je kan schweini en gotze gewoon omdraaien, heb je wat meer power in het midden. fuck it ik heb mn team gewoon gekocht kon niet meer wachten. Was in totaal 80K duurder dan zondagavond en verwacht dat prijzen daar niet echt meer onder gaan zitten. De rest van mn coins geinvesteerd in SIF Godin, ziet er uit als een monster voor 70K verwacht dat ie over een tijd zeker voor het dubbele kan gaan.
Hahah welk team heb je gekocht ? Kan zelf eigenlijk ook niet meer wachten tot dat ik eindelijk me team kan kopen en denk ook niet dat de prijzen nog ver naar beneden gaan!
Prijzen zullen nog wel verder dalen als alle TOTYs in packs zitten, of in ieder geval met de aanvallers. Ik heb nog even geduld. Heb een kleine wishlist
200% zeker. Dus wat betreft Di Maria wordt nu de boot gemist. Mochten mensen willen investeren: probeer nu nog heel veel SIF Godin & SIF Clichy te kopen. Die gaan vanaf morgen de lucht in qua prijs. SIF Lacazette inmiddels net de boot gemist voor zn upgrade.
Bedankt voor de tip, SIF Godin kost op PS4 momenteel 85.000. Hoeveel verwacht jij dat die waard zal worden, en dien je hem dan morgen ook weer direct te verkopen?
Als je er meerdere hebt, verkoop je hem af en toe al voor 150k. Denk dat zijn prijs ook wel minimaal dat wordt. Plus dat er nog de kans is op een UP, die hem nog duurder kan maken als de SIF weer +2 upgrades krijgt. Dan gaat ie misschien wel voor 250 / 300k. Maar je kan eigenlijk niet mis gaan als je er coins in stopt, geloof ik zelf. Je hoeft hem niet gelijk te verkopen. Gewoon voor enorme hoge prijzen blijven listen en wachten tot de prijs gaat stijgen, wat ze vandaag al doen (ondanks dat ze nog in packs zijn). Laat staan hoe het zal zijn over een week of twee weken. Ik zou gewoon de upgrades even afwachten. Gaan morgen uit packs en zijn gisteren enorm gekelderd ivm TOTY. IF Clichy is bijv 105k, terwijl de SIF nog maar 130k is. Normaal is dat prijsverschil veel groter, maar door TOTY is dat dus ontstaan. Dus als ze uit packs zijn, zullen ze (net als alle andere IFs die uit packs zijn momenteel) gewoon verder gaan stijgen. Komt bij dat er voor in-forms van spelers op de backpositie enorm bizar wordt betaald dit jaar. Kijk naar Lichtsteiner, Carvajal enz. Begonnen gewoon op 25 รก 30k en gaan inmiddels voor bijna 100k weg. Ja ik denk dat er 50k packs en 100k packs gaan komen eind van de week. Dus eind van de week / het weekend zullen die er wel zijn en zal Kompany best goedkoper worden.
Heb 8x Godin SIF gekocht, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Zou wel chill zijn als hij een UP krijgt eind deze maand!
Vast wel, het is wachten op zijn eventuele UP. Kan nog wel aantal weken duren voordat hij gaat stijgen.
Mooi om te zien dat je meegaat. Heb er daar zelf 5 van, heb 7x SIF Clichy. Denk dat Clichy de duurdere van de twee wordt. IF Godin was 4 dagen terug nog 85k, dus ik verwacht dat na TOTY het herstel van de markt zeker zal zorgen dat we op de SIF flink wat winst kunnen maken. Zijn ze toevallig ook fresh? Daarmee bedoel ik dat er nog 0 wedstrijden mee gespeeld zijn, dus vaak basic chem en 7 contracten / 99 fitness. Dat levert ook altijd meer op in verkoop als ze al een tijdje uit packs zijn. Hij zal niet veel meer gaan zakken, want hij is sinds gisteren gestegen. Prijs zal tot hij uit packs gaat (morgen) wat gaan varieren, maar zal geen grote sprongen maken tot hij uit packs is. Dan verwacht ik toch wel dat er flink gecasht kan gaan worden.
SIF = second in form. Dus de 86 versie! Die wordt misschien wel 88 als hij een UP krijgt. Dat betekent dat hij de tweede beste CV is na TOTY Ramos! Verwacht dan wel dat hij 2 ton is ofzo! Iemand die weet wanneer precies de UPs komen?
Geen idee, maar ik heb tijd genoeg om ze even wat contracten en fitness te geven! Telkens ff als wissel neerzetten, contractkaartje erop (waar ik er teveel van heb). Edit: sorry voor dubbelpost!
De 86. Let goed op bij eventueel kopen. Veel mensen proberen de 85 te verkopen voor de prijs van de 86 omdat de nodige mensen niet goed opletten bij kopen en dan dus de verkeerde inslaan. Ik verwacht de UPs zelf eind januari of begin februari. Zou ideaal zijn om samen te vallen met de transfer updates. Anders krijgen spelers eerst een UP en vervolgens nog een transfer ofzo, lijkt me iets te veel van het goede.
Maar dat kaartje veranderd dan gewoon ook al staat hij in je club dan bijv ? Of komt dat weer uit packs ?