1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Weet je wat het is. 19 december beginnen de special packs. Dat is vanaf nu 11 dagen. Laten we zeggen dat een week eerder de mensen beginnen te verkopen van hun spelers. Dus dat is 4 dagen vanaf nu. Maar wat nou als inderdaad Ronaldo, Messi, Ibra of Aguero een IF krijgen deze week? Dan begint de crash dus al deze woensdag. Sterker nog, er zijn al heel veel mensen die verkocht hebben. Ze zijn weliswaar de eersten, maar het sellen is al begonnen. Heb mezelf komend weekend voorgenomen, tenzij er minimaal 2 van bovenstaande namen in het TOTW zitten. Dan doe ik het in het interval van woensdag tot vrijdag.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    En dan? Anderhalve week lang je coins vast houden en dan met kerst gaan inkopen en na kerst verkopen of wat? Dan kun je de game toch niet spelen? En als je Na de crash je team verkoopt en weer een ander team gaat halen ben je toch net zo veel coins kwijt uiteindelijk?

3. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Gewoon voor de crash een goedkoop team hebben en je coins behouden. Tijdens de crash een goed team kopen voor weinig coins. En als je dan op een begeven moment je team zat bent dan kan je die weer voor meer verkopen als dat je het ingekocht had.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ok. Mijn team kost nu 350k. Net gekocht. Heb nog 230K over. Ga sowieso even weekje met dit team dan spelen. En wellicht dan van het weekend verkopen.

5. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Dit is inderdaad hoe het vorig jaar ook ging.. maar zeker een goed punt, als messi en ronaldo hun SiF krijgen na de hattricks is de kans groot dat van de week al alles wat sneller zal gaan.. Ik heb in ieder geval alles al verkocht, afgelopen weekend waaren de prijzen heerlijk hoog, sinds de cyber monday nog 327k winst...

6. Thompeters7

Thompeters7 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 270k kan je dan beter spelers kopen de 19e december?

7. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Nee, beter na het TOTY in januari.

8. Thompeters7

Thompeters7 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er komen toch nieuwe pakjes volgende week? Dan zijn ze toch veel goedkoper

9. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier mensen van uit omgeving limbo land?
    Want zondag is er hier een fifa toernooi

10. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heej ik heb een vraagje, ik heb nu ook fifa15 op de xbox one en nu wilde ik fut gaan doen omdat ik de ultimate fut edition heb en als ik dan bij online op fut klik krijg ik een tekst te zien waar een vraag op staat die ik moet beantwoorden, de naam van wie mijn eerste schoolvriendin ofzo was :eek: waarom moet ik die vraag beantwoorden??? Ik heb nooit iets dergelijks als secret vraag ingesteld ofzo???? waar kan ik dat vinden om te veranderen???

Laat maar ik heb het al gevonden op de EA site waar ik het kon doen :) En het is me gelukt haha.

Laatst bewerkt: 8 dec 2014
  11. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
  12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb gister dit team gemaakt: http://www.futhead.com/15/squads/11670516/

De opstelling is even wennen maar het speelt echt goed. En wat is Reus een held. Ook lewandowski veraste mij eigenlijk, beter dan ik in het begin had verwacht. Muller krijgt eigenlijk vrijwel nooit een bal omdat Reus aan de andere kant staat. Nog even Aubameyang kopen om te kijken hoe die speelt. Heb gekozen Reus en Muller RW en LW te maken. Ze hebben toch 9 Chemestry op die positie en dan kan ik nog een keer switchen als dat moet van opstelling.

13. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Zou het dan zo doen:
    http://www.futhead.com/15/squads/11770277/

Meer groene linkjes :+

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ahzo, naja ze hebben allemaal 9 / 10 chemestry. Maar dat van mij was nog een oude versie zie ik net. Ik heb Schweinsteiger in het midden staan. Hij is niet zo snel en aangezien mijn flanken wat open zijn heb ik Gotze en Gundogan rechts en links staan omdat die stuk meer pace hebben. Dan dek ik de flanken ook een deel af.

15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Reus is zeker een held, al vond ik Ribery op LF een stuk chiller, zal vast komen door z'n 92 Dribbling, Agility en Balance, hij dribbelde echt messi-achtig.

En Lewa mocht je wel wat van verwachten toch, met z'n 87 rating;)

Ik zou trouwens Lahm ook er tussengooien in plaats van Gotze als je daar nog het geld voor hebt, je middenveld is nu iets te aanvallend denk ik, bovendien is Lahm aanvallend ook nog behoorlijk goed, naar mijn mening een must have voor elk bundesliga team.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Naja had in het begin met Lewandowski gespeeld maar vond hem geen 150k waart toendertijd. Maar nu komt hij echt wel tot leven moet ik zeggen.
    En Lahm heb ik nog wel geld voor maar ik wil Gotze en Gundogan niet vervangen voor de pace aan de zeikanten. Dit heb ik in deze opstelling gewoon nodig. Misschien als ik nog terug ga naar 4-1-2-1-2 dan komt Lahm er sowieso in.

Ik houd het tot kerst even zo. Dan met kerst als de prijzen flink droppen koop ik Lahm erbij, dan kan ik van opstellingen switchen. Dan na de crash zie ik wel weer verder wat ik dan doe met mijn overige 2 CM's. ( Gotze en Gundogan ) want ben van plan Schweinsteiger dan op CAM te zetten.

Nog een vraagje, Kan een Striker op CF positie staan? Of moet daar perce een positie change voor gekocht worden?

Laatst bewerkt: 9 dec 2014
  17. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
  18. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hazard voor Schurlle & Di maria voor Rooney :p maar dat zijn wel prijzige aanpassingen

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  20. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16

Deel Deze Pagina