Let wel op ik had mijn eerste reward van dat toernooi nooit geopend. Dus ik ging het nog een keer uitspelen voor de 5k coins en zag ik dat ik weer een pack had gekregen. Heb ze nu wel allemaal geopend maar zal kijken of ik nu nog steeds een pack krijg. Overigens krijg ik nu geen coins meer na een match, lekker dan. Gelijk contact opgenomen met EA.
Ik kan maar niet inloggen op dr EA servers. Meer mensen hier last van? Gisteren de hele middag kunnen spelen. Gisteren al mn spelers verkocht (was een bij elkaar geraapt zooitje) en heb nu een spaans team. Diego Alves Carvajal - Godin - Pepe - Coentrao Busquets Deulofeu - James Rodrigues - Turan Chicarito - Negredo Iemand tips welke spelers er snel voor weinig coins bij kunnen?
http://gyazo.com/078c37fca65012f94c481608a57f86cd Mijn huidige team, vind Podolski tegenvallen en Gomez doet niets in de wedstrijd. Denk dat ik meer op de buitenspelers moet spelen om Gomez te gebruiken. Müller is ook meer een spits dan buitenspeler, dus daar komt wss Same en dan zet ik Müller maar spits. Links misschien Schürrle? Achterin staat het als een huis, maar op den duur komen Alaba, Hummels & Piszcek nog. Edit: Wat vinden jullie van de false-9 formatie? Zou dat iets zijn met Götze als false 9? Nog nooit geprobeerd namelijk
Zullen wel oneindig mega packs zijn, want ook de derde keer dat ik won ontving ik hem weer. Alleen uit drie van die packs als beste Handanovic haha. Pack luck!
3412 kan echt goed zijn hoor, alleen zijn je CM's in die formaties echt cruciaal, je moet er 2 hebben die goed kunnen verdedigen, maar ook in aanvallend opzicht degelijk zijn, ik had destijds Marchisio-Vidal en dat werkte echt heel goed, zag dat jij Matic-Fabregas hebt staan, Matic is wel nice maar daarnaast zou ik Ramires zetten. Fabregas kan niet verdedigen en valt bovendien veel te veel aan door z'n High/med workrates en dat wil je niet hebben in die formatie.
Laten we het hopen... Ik heb prijzen in de gaten gehouden van 20 spelers en die zijn sinds BlackFriday allemaal gestegen tot nu toe. Ik verwacht ook niet dat ze onder de prijzen van black friday gaan dat zou echt 30% naar beneden betekenen.. Neem messi bijvoorbeeld die is van 1.6 miljoen gestegen naar 2.5, Ronaldo van 2.2 naar 3.1... Dit verschil kan bijna niet weer omgedraaid worden, ff onthouden voor volgend jaar haha
EA lag er al vannacht al uit en daar na weer weer vanaf 13:55 ofzo staat er op de site. en nu nog steeds
hebben hier mensen ook problemen dat er zoveel spelers 'vast' blijven zitten in de tradepile? heb een fucking miljoen coins aan spelers in mn tradepile waar ik geen fuck mee kan. EA
Ik heb gewoon Sergio Aguero in een van die mega pakjes gehad die je gratis krijgt tijdens de kerstdagen. Zal ik hem houden in mijn eigen BPL team of verkopen en voor die 250k een ander team maken?
Kon het weer niet laten om 8packs van 50k te halen,2spelers eruit boven de 10k dat waren Sanchez en Kompany al met al ruim 200 verlies maarja dat risico heb je
Crash gaat vandaag tegenvallen nu in ieder geval PSN er al 3 dagen uitligt... XBL ligt er ook constant uit.mleuk die hackers...
Ik heb 3 dagen geleden een rijkaard voor 633 k gekocht. Aflopend bod. Vervolgens heeft ie een dag vast gezeten in transferkandidaten. Sinds gisteren is ie daar weg en heb ik geen coins en ook geen speler. Wat moet ik doen? Schijt ea
Mijn Aguero bevalt goed in ieder geval. Wat een beest van een spits. Speel nu met dit team: De Gea Kelly - Onuoha - Kaboul - Shaw Delph - Diaby - Matic Sterling / Lamela - Aguero - Schurrle Iemand aanvullingen die goed passen bij Aguero? Ik was in eerste instantie van plan om van mijn 40 k aan muntjes, Costa te kopen, maar nu ik Aguero heb wil ik die coins ergens anders voor gebruiken. Overigens heb ik gisteren een aantal Matic kaartjes opgepikt voor <500 coins... Geen idee wat er aan de hand was maar ik vond het wel mooi. Want die zijn allemaal voor meer dan het driedubbele verkocht.
Walker > Kelly Koscielny > Onuoha Wat is je formatie trouwens? Drie middenvelders op een rij (43? Of met CDM/CAM? Op het middenveld kan je namelijk nog wel wat betere spelers kopen. Met Diaby en Matic heb je wel een goed blok, maar Delph moet wel beter kunnen. Zelf zou ik gaan voor iets wat lijkt op: Ramires - Matic - Mata / Fabregas / Oscar. Dan heb je één controleur, één loper en één creatieveling, werkt bij mij altijd het beste.