Naldo SIF 69 acceleration, 79 sprint speed Benatia 74 acceleration, 75 sprint speed Boateng 68 acceleration, 85 sprint speed En toch vind ik Benatia sneller aanvoelen. Heeft ook te maken met positionering natuurlijk. Naldo heeft H/M.. Benatia H/H maar blijft opvallend vaak achterin gelukkig.
Benatia heeft dan ook 1 pace meer. Dus dan hoort hij sneller te zijn, ja. Maar Naldo traag vind ik wel een heel erge uitspraak. Sterker nog, 65 pace vind ik niet eens heel erg om te hebben op een CB. Godin is bijvoorbeeld een echt beest. Scheelt toch al gauw 9 pace.
Godin heeft goede workrates. Naldo moet het compenseren met snelheid als hij weer uit positie loopt. En daar is hij te traag voor. Heb nooit gezegd dat Naldo traag is, alleen te traag.
Dit is nu mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/17215067/ Fernandinho wil ik nog vervangen door IF Pogba of IF Matuidi, daarna doorsparen voor de IF Tevez en dan ben ik klaar. Vorig jaar ging ik ook voor 2 TOTY verdedigers en dat leverde mij een winst op van 2.2 miljoen in Mei.
Wanneer zouden jullie toure op transfer zetten? Hij is nu 155 k ma de crash us er nog. En zal iniesta toty stijgen of verder dalen?
Heb mijn SIF Godins met klein verlies verkocht en een extra toty kroos opgepikt voor iets meer dan een miljoen. Verwacht dat hij flink stijgt als hij uit packs is. Is een vd beste middenvelders in het spel nu.
Neuer in goal? Maar je zal een reden hebben om dat vooralsnog niet te doen . Daarnaast zou ik Suarez verkopen en Messi daar neer zetten, haal je net met de prijzen nu
Zal dat werken dan om Robben als sp te doen? Weidenfeller Pisczek Benatia Boateng Alaba Schweinsteiger Lahm Gotze Aubamayang toty Robben Reus Dan gaat het er zo uitzien
Als ik jou was zou ik hem over een maandje ongeveer verkopen, alhoewel de rest van je team nu ook niet slecht is kun je wel een ziek team met Ronaldo etc maken. Heeft er iemand al een flink aantal wedstrijden met Lewandowski gespeeld? Zit er over na te denken om met hem en Aguero in de spits te spelen. Speel nu zo: Reus-Aguero-Sanchez Gundogan-Fernandinho-Di maria Luis-Cahill-Mangala-Coleman Begovic Maar ik vind vooral het middenveld kwetsbaar en aanvallend kom ik er soms lastig doorheen, maar ik denk dat dat eerder aan mij ligt met die spelers. Zat er over na te denken om naar een 442 te gaan, heb nu 30K en SIF godin. Dus als ik Di Maria en Godin verkoop kan ik zowel Toure en Schweinsteiger als vervangers halen en zo spelen: Lewandowski- Aguero Reus-Schweinsteiger-Toure-Sanchez Luis-Cahill-Mangala-Coleman Begovic Ik vind dit er toch veel stabieler uitzien, Di Maria is by far de beste CAM waarmee ik gespeeld heb maar op een 3 mans middenveld is het voornamelijk een loper geworden met zijn H/H en dat komt zijn aanvallende kwaliteiten niet echt ten goede.
Lewandowski is een goede speler. Heb er ongeveer 40 potjes mee gedaan als het niet meer is. Kerel stelde me niet teleur! Heb hem pas geleden vervangen voor Luis Suarez
Ik heb Robben op 7Chem in een 442 in de spits staan samen met suarez en hij is echt een monster, een van de beste spitsen die ik heb gebruikt dit jaar. Enige nadeel is dat ie in de lucht vaak afgetroefd wordt. Maar zn behendigheid, snelheid en dat gouden linkerbeen maken veel goed