Ik ga Reus en Lewa kopen. Zie nu al dat ze beide rond de 68K zijn. Wacht nog even af, hoop dat ze allebei voor 50K gaan zodat ik Neuer misschien ook nog kan halen
Wauw wat zijn de prijzen al flink gezakt haha. Robben al 60k, Suarez 100K, Aguero 50K etc etc. Love it. Enige die ik echt wil is Neuer. Die is nog maar 20/30K gezakt helaas. Wat zou een goede prijs voor hem zijn? 150? En vanavond komen de eerste TOTY packs of morgen?
Ik heb heel weinig tijd de komende dagen en kan de prijzen niet checken. Ik heb meer dan genoeg geld voor m'n team. Gewoon vandaag kopen? Ik kan ook wachten, maar ben dan afhankelijk van zo nu en dan in dit topic kijken en hopen dat iemand opmerkt dat de prijzen nog lager zijn .
Reus en Lewandowski zijn weer ongeveer 10K gezakt sinds gisteravond @Siemenn Wat voor team wil je maken? Dan kunnen wij het vast wel een beetje in de gaten houden voor je!
@TobiasBB Doumbia wordt erin gesubbed voor Firmino. (haters gonna hate ) Of een stuk duurder: Maar dan heb je wel Aguëro op 6 chem. Ik vraag me af of hij dan veel beter zal zijn dan Firmino. Touré is wel een tank natuurlijk. Ik hou eigenlijk alleen Robben, Neymar en SIF Perisic in de gaten qua prijzen. Ik denk namelijk dat ik voor het eerste team ga, die kost me maar 700k en heb 1.2m. Sinds 1 december zijn Robben, Neymar en SIF Perisic respectievelijk 72.000, 46.000 en 3.000 gezakt.
Word vandaag TOTY alleen bekend gemaakt of komen er vanavond ook packs voro de eerste spelers? Geen idee hoe het deze week in zijn werk gaat?
12th, Monday TOTY Goalkeepers and TOTY Defenders Release Note: available in packs for 46 hours 14th, Wednesday TOTY Midfielders Release Note: available in packs for 48 hours 16th, Friday TOTY Forwards Release Note: available in packs for 48 hours Edit:
Komen vast wel speciale pakjes vanwege TOTY lijkt me? Ik heb op dit moment dit team en 40k aan coins. Alles zelfverdiend door het spelen van FUT. Heb geen Fifa coins oid gebruikt. De Gea Kelly Koscielny Kaboul Shaw Coutinho Matic Ramires Sterling Aguero Schurrle Alleen ik wil heel graag een team met Pogba en James Rodriguez. Iemand suggesties? Met kleine aanpassingen in opstelling (3-5-2 ipv 4-3- en twee aankopen: Eriksen IF en Ozil krijg je dit: http://www.futhead.com/15/squads/16030066/
Griezmann - Benzema - Vela James Pogba - Khedira Evra - Koscielny - Varane - Carvajal Lloris Ideetje uit de losse pols op de telefoon.
Als ik dat team wat ik wilde vrijdag had gekocht had ik nu al een verlies van 700K ben ik blij dat ik gewacht heb tot TOTY
Ja prijzen zakken hard haha. Ik heb mijn team al klaar. Wacht alleen op Neuer maar die zakt gewoon niet -_-
Ja inderdaad, maar ik vrees dat wanneer zijn TOTY kaartje er is de prijs niet meer heel erg zal zakken aangezien de normale kaart dan niet meer in pakjes zit. Pas vanaf woensdag wanneer de middenvelders TOTY komen zal zijn prijs weer zakken (denk ik).
Ja dat heb ik dus ook... Zie nu trouwens dat Ribery ook lekker aan het zakken is. Nu nog maar 180K, zit dus ook gelijk te twijfelen of ik Ribery moet halen i.p.v. Reus...
Ja ga denk ik ook gewoon voor Reus. Maar die 5* skills zijn wel aantrekkelijk Maar om daar nou 120K meer voor te betalen is idd ook een beetje overdreven.