Februari pas, duurt nog 4-5 weken. http://www.fifagamenews.com/fifa-14-ultimate-team-winter-upgrades/ dit was van vorig jaar, verwacht dit jaar zelfde periode. Dus eerst transfers, dan inderdaad de ups.
Je bedoelt de upgrade? Ik had afgelopen jaar Benatia SIF op het moment dat die een upgrade kreeg. De kaart die ik had ging gewoon omhoog, dus alle IF's en SIF's werden automatisch geupgrade en werden ineens veel duurder door de kwaliteitsimpuls die ze hadden gekregen.
Ja dat bedoel ik dus als je de 86 versie hebt zeg maar en de upgrade komt of dat kaartje dan van 86 naar 88 of dat de upgrade alleen in packs weer komt
De 85 gaat naar 87, de 86 gaat naar 88 en de 84 gaat uit packs en daar komt een 86 voor terug. Dus met de 86 van nu zit je goed.
Ik kom sinds vanmiddag niet meer op FUT, via de Web app krijg ik deze error http://i.imgur.com/zelnsnN.png en op de Xbone een soortgelijke melding. Nou heb ik gisteren nog wat coins gekocht, maar heb verder geen e-mail van EA gekregen dat ik gebanned ben. Werkt UT wel gewoon bij jullie?
Ja hier wel. Alleen is de market soms wat langzaam en heb ik rechtsbovenin dat eas servers plat zijn. maar kan gewoon fut spelen
Ik had ook 6x die melding op Web App vanmiddag, niks aan het handje dus waarschijnlijk. En dat er hierboven staat dat de EAFC servers weer shit zijn, dat betekent gewoon dat het bizar druk is op de servers en dat je er daarom misschien niet op komt.
EA stuurt in eerste instantie een waarschuwing als ze je pakken, directe ban lijkt mij stug. Ze zijn tenslotte sowieso niet echt actief xD
Dus ga je nu een maand lang die SIF Godín's in je club houden? Ik snap dat het een investering is maar deze is wel heel erg op lange termijn (voor Fifa begrippen). Hoe ga je dan in die tijd potjes spelen? Cheap ass team?
Nah heb nog 1,5 mln cash en heb een top team. Volgende week Kroos toty kopen! Mijn team nu: 442 Neuer Carvajal-Boateng-Benatia-Alaba Bale-Kroos-Schweinsteiger-Reus Benzema-Lewandowski Anyway, 4 a 5 weken wachten om 1 mln winst te maken op Godin SIF zou het wel waard zijn.
wtf. win net team of the year toernooi. Krijg ik een pakje waar de discard value 0 is. Dus je kan die spelers dan ook niet op transferlist verkopen. wat een bullshit toernooi dan.
Ja Sif Godin is zeker een goeie tip zelf twijfel ik omdat ik al 2weken druk aan het handelen ben en als ik alles verkoop dan zit ik tussen de 400 en 600k plus nog 2000punten voor 100k pack.Dus wou Zondag eindelijk mn team gaan maken maar als ik paar Sif Godins koop dan kan ik nu niet zo'n goed team maken,maar weet dan wel zeker dat ik veel winst maak als ik er bv 3 of 4 koop
PS4! Had altijd een xbox 360 maar vond de hele campagne van de xbox one zo mislukt dat ik overgestapt was naar de playstation, bevalt mij prima!
Zo juist SIF Godin gekocht voor € 75.500, ben benieuwd! Wil hem eigenlijk eind van deze week al verkopen omdat ik dan mijn nieuwe team wil gaan maken, hopelijk maak ik er wat winst op
Ik lees op EA Forums al dat mensen SIF Godin al voor 160k verkopen en zie dat er al enkele SIF Clichy's voor 210k zijn verkocht. Dus valt nu al dikke winst op te maken als je beetje geluk hebt in je verkoop en dan kan je goedkoop weer restocken ook. Gewoon gelijk al te koop zetten voor 140 á 150k. Kans bestaat dat je hem nu al verkocht krijgt. ----------------- Die 35k en 50k packs zijn trouwens geen goed nieuws voor de huidige waarde van Godin en Clichy. Zullen wel nog stuk gaan dalen voor ze uit packs gaan helaas. Had gehoopt dat EA pas morgenavond nieuwe actie zou komen.
untradable packs kreeg je ook steeds bij die kersttoernooien. Hopen op een vette speler en daar een team omheen bouwen
SiF lacazette is ook bijna 90/100k meer waard dan 1,5 week geleden. Denk dat hij ook wel een upgrade krijgt
Dat moet wel, stelde ik eerder ook al. Maar om daarin te investeren ben je nu te laat. Eergisteren had nog gekund, toen was hij nog 130k. Had je nu al 60k winst per stuk.