Vandaag in de finale van dat FUTMAS toernooitje tegen mijn ziekste tegenstander ooit gespeeld kwa team: Grapje kost op het moment zo'n 44 miljoen.. Verloor uiteindelijk door een eigen goal in de 90ste minuut van mijn IF Aurier. Van der Sar was niet te passeren helaas. Gewoon bizar.
Prima teampje inderdaad. Btw: 2 gratis Mega Packs voor iedereen die binnen 2 dagen inlogt! Eigen pakjes zijn ontiegelijk ruk, maar boeie, gratis is gratis.
Holy shit... En dan te bedenken dat het team nog beter zou kunnen met messi (brons) in de spits en ronaldo gewoon links buiten.. Deze vent zal straks waarschijnlijk een van die mensen zijn die met een Full toty team speelt Boateng uit die gratis mega pack, altijd handig.. voor de rest niet heel veel chills, een hunter kaartje was het enige wat nog wel lekker was en al de contracten en fitness kaartjes
Wie speelt er wel eens 433(2)? Heb tot nu toe 433(5) gespeeld maar mis soms beetje verdediging. Zou dit team wat zijn? http://www.futhead.com/15/squads/13630267/
Ik kreeg Van Persie en Cahill toen met mn laatste fifapunten 35k pack gehaald en kreeg ik Alba en James.Laatste 2 weken druk geweest met handelen en iets meer dan 400k winst nu heb ik dit team op het oog . Cech Walker Cahill Mangala Clichy of Luis . Rooney Ramires Di Maria . Sanchez Van Persie Schurrle Iemand tips of verbeterpunten? Kan ook bundesligateam maken met Reus en Lewandowski
Net vijf mega packs geopend. Krijg ik iig Costa, Lavezzi, Aubameyang en Fernandinho. Nice. Had een paar dagen geleden Sturridge gekocht, dus nu heb ik Sturridge en Costa spits. Ben benieuwd. Iemand ervaring met 3-4-1-2? Ik heb nu dit team gemaakt:
Maar dan heb je de kosten van de mega packs (5x35=175k) er toch niet uit? In dat opzicht dus niet zo heel nice.
Ik ben zelf geen voorstander voor 3atb-opstellingen deze FIFA. Daarbij heb je echt twee wingers nodig met neutrale workrates, die goed kunnen verdedigen. Types Lichtsteiner en Asamoah. De 3atb opstellingen zijn wel een pretje om tegen te spelen, zoveel ruimte als je krijgt met je voorhoedespelers . Voor dat geld had je ze allemaal bijna twee keer kunnen kopen inderdaad.
Ik heb er drie gekregen door het Kerstmis toernooi. De andere twee kreeg ik door in te loggen via de web-app. 3-4-1-2 moet je niet aan beginnen overigens, echt geen goede formatie. Speel nu met alleen Costa in de spits en Schürrle en Willian op de flanken dat gaat wel aardig.