1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ga er maar van uit dat je minimaal 80 - 100k moet neerleggen.
    Qua rating de beste speler en zal waarschijnlijk ook schaars zijn

Laatst bewerkt: 3 dec 2014
  2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ging wat mis...

3. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dit is Fifa he, niemand gaat 100k neerleggen voor een spits met 69 pace, misschien alleen de eerste dagen, binnen een weekje staat ie op 30/40k gok ik.

PS: Ik lees op het EA forum iedereen klagen over de veranderde gameplay bij de nieuw patch??

Heb ik iets over het hoofd gelezen bij de patch notes? Wat is er dan precies veranderd? Hoor zelfs mensen klagen dat bijvoorbeeld Suarez minder goed is na de patch.. And im like, huh?

Laatst bewerkt: 3 dec 2014
    Kevacez vindt dit leuk.
  4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, de hele gameplay blijkt anders te zijn. Ik heb niet meer gespeeld sinds de patch en zit niet op next-gen, dus zal sowieso niks merken. Maar al het dribbelen zou minder sutiel gaan, spelsnelheid is veranderd (ene zegt sneller, ander trager), LB + Y passjes zijn weer overpowered, et.c

5. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet zeggen dat het inderdaad anders voelt, maar alleen maar positief. Het snelle uitdribbelen met een counter is enigszins verdwenen. Kracht is bij een dribbel belangrijker geworden, en skills zijn belangrijker dan ooit. Verder vind ik de LB + Y passjes veel minder sterk, ze vallen nauwelijks nog goed en zorgen voor veel verkeerde aannames.
    Zelf vind ik Balotelli erg goed geworden, scoort alles!

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gaat nu op de PS4 voor 180k weg en op de One voor 140k
    Die koop je echt niet over een week voor 40k als EA geen special packs er tegen aangooit
    En mensen betalen daadwerkelijk wel veel geld voor een speler met 69 pace.
    Check IF Ivanovic die ik vandaag heb verkocht voor een 90K, die tergend traag is voor een back.
    Carlos Valderrama gaat zelfs voor 750k weg, ook al kan je die niet echt vergelijken met Huntelaar maar speciale stats heeft hij niet.
    Die zou normaal maar 3/4k zijn als hij Gold Rare was..

7. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Huh, is de gameplay veranderd? Heb vandaag nog 1 potje gespeeld maar is me echt niks opgevallen :/

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag Neuer in een pack. Eerste speler voor mij van 90+ rating

9. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Meest overrated goalie ooit.. maar wel 190k :thumbs:

10. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Overrated? Waarom?

11. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Is de gameplay serieus veranderd? Want daar irriteerde ik me namelijk vaak aan, een van de redenen dat ik hem verkocht heb..
    Ander puntje was dat Ultimate Team niet werkte bij mij, geen coins, geen wins etc etc.. is dit allemaal al verbeterd?

12. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Omdat ie zich soms echt als een schaap met down syndroom gedraagt onder de lat..

13. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Dan doet dat schaap het wel erg goed onder de lat. Misschien dat ie daarom wel is genomineerd voor de Ballon D'or. En met 13 wedstrijden in de competitie en 3 goals doorgelaten is het wel echt een schaap met down syndroom. Overrated? Totaal niet. Die gast is gewoon de beste keeper ter wereld.

14. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    In het echt ben ik het volledig met je eens! Neuer is echt een machine, veruit mijn favoriete goalie. Ik heb het echter over FIFA :p. In FIFA is ie namelijk echt schrikbarend slecht. Ik heb een tijd met hem gespeeld en ik vind Weidenfeller gewoon echt een stuk beter.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Maar waarom die 90 rating? Bedoel maak hem dan gewoon 88, dan is het t.o.v de andere keepers van 86 ook wel duidelijk dat ie de beste is hoor. 90 is gewoon overrated.

16. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Met Neuer is niks mis mee vind hem de beste keeper van Fifa 15 heb alles al gehad ook de nieuwe De Gea SIF

Huntelaar is ondertussen al 70K voor de Xbox ;) die gaat dus echt wel weg over een week voor 40K :!

Laatst bewerkt: 4 dec 2014
  17. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vind je? Ik vind dat Neuer enorm gehyped wordt. En dat komt allemaal omdat ie altijd van die gekke dingen doet zoals heel vaak uitkomen, op de middenlijn staan etc etc. Puur als lijnkeeper doen keepers als Courtois, Cech, De Gea(huidige vorm) echt niet onder voor hem. Sterker nog, ik vind ze eigenlijk beter, heb alle 4 de keepers minstens 100 wedstrijden aan het werk gezien en ik zie echt niet in waarom Neuer beter zou zijn deze 3.

Op Fifa hield het ook al snel op voor mij toen ik zag dat Cech (die al jarenlang werkelijk waar foutloos keept) een rating van 85 heeft en de showkeeper Neuer 90 is, dan vraag ik me af, wat doet ie beter dan Cech? Ik heb na die 100en wedstrijden écht niks gezien hoor, en waar die +5 rating vandaan komt mag God weten.

18. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Naar mijn mening is Neuer gewoon de beste keeper. Courtois en Cech hadden inderdaad wel een hogere rating mogen hebben maar dan nog. Van cech is het logisch dat ie minder is aangezien die nu 2e keeper is bij Chelsea en Courtois is ook gewoon een baas. Maar dan nog vind ik dat neuer beter is t.o.v. alle andere keepers. Dat komt natuurlijk ook door het feit dat Neuer vaak uitkomt en dat ie een soort van vliegende keeper is, ik vind dat dat hem juist siert. Mede door het vroege uitkomen heeft hij ook pas 3 tegengoals in 13 wedstrijden.

19. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De rating van Cech is gebaseerd op vorig seizoen, en toen stond ie alle wedstrijden onder de lat ;)

En dat ie er een showtje van maakt mag hem geen hogere rating opleveren vind ik, Neymar krijgt toch ook geen hogere Rating voor z'n skills?

En die 3 tegengoals uit 13 wedstrijden heeft te maken met het bedroevende Niveau in de Bundesliga, door Bayern die bij alle concurrenten de toppers wegplukt en zelf nu een oppermachtig team heeft, gooi Bayern in de Premier League en Neuer had er al minstens 10 om z'n oren gekregen.

20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Maar waarom is Neuer dan genomineerd voor de Ballon D'or en keepers als Courtois niet? Zal dan toch wel zijn omdat hij beter is.

Deel Deze Pagina