1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Vanaf morgen

Het laatste wat op dit moment is aangekondigd is de speciale giveaway van EA Sports, genaamd 15 days of FIFA. Deze grootste giveaway van het jaar start op 11 december en loopt tot en met 25 december. Wat er precies weg zal worden gegeven heeft EA nog niet bekend gemaakt. Meer hierover zal gedurende de maand december volgen op de social media van EA Sports FIFA. Dit kan zowel via Twitter als Facebook.

Bron : http://www.fifabenelux.com/fifa15/beleef-de-feestdagen-met-fifa-15/

Laatst bewerkt: 11 dec 2014
  2. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Wat blijf jij toch een sweaty boy Siemenn. :D

Siemenn vindt dit leuk.
  3. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Mooi geluk had 5 packs gehaald en kreeg David Silva plus Di Maria dus kom morgen op ruim 200k dat is lang geleden.Morgen mooi teampje maken

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wat houd dat in @KevinaceZ? En ik vind de prijzen nog maar minimaal gedaald? Crash is nog niet groot of wel?

5. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Dit is nu mijn team 4-3-3(2):
    Schürrle - Remy - Sterling/Willian
    Ramires - Matic - Ramsey
    Luis Filipe - Mangala - Koscielny - Walker
    Hart

Ik vind Ramsey de zwakste speler. Weet iemand een goede vervanger daarvoor? Heb nu zo'n 20k coins maar ben bereid nog wel even flink door te sparen.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is even afwachten of Aguero zal bevallen. Eigenlijk doe ik die hele BPL rechterkant voor hem haha. Neymar als spits op 7 chem is ook best nice.

7. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Dat houd in dat het feest gaat beginnen, vanaf morgen elke dag packs, aanbiedingen, mooie tournooitjes enzo... Het begin van de crash dus... Prijzen zullen niet meer omhoog gaan

8. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dat zijn nog mensen met kwaliteit, maar als ik dan die Doumbia er tussen zie staan... :p

9. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zit te twijfelen over dit team

. Begovic
    Walker Kaboul Mangala Clichy
    . Ramires Matic Fabregas
    . Sanchez Costa Schurrle

Of Bundesligateam maken met 1 topper erin en dat is dan Reus of Lewandowski

10. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik vind weidenfeller een stuk beter

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    EA, wat is deze? :mad:
    Al sinds gister avond, in de game zelf geeft ie een foutmelding als ik naar Ultimate Team ga...
    Zie net op GoT dat nog iemand het zelfde probleem heeft, speel op PC.

12. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Shitttt, had ik mijn team nou maar verkocht gisterochtend. Ik twijfelde nog of ik het gisteren zou doen of in het weekend. Nu is Balotelli alleen al van 9,3k naar 7,8k.....

Nu verkopen of houden?

13. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ja het gaat nou echt hard, flink op m'n bek gegaan omdat ik Bacca wou pricefixen maar die raakte ik aan de straatstenen nog niet kwijt, had gelukkig ook nog wat Huntelaars gekocht vlak voor de IF van vorige week dus die ging wel voor bijna het dubbele.
    Heb gisteren net op tijd alle spelers waar ik niet mee speel te koop gezet, dus al weer 100k gevangen :p.

14. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in de loop van de tijd al wel 25 packs gekocht van mijn coins, maar een keer Sturrigde erin gehad wat mijn +/-50k opleverde, voor de rest alleen maar bagger :confused:

15. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Gister 500K aan packs gekocht. Beste wat erin zat was Cuadrado... :mad:

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk niet dat prijzen nog heel veel gaan stijgen. Ze zullen wel een beetje terugkomen, maar niet meer op het niveau van wat ze waren, omdat EA nu veel speciale pakjes gaat brengen, Kerstmis en nieuwjaar dichterbij komen en daarna al snel weer de TOTY komt.

Ik had zelf 82 Doumbia's gekocht voor 700 - 1.000 coins en gisteren verkocht voor 2.500 - 2.700 coins. Dus 1.800 coins winst per Doumbia = bijna 150k pure winst. :) Ik zie dat Doumbia nu is gezakt naar 1.700. _O_

17. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94

RemcoM vindt dit leuk.
  18. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Net gedaan maar nog steeds hetzelfde..
    Zal vanavond nog eens in FIFA zelf proberen.

19. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik wist mijn secret vraag niet meer. En wat stom is op de x1 moet je die vraag perse invullen.. Dus ik kon hem laten blokkeren en dan moest ik op de 360 opnieuw inloggen bij fut en dan kiezen nieuwe secret vraag etc etc, nou dan heb ik allemaal gedaan, ook nieuwe teamnaam etc etc gekozen dat moest ook en dan zou alles weer werken en kon ik de vraag op de x1 ook invullen en daar verder geaan... but noooooo, werkt uiteraard niet...

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil een nieuw BPL team gaan maken, is dit het juiste moment of gaan de prijzen nog verder dalen de komende dagen?

Deel Deze Pagina