1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Jij staat hier nu onderhands vrij bekend met je pech in packs, haal er een wijze les uit zou ik zeggen.

Koop geen packs. Als je het persé wel wilt doen, doe het dan met MSP, met coins zou ik het alleen doen als je een heleboel hebt (minimaal 1m imo).

De kans dat je bedrogen uitkomt is gewoon héél groot, daarom moet je nooit grote delen van je budget er tegenaan smijten.

2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Zo ik heb net op tijd al mijn spelers verkocht zo te zien. Prijzen zijn flink gedaald. Zondag/maandag alles te koop gezet. O.a. Robben verkocht voor 515K. Staat er nu op voor 450K.:D

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wat is een leuke legend voor een bundesliga squad? Heb 580k momenteel...rest van de squad is al af

4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ohja is met dat Patrick's day natuurlijk. Dom van mij :p

5. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Niet normaal hoe die robben schommelt haha... Enige wat mij tegenvalt is dat messi alleen maar duurder wordt en daar heb ik toch mijn zinnen op gezet.. We gaan het zien..

Ik denk trouwens dat die lage prijzen vandaag/morgen voornamelijk door de laatste dag van futmas/100kpacks/extra lightning rounds komt. Waarschijnlijk gaan de prijzen nog wel weer iets omhoog in de komende dagen dus ik ga nu nog even investeren

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Toch ook maar een 100k pack gekocht. Denk ongeveer 10/20 k verlies maar toch IF lallana erin, ozil em alves als duurste spelers. Toch wel leuk keer een goede pack haha:d

Nieuw 2de team gemaakt. Helemaal Braziliaans met Ronaldinho en neymar. Heerlijk skillen haha.

7. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je kijken wat voor antwoord je geeft.
    Ik lees verschillende verhalen de een zegt dat wel uitmaakt als bv twee x bij totw heeft gezeten en de ander niet.
    En vragen moet kunnen toch.

8. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is jullie ervaring met casillias?
    Want de gea jezus slaat ballen in eigen goal en weet niet wat die allemaal doet word je niet goed van.
    En hoe kan het dat prijs van zwarte de gea opeens zo veel is gestegen gekoxht voor 210.000 nu voor 320.000 gaan ze de deur uit

9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Casillas vind ik niet echt een goede keeper maakt rare fouten en speelt naar mijn idee gewoon niet lekker misschien dat je eens moet kijken naar ter Stegen of Bravo die zijn in mijn ogen veel beter en spelen ook lekkerder. :+

Ook handig om eens te kijken naar je spelling (interpunctie)

En dubbelposten is ook niet nodig, je hebt gewoon een 'bewerk' knopje! ;)

Siemenn vindt dit leuk.
  10. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mensen zijn hem aan het in grote aantallen aan het inkopen omdat hij sowieso een upgrade gaat krijgen, wat dus inhoudt dat de SIF kaart ook geupgrade wordt, dikke winst dus.

11. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dank je daar was ik naar opzoek daarom vroeg ik een paar keer of dat wat uitmaakt.
    Dus het slimste wat ik op dit moment kan doen is om hem te houden ,En hierna dikke winst ermee te kunnen pakken of om hem te houden.
    Bedankt voor je antwoord

12. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
  13. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Doe mij Alves van Valencia maar in de goal. Geweldige reflexen, vond Bravo dramatisch en Terstegen toch ook minder dan Alves.

14. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    het slimste wat je kan doen is hem binnen nu en tien dagen verkopen, wanneer jij denkt dat de winst het hoogst is. Vervolgens koop je hem op de laatste dag van TOTY weer terug voor minder, en dan wachten tot de update komt.. Maar, kan ook zijn dat hij niet zo veel zakt, risico van het vak

15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand tips voor mijn onderstaande team? heb 670k beschikbaar, en ik heb Sanchez reeds uit een pakje gehaald en dus in mijn bezit.

http://www.futhead.com/15/squads/14757903/

Toure en Aguero zijn wel de twee spelers waar ik graag mee wil spelen. CV met een hoge defence workrate vind ik ook erg fijn!

16. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Hazard LF?

Achterin zou je kunnen spelen met Kompany en Lloris(of courtois maar die is imo minder goed) ipv silva en sirigu. Dan kan je rb Walker zetten. Daarnaast vind ik persoonlijk mangala ook beter dan koscielny, maar dat zal verschillen van anderen.. Verder valt er weinig te verbeteren.. Je zou spelers kunnen vervangen door hun IF

17. Funkyommel050

Funkyommel050 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je bijvoorbeeld een speler van 82 hebt die een upgrade krijgt dan gaat joun speler van 82 toch niet naar 83 opeens of wel?

18. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Nee de spelers die al in het spel zitten gaan niet omhoog, alleen de informs

19. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    http://www.futhead.com/15/squads/14766721/

Mijn team tot nu toe,
    Schurle vervang ik in game voor neymar en costa voor agbonla.
    Wie heeft er ervaring met hazard op LF. En wie is ingame beter. Neymar of hazard.

20. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Is die pack die je krijgt voor het winnen van The new years open Tradebel of Untradebel?

Deel Deze Pagina