbij m'n totale team zo'n 50k minder gaat kosten en dan gaan voor Agüero. Of ik kan 'gewoon' gaan voor Van Persie, Zarate of een speler die ik ga inwisselen voor Emenike.

Dus:

Agüero- Doumbia
    Rooney

Van Persie - Doumbia
    Rooney

Zarate - Doumbia
    Rooney

Emenike - Doumbia
    Rooney

Ik ben geneigd om Van Persie te proberen, maar ben bang dat hij tegenvalt. ;) Ach, ik kijk het tegen die tijd wel aan. Ik denk dat ik gewoon ga voor twee discard spitsen die ik wissel voor Doumbia en Emenike en dan ga kijken hoeveel Agüero nog dropt. Ik speel toch amper :+

6. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Black Friday, Cyber Monday....wat nog meer??

EA lacht zich helemaal kapot, die worden slapend rijk.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Die zijn al rijk zat. Dat ze die lag maar is fixe.

8. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Waarom zouden ze. Mensen blijven toch wel terug komen en pakketjes kopen.

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt ben er zelf ook schuldig aan. Echter lijkt het zo dat alleen de mensen met de meeste coins wat in hun packs krijgen. Ik krijg echt 0,00000 in mijn packs. Hoogste is meestal rond 3/4k sell.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hoe spelen Sturridge / Tevez? Qua stats zien ze er namelijk wel goed uit.
    Heb nu Lukaku en Remy/Benteke voorin maar met name Remy valt erg tegen. Wil denk ik een andere speler naast Lukaku (beest) zetten en zat te denken aan Sturridge, Tevez of eventueel Doumbia.

11. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De meerderheid die slechte spelers uit in packs krijgen posten dan ook niks, de kleine groep die wel goeie spelers uit hun packs halen gaan het natuurlijk op elk forums posten waardoor het lijkt dat veel mensen goeie spelers krijgen, echter is niets minder waar.

Sturridge was voor mij een van de beste spitsen in t spel, alhoewel ik veel negatieve verhalen over hem hoor liep ie bij mij op 26 goals uit 11 wedstrijden, aanradertje ;)

Tevez vind ik persoonlijk beter als CAM, als Spits is te vaak uit positie en dat wil je niet hebben. Overigens wel een héle goeie speler alleen z'n workrates werken een beetje tegen.

Ten slotte Doumbia nog, momenteel zonder twijfel de beste spits in het spel_O_

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Doumbia is een beest, Tevez ook.

Mijn huidig team, althans straks, moet Insigne nog even kopen:
    http://www.futhead.com/15/squads/10810291/

Wil nog graag als RB IF Lichtsteiner hebben. Nog even voor sparen.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Doumbia heb ik in mijn fitness team, zou het mogelijk zijn een 100 chemistry te behalen met een 4-1-2-1-2 team met Lukaku - Doumbia voorin?
    Anders ga ik voor Sturridge.

14. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben zelf enorm fan van Balotelli deze FUT! Scoort alles, eveneens vrije trappen!
    Twijfel nu zelf over dit:
    Oscar (cam) -> Van Persie (cam)
    Lukaku -> Falcao/Sturridge
    Begovic -> Cech

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja hoor. Lukaku heeft perfecte chemistry met Mirallas (prima speler trouwens). Als je dat duo gebruikt, kan je de LM en CAM gewoon gebruiken om Doumbia op 9 chem te krijgen, zonder nog rekening te hoeven houden met Lukaku. Bijvoorbeeld:

Doumbia - Lukaku
    Musa
    Danny - Mirallas
    Een andere optie is om één van deze spelers op de CAM te zetten:
    - Drogba
    - Yaya Touré
    - Bony
    - Koné
    - Witsel

En dan op LM/RM een speler die sterke chemistry heeft met Doumbia of Lukaku, dus zelfde club of zelfde competitie én zelfde nationaliteit. Bijvoorbeeld:

Doumbia - Lukaku
    Witsel
    Dzagoev - McGeady

Lukaku - Doumbia
    Witsel
    Hazard / Chadli / Januzaj - Tosic​

16. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
  17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Thanks, ik zal eens gaan puzzelen. Mirallas had ik al, aardige speler inderdaad maar vleugelspelers worden niet echt optimaal benut deze FIFA.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, in de 4-1-2-1-2 zijn de LM/RM écht 'halfspelers' in tegenstelling tot andere jaren waar ze als vleugelspelers speelde en lekker diepgingen en een grote rol hadden in het aanvalsspel. Nu zijn het meer 'heel wijdstaande middenvelders'. :+ Met player instructions kan je dit wel beter maken overigens. Als je niet weet hoe dit werkt, ik heb dit afgelopen pagina's een aantal keer uitgelegd! ;)

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nu zijn de 25k packs. Om 10 uur komen dus betere packs en om 01:00 ook wat tofs. 100k packs wellicht? Die waren er vorig jaar.

20. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Afgelopen vrijdag waren er ook 100k packs om 1 uur 's nachts. En die waren zo snel uitgekocht dat ze die nog een keer hadden aangevuld en dat ze iets minder gelimiteerd beschikbaar waren..

Deel Deze Pagina