1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Pogba naar de LCM positie ipv Pirlo, Pogba is een beest op de CM positie. Zeker met zijn strength/jumping win je de meeste duels (daarnaast een goede long shot). Vidal een must voor je team, met zijn H/H workrate kan je hem instructies geven om meer verdedigend te zijn. Hernanes als CAM, Cuardado als RM, Zapate eruit voor Cáceres en Ibarbo of Giovinco als ST naast Tevez.

2. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Na een tijd afwezig te zijn heb ik FUT weer opgepakt.

Was direct van Divisie 2 naar 1 gegaan, maar ik vind het niveau verschil best wel groot t.o.v. Divisie 2. Ik krijg echt 0.0 ruimte meer met mijn spelers.
    Vaak meerdere verdedigers op 1 speler. Meer mensen hier last van?

Mijn team is nu: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=i8MMcKWknLJkU:ps3

Maar ik ben er niet geheel tevreden over. Zit erover te denken om de serie A eruit weg te halen en vol BPL te doen.

Ik heb nog IF Cazorla en 100K. Ongeveer +- 200K exclusief eventuele verkoop van mijn huidige spelers.
    Verder heb ik ook het gevoel dat de voorste 3 elkaar teveel in de weg lopen. En dat zowel Rooney als Aguero beter in een formatie spelen met 3 spitsen of als enige spits.

Samengevat het loopt gewoon niet echt lekker;)

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Neuer is weer netjes terug gezakt naar de 200K. Wat denken jullie. Nu kopen of zou hij nog wat zakken? Want het blijft toch de hoogste keeper.

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou het niet weten, heb gister bovenstaand team gekocht.
    Wel de tijd ervoor genomen, niet zomaar de goedkoopste kopen maar echt proberen om er een te vinden die 10k lager staat.

Als je een tijdje op Neuer blijft zoeken kan je er vast wel een voor 180 - 190 vinden, moet je wel snelle vingers hebben

5. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Denk dat hij met de aanvallers nog later komt. Dan worden de meeste packs geopend. Dan moet je dus toeslaan. Want na de aanvallers komen alle TOTY tegelijk in packs en stijgt hij weer en dan is TOTY voorbij en gaat de markt weer herstellen. Dus de prijs stijgt dan weer door.

mutantemile vindt dit leuk.
  6. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Echter heb je de laatste dag wel 100k packs.. Als je terug denkt aan black friday, toen zat bronze messi in de packs. Toen ging de normale messi ook van 2m naar 1.6 miljoen... Dus ik zet mijn geld op zondag.. Maarja dit is een gok

7. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Black Friday kwam de crash denk ik niet door de 100k packs maar doordat iedereen aan het panic sellen was. De fase van panic sellen hebben we nu al gehad. Maar we gaan het zien.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt. Ik wacht tot morgen avond voor de aanvallers!

Neuer is een TOTY. Betekend dat hij dan niet gepacked word en stijgt de prijs weer wat net als begin deze week. Ging hij ook van 200k naar 230 omdat alleen de TOTY versie erin zat.

9. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Dat laatste gebeurde dus niet met Messi toen bedoel ik ;)

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ahzo ok. Naja goed ik wacht tot morgen avond. Als hij dan nog lager is haal ik hem. ALs hij nog altijd 200K is koop ik hem ook. Wacht nu al dik anderhalf / 2 weken en wil hem vort in mijn team haha. Team voelt net niet klaar zonder Neuer. ( Ook al is Weidenfeller gewoon een goede keeper )

Hoe kun je er eigenlijk voor zorgen dat Xbox One niet elke x alle goals opneemt? Of in iedergeval de rebounds en die van afstand en vrijetrappen. Heb vort zoveel filmpjes dat ik niet weet welke ik heb gemaakt en welke de xbox one zelf. En die heb ik niet nodig. Als ik wat wil opnemen roep ik wel haha.

Laatst bewerkt: 15 jan 2015
  11. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Dit was 16 oktober vorig jaar. Vandaag heb ik ter compensatie 110k coins erbij gekregen van EA :')

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    LOL maar fijn dat EA zo snel is met actie te ondernemen....

13. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Je hebt in ieder geval nog iets terugekregen. In 9 vd 10 gevallen gebeurt er niks. Zat pas zelf ook in de Live Chat van EA en ben gelukkig gecompenseerd, maar ik geloof dat er ook mensen waren die na 3 maanden FIFA 15 nog steeds niet in Ultimate Team konden bijvoorbeeld. Doet EA niks aan.

Mijn broertje heeft heel veel geluk gehad. Die heeft een PS4 en heeft nooit die untradeable 35k packs ontvangen met kerst. Krijg hij 250k compensatie. Gaat nergens over. Veel te veel, want je weet toch dat er niks in die packs zit. :p

Even iets heel anders: zijn er hier trouwens mensen geinteresseerd om eens coop te doen ofzo of pro clubs als we met meer zijn? Lijkt me wel leuk als we dat met een aantal hier kunnen doen.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja i'm in. Ik heb zelf een keeper gemaakt, lukt best goed:p

15. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja prima!

16. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ja ik had ook niks meer verwacht dus vond het wel een leuke verassing die 110k coins :)

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat toty aanvallers morgen pas kwamen?
    Ik zie nu best wat blauwe messi's staan..

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Komen pas morgen. Dat is de record breaker messi.

19. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dat is ook niet zijn TOTY. Dat is zijn Record Breaking kaartje. Jij bedoelt die heel donker blauwe met donkerrood, toch? Die heeft hij gekregen voor het breken van het doelpuntenrecord in de CL.

Edit: Dagger is me voor. :p

20. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    De TOTY aanvallers zijn er pas morgen ;)

Bedoel je niet deze ??

Deel Deze Pagina