1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb nu dit team:

Lewandowski
    Reus en robben
    Gotze, schweinsteiger, gundogan
    Alaba, boateng, benatia, piszchek
    Weidenfeller

Iemand ideeën om hem te verbeteren?

2. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Naldo IF moet je proberen, een absoluut monster. En ik vind Weidenfeller nooit overtuigend, Leno lijkt een betere oplossing.

3. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben sinds 22 dec ben ik gewoon een speler kwijt, waar ik al mijn coins bijna in had 633k. Nu nog niks terug na herhaaldelijk klagen bij ea. Wat een poep bedrijf is dat zeg pfffff

4. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Hij komt gedurende het jaar zelf terug, of misschien volgend jaar. :p EA gaat je toch niet compenseren, dat kan je opgeven.

5. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dan stop ik met fut. Schijt bedrijf. Enige waar ik nog een beetje van geniet in fifa is prof clubs met vrienden.

6. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Heeft iemand ervaring met St Patricks day trading.. Heb er wat goede verhalen over gelezen alleen vraag me af wanneer je het beste zou kunnen investeren. Er wordt beweerd dat sommige spelers potentieel vertienvoudigen in waarde.. Een investering in 80 McGeady's zou dan al zo'n 700.000 coins op kunnen leveren

7. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Gewoon kopen tijdens TOTY. En dan heel lang bewaren. Vertienvoudigen is te veel van het goede denk ik, maar ze gaan wel fiks omhoog.

8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Mcgeady is nu zo'n 750k dacht ik die zal echt niet voor meer als 3k weggaan.Als je winst wil maken zoek dan een goeie spits uit Ierland,Schotland .Feit is wel dat St Patricks day pas 17 maart is maar als je erop tijd bij bent veel winst mee kan makem

9. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    McGeady gaat tegen die tijd voor ongeveer 10k hoor, dus daar gaat een mooie winst op!

10. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    750K?!?!?! Dan zou ik hem nu verkopen!!!! :+ :+

11. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Maar hij is met St. Patricks het 10-voudige waard toch? Nog even vasthouden. :D

12. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Wat is er zo speciaal met St.Patricks day?

13. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Weet iemand hoelang je spelers op de volglijst kan laten zetten als je ze al gekocht hebt?Wil namelijk wel investeren in 60 Mcgeady en 60 Coleman dat kost me dan tijdens Toty 150K en dat word dan minimaal verdrievoudigd tijdens St Patricks Day

14. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Vraagje: Hoe weet jij precies wat de prijzen gaan doen over 3 maanden? Verdrievoudigen verschilt per speler. Denk niet dat McGeady 3x zoveel waard wordt.

15. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Waarschijnlijk gebaseerd op voorgaande jaren.. Vorig jaar is McGeady van 750/800 gestegen naar 8000, als je de verhalen er op na leest

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wanneer zal toty komen? Begin of eind januari? Wil neymar voor mijn Braziliaans team namelijk haha

17. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    12 januari bekendmaking en 18 januari geheel in packs, daartussen komen ze in rondes.
    Crash nu al begonnen, Lewandowski 30k gedaald.

18. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    2x 100k packs opengemaakt. Dikke winst!
    o.a. Hazard, Sturridge, Diego Costa, Kompany :D

Wat houdt TOTY (team of the year?) precies in en waarom is het verstandig om daar op te wachten?

19. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat een geluk ook,de beste die ik had uit 2x 100k packs was Pogba verder allemaal troep

20. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dan is er een toernooi waar je redelijke prijzen mee kan winnen, normaal gesproken gold packs maar je hebt een volledig Iers team nodig. Mensen kopen dan massaal Ierse spelers in.

TOTY is eigenlijk het FIFA XI elftal van 2014, de beste spelers van 2014 zo gezegd. De spelers in dat team gaan dan meestal 4-6 ranks omhoog, een Schweinsteiger zou dan ongeveer 92 worden en Neuer 94 als ze in het team zitten. Daarnaast is de achtergrond van de kaart blauw. Mensen kopen massaal packs om hun kans te vergroten op een TOTY speler en alle andere norale spelers gaan vaak voor goedkopere prijzen weg. Vaak zie je bij de top spelers een drop van 30 - 50K en soms wel 100K, een mooi moment om die spelers op te kopen om ze later weer te verkopen als de prijzen zijn genormaliseerd.

Vorig jaar kocht ik een Lahm TOTY voor 400K om die aan het einde van het seizoen voor 1,2M te verkopen.

Deel Deze Pagina