1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb jij tips hoe je in het begin kunt handelen met weinig coins, 2000 ongeveer?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In dat handelen ben ik zelf ook niet zo'n pro. Wellicht omdat ik er nooit echt tijd in gestoken heb :+.
     
  3. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Al 7.000 verdiend met traden, nu al tevreden :thumbs:
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zit ook op de 7k, maar wel met kleine spelers. Dit weekend weg, ik ga zondagavond weer eens kijken. Geen tijd om me echt te verdiepen in spelers van 1k etc.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    2k is wel erg weinig, 10k is al een stuk beter. Ik denk dat je met 2k eigenlijk maar 2 effectieve methodes hebt.

    1) Koop bronzen pakjes van 400 coins en zet alle items (ik zou eerst alleen spelers doen tot dat Fifa echt uit is) te koop voor 150/200. Er zitten gemiddeld 3-4 spelers in een pakje, en ze verkopen vroeg of laat altijd. Kortom, 4x 200 = 800. Dat is een rendement van 100%, maar kan kort of lang duren. Dit werkt ook perfect met fitness kaartjes en andere als de game eenmaal live is. Zorg gewoon dat je altijd 30 speler te koop hebt staan en dan komt het geld wel binnen. Spelers met 85+ pace zou ik meer voor vragen.

    2) Koop shiny gouden spelers op de 59e minuut voor 600 coins max. Deze kun je vervolgens quick sellen voor 650 coins. Elke gouden shiny die je dus voor 600 of minder kunt kopen is direct 50 of meer coins winst. Hier zijn alleen heeel veel spelers die dit doen en dit is nogal intensief omdat je ze echt moet grijpen voordat iemand anders dat doet. Als je dit een middagje doet heb je vaak wel een start kapitaal van 5-10k en kun je opzoek gaan naar koopjes.

    Als je wat geld hebt kun je dus echt met bepaalde spelers gaan handelen.

    3 ) Koop de goedkoopste speler waarvan je weet dat hij verkocht worden en zet het hem voor 500 coins extra te koop. In Fifa 13 en 14 deed ik bijvoorbeeld veel met Balotelli en de rest van de namen ga ik niet verklappen, wil zelf ook nog iets verdienen. Stel de gemiddelde prijs van Balo is 15k, en er staan 2 op van 13k. Koop die twee op en zet ze voor 15k te koop. Op den duur koop je gewoon alle spelers op die onder de 15k aangeboden worden en zet je ze weer voor dat bedrag te koop. Soms betaal je dan 14.5k en maak je geen winst, soms staan ze erop voor 10k en maak je 5k winst. Door ze zo te price fixen kun je écht gaan cashen.
     
    gaizka vindt dit leuk.
  6. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Valt me op dat enkele grote mannen uit de FUT wereld ook meteen "grote" namen en IF spelers uit pakjes trekken.. Bijna onwerkelijk..
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je wil niet weten hoeveel geld ze er tegenaan gooien. Dat gaat om honderden, zo niet duizenden euro's. Wees dus alsjeblieft niet jaloers want het is gewoon niet realistisch. Ik heb meer dan 3-4 miljoen verdiend met handelen en heb zeker meer dan 300 gold packs gekregen van de Ultimate Editions en winnen van toernooien (nooit 1€ of zuurverdiende coins aan besteed). De beste speler die ik er ooit uit gehaald heb was volgens mij Ribery toen hij 35k waard in Fifa 12, en de beste IF was Nolan Roux (beest trouwens). Het heeft me nooit iets opgeleverd in ieder geval en ik raad dan ook ten zeerste af om pakjes te kopen, tenzij je het wil gebruiken om op te starten zoals deze week.
     
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Zag er inderdaad net ook een voorbij komen die slechts 73.000 fifa points had.. Toen dacht ik echt.. Get a life...
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de tips, zijn zeer bruikbaar! Speel zelf trouwens op de PS4 dus ben geen concurrent ;)
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Of hij heeft al coins en koopt zoveel mogelijk Icardi's/IF's op.
    Vorig jaar in paniek na 1 week 5/6 IF's Alaba verkocht ondat ze in prijs zakten. 3 a 4 weken later meer dan 100% gestegen...
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Handelen blijft topsport en elke naam die ik hier neer zet betekent extra concurrenten op die naam :p (ik ga op de PS4 van mijn huisgenoot spelen). De tips die ik je kan geven, kies voor populaire spelers/competities/landen en spelers met hoge *skills/pace of shooting. Kortom, de Premier League, Championship (2e leagues en zilveren spelers valt het meeste winst op te maken), Bundesliga, Serie A, Primera Division, Franse League 1, Franse/Duitse/Engelse/Spaanse/Braziliaanse nationaliteit. De aller duurste spelers op de absolute toppers na zijn zilveren Brazilianen met 5* skills en 80+ pace, die gaan voor ruim 100k per stuk over een maandje.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2014
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Is het nog mogelijk om teams over te zetten. Want zit nu webapplicaties te spelen op 360 maar heb tegenwoordig een ps4.

    En hoeveel is 72.000 fifa pointe wel niet in euro's. Jezus
     
  13. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Zag ook 108.000 coins voorbij komen. Dan is het principe van FUT toch weg? Ik ga ook een paar pakjes kopen om een aardige start te hebben maar om op 1 dag zoveel pakjes te openen is waanzin. Dan heb je na 2 dagen je team compleet...
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ze zouden FFP ook in moeten voeren in Fifa :cool:
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    600 euro 8)
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Damn! Nu snap ik die mensen met van die IF teams....

    Maar team / coins overzetboot naar andere console?
     
    mutantemile vindt dit leuk.
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Eh?
    Points kun je alleen overzetten, spelers en coins niet.
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik speelde zojuist een pot tegen iemand die IF neymar had en in de spits messi (niet on lone)... Die zal ook wel hebben zitten spenden
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hahahah, allejezus zeg. Dan ben je toch 'klaar' als je nu al Messi en IF Neymar hebt. Het leuke is vaak wel dat deze mensen best wel slecht zijn.
     

Deel Deze Pagina