1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Hoe speelt Alaba? Is hij het sparen waard? 60k is aardig wat voor een lb, maar er zijn weinig andere opties. Speel momenteel met Jansen van HSV.
     
  2. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ricardo Rodriguez is wel een aanrader!
     
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Untradeable
     
  4. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel eigenlijk niet met alaba speel liever met 3 verdedigers.
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb hem geprobeerd, maar vond Jansen lekkerder spelen. Maar ga hem nog eens proberen. misschien te snel opgegeven.

    Hmm, dat durf ik niet echt. Denk dat ik dan weggetikt word.
     
  6. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ook de IF geprobeerd? Weet persoonlijk niet of dat veel verschil maakt met de normale versie, maar ik vond de IF prima spelen.
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ken dat met Messi als doel t. zelf ook beetje gehandeld maar IF Ibra duurt nog even. hopelijk daalt hij nog flink. (Zit op de ps4 dus hij is duur) Heb ik eindelijk een waardig partner voor SIF lacazette
     
  8. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb geen ideeeee waar ik dit moet vragen, dus ik doe het even hier, omdat ik FIFA Points wilde kopen via livecodes.nl met paypal. Maar als ik dan wil betalen, zegt paypal dat ik een CC moet koppelen.. Dit hoeft normaliter toch niet? Ik heb ook geen CC, dus dit is geen optie voor mij.. Hoe kan ik dit oplossen?
     
  9. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ook een 'tijdelijke' creditcard kopen bij een tankstation o.i.d. Daar staat een bepaald bedrag op dat je eraan kunt uitgeven!

    Trouwens: Iemand een idee voor een team met Ibra voor ongeveer 750k? Liefst met spelers als Benzema voorin en een keeper als Cech of Lloris... 5k Reward voor het team dat het ook echt gaat worden.
    Of als het beter is een 4-3-3 (4), dus 1-striker Ibra...
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    433(4) lijkt me beter, want hij moet wel de (target)man van je team zijn.

    Echter moet je niet te veel van hem verwachten, heb hem zelf ook gehad en viel me op dat bijna iedereen die hem had inclusief mezelf de bal constant naar Ibra speelde om te kijken wat voor geks hij kon uithalen, maar geloof me, niet doen. ;)

    Het zal je vies tegenvallen, je moet gewoon spelen zoals altijd en vooral geen gekke dingen met hem uithalen. Nu die z'n 5 star skills ook nog is kwijt is vind ik hem aan de bal toch wel vrij matig, viel me ook op dat ie heel snel viel, zal wel komen door z'n 41 balance maar dat vond ik dus ook wel jammer, heb je 93 strength, 88 dribbling, 90 ball control en dan pleur je telkens op de grond door die 41 Balance.

    Bij mij liep ie overigens (met een volledig PSG team eromheen) op 18 goals uit 12 wedstrijden, niet erg denderend dus.

    Kortom:

    Leuk om mee te spelen? Ja zeker!
    Aanrader? Nee.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2015
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt, twijfel zelf ook erg vanwege de prijs. Is natuurlijk niet niks, en wilde het op die manier dan combineren met Rooney op cam, maar wordt inderdaad steeds minder naar wat jij zegt. Misschien moet ik dan een combinatie maken met Neymar en Rooney (2 van mijn lievelings). Iemand ervaring met false-9? Vraag me af hoe dat is, en zeker met Rooney!
     
  12. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik raad Ibra ook niet aan, heb ook met hem gespeeld.

    Pros:
    -Sterk in lucht
    -Goed schot

    Cons:
    -Te traag, komt daardoor bijna niet in scoringspositie
    -Wordt makkelijk afgetroefd ondanks strenght
    -Geen 5* skills
    -Slechte workrates en positionering

    Gewoonweg te duur voor zijn kunnen vind ik.

    Ik heb wel eens met false 9 gespeeld, perisic SIF is daar uitstekend. Al blijf ik voor bpl spelers een tweespitsensysteem beter vinden.
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haal bij Pros 'Sterk in de lucht' ook maar weg.

    Scoort vrijwel nooit een kopbal, heeft zelf ook al vaker in interviews aangeven dat ie ondanks z'n lengte erg zwak is in de lucht.

    Die 76 Heading Accuracy en 72 Jumping zijn veelste hoog IMO.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2015
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Die ga ik eens proberen denk ik. Maar eerst goed sparen. En misschien toch doorsparen voor Alaba, ik weet nog niet. Wil ook nog felipe Luiz en Rechtsbuiten

    Vandaag Costa gehaald voor engelse team. Hoop dat ie beetje lekker speelt.
     
  15. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3

    Als Costa niet bevalt moet je agbonlahor proberen ech eent top speler
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Mame Diouf van Stoke City als je een spits wilt die binnen de 16 gegarandeerd scoort met het hoofd en over de grond.

    Mijn spits is Aguero (gekregen via een untradeble pack tijdens kerst) maar als het niet loopt zet ik standaard Aguero op links en Diouf in de spits. :)

    Dit is mijn team nu overigens

    De Gea
    Kelly - Onuhoa - Kaboul - Shaw
    Ramires - Matic - Fabregas
    Sterling/Lamela - Aguero/Diouf - Schurrle

    Soms switch ik Ramires en Fabregas en als die laatste dan niet goed in de wedstrijd zit komt Coutinho erin.
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Mame Diouf hoor ik inderdaad wel vaker, maar heb eigenlijk nooit de moeite genomen om z'n stats op te zoeken, die toch wel behoorlijk goed zijn.

    [​IMG]

    Die 68 dribbling zou voor mij echter wel een struikelblok zijn, heb je daar geen last van?
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Toch ook maar SIF Naldo gehaald, verschilt qua stats niet zoveel met Benatia, maar ik ben benieuwd. Zou zo fijn zijn als Naldo en Perisic een upgrade krijgen.
     
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Wil dit team gaan bouwen tijdens TOTY, wat denken jullie ervan?

    Aanvallen lijkt me prima maar ben een beetje bang voor counterende teams.

    Suggesties en opmerkingen zijn zeer welkom :)

    [​IMG]
     
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Lekker teampie hoor!

    Middenveld is wel een tikje te aanvallend.

    Ik zou Lahm RCM zetten, want schweinsteiger heeft eigenlijk alleen een beter schot en daar ga je toch nauwelijks van profiteren op die RCM positie.

    Tenslotte aan je LCM en RCM instructies geven dat ze achterin blijven en dat zit je wel goed.
     

Deel Deze Pagina