1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Maar wie dan Iniesta vind ik niks Modric dan >>??

2. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat heb ik pech dat ik op de ps3 zit als je de prijzen vergelijkt met x box en ps3.

3. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb je wel eens met Kroos gespeeld? Die man is een god in het spel. Maak tig mooie goals met hem online.

Niema94 vindt dit leuk.
  4. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Had hier een maand of 2-3 geleden een post geplaatst over dat mijn account gehacked was en mijn beste spelers weg waren. Had toen meteen een e-mail naar EA gestuurd en vandaag eindelijk te horen gekregen dat ze het probleem gaan onderzoeken! :D:thumbs::thumbs:

5. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    De prijs van TOTY Kroos gaat best snel naar beneden kost nu 1,4M :)

Die gaat wel onder de 1M kosten

6. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Top, dan koop ik hem!

7. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Mensen, nog even geduld met de Godin's. Gaat helemaal goed komen na TOTY. Geduld gaat lonen. :D

Ik moet trouwens een IF Caceres oppikken. Of misschien IF Lichtsteiner als die daardoor enorm daalt. :p Heb 1 vd 2 nodig in mijn team.

8. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Packluck en pech in een keer; open je een pack om 19.42 en zit daar mooi Lahm in (natuurlijk 5 minuten balen) en na het balen denk je de spullen maar te verkopen. Kom ik daar op Dyer (silver en verwachting was 1 à 2 duizend) en die blijkt mooi 25k te zijn. Dus alles voor in totaal 60k verkocht, toch beter dan 25k investeren en niks hebben!

9. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Caceres is ook een goede speler om tijdens het weekend in te gaan investeren. Beste RB in de Serie A en ik denk dat zijn prijs wel tot 14k gaat dalen. Heb nu bijna 2 miljoen geïnvesteerd. Hopen op 4 miljoen over een paar weken :)

10. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    IF Lichtsteiner vind ik een betere, maar IF Caceres lijkt me wel een speler die als 1 van de 2 serieuze opties in de Serie A toch wel naar 35k gaat op de langere termijn. Lichtsteiner (veruit de beste IF RB Serie A) was namelijk 70k ofzo, maar als je over 2 spelers die 70k deelt zouden ze 35k each gaan worden. Al zullen er van Caceres wel veel meer op de markt komen.

11. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Beste RB is Lichtsteiner!

12. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    De workrate is M/H bij Caceres, dat kan bepalend zijn. Net Godin IF voor 52k gekocht. Prijs rond 62k nu.

13. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    SiF clichy gaat al voor 141000.. Mooi, ik heb er 7 voor +- 100k gekocht, dat is al iets meer dan twee ton winst in een dag.. Er staan wel echt bizar veel van op de markt

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb tot nu toe nog geen sif godin verkocht helaas. Maar wachten het rustig af haha. Toch wel epic als je een toty in je pack zou krijgen. Ik open iig geen packs meer haha

15. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Doordat er heel veel op de markt staan moet je nu nog even geduld hebben tot de prijs omhoog gaat. Als er minder aanbod was had de prijs sneller gestegen, maar nu probeert iedereen hem natuurlijk te sellen omdat ze geinvesteerd hebben. Hij was ook wel de ideale speler om in te investeren hè, wetende dat zijn IF al voor 200k+ ging voor TOTY.

Dat vind ik nou niet. Want je kan tegenwoordig alles instellen met die Instructions. Dus in dat geval zijn workrates helemaal niet meer zo bepalend. Dan heb ik liever een speler die iets beter meevoetbalt (IF Lichtsteiner) dan IF Caceres, al vond ik die verdedigend ook wel goed bij zn NIF. Dus verdedigend staat het wel sterker. Ik speel sowieso met backs achterin houden, dus IF Caceres zou beter in mijn speelstijl passen. Al heb ik dan wel graag een speler die goed kan voetballen. Beetje tegenstrijdig. :p

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    IF Lichtsteiner is wel echt een stuk beter als back. IF Caceres kan beter koppen en heeft echt net iets hogere stats voor verdedigen, maar de backs zijn IMO best belangrijk in deze FIFA en moeten wel wat met de bal kunnen. Lichtsteiner is sneller, veel betere dribbeling en véél betere passing.

Liga BBVA opties: (N)IF Kroos? Modric? James Rodriguez (1.80, 73 strength en M/M)?
    Bundesliga opties: Thiago en Xabi Alonso?

Luiz Gustavo of Firminho zouden betere opties zijn in de Bundesliga, maar dat zorgt voor problemen met Alba en Ramos.

Laatst bewerkt: 14 jan 2015
  17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Welke spelers zouden jullie hierbij plaatsen?
    http://www.futhead.com/15/squads/16372547/

Sowieso, als er andere aanpassingen zijn hoor ik dat graag. Het liefst zou ik een IF speler toevoegen van onder de 45k. ;) Gewoon omdat het kan. :D

18. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu ongeveer 500'000 nog beschikbaar wat raden jullie mij aan om te doen welke spelers godin of clichy of andere opties?
    Alvast bedankt

19. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    voor de hand liggen quadrado en ibarbo...

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Benzema gaat nu al voor 18.000 op de PS4, dat gaat lekker :) Wat zal hij zondag kosten, ongeveer 15.000?

Deel Deze Pagina