1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    oke... dat werkt inderdaad heel goed met de chem |:-

2. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Niet direct natuurlijk maar met die opstelling heb je wel veel meer mogelijkheden om een hybrid team op 9 chemistry te krijgen. :)

3. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Toty Robben toch te snel verkocht voor 5,6mil want gaat nu voor 5,9weg.Wat zouden jullie doen?

If Isco Toty Kroos Sif Rakitic
    Neymar Suarez Bale

Toure Di Maria Rooney
    Sif Sanchez Aguero Walcott

4. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Vind het een vrij domme opmerking over die 4-3-3 (4) formatie..

Reson vindt dit leuk.
  5. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sommige toty's zijn echt flink gestegen op de playstation markt. Zo kocht ik Thiago Silva voor 1 mln, nu 1,3 mln. David Luiz 7 ton, nu 8,2 ton.

Tja makkelijk winst als ik zou verkopen. Trouwens prijzen voor coins op de illegale markt zullen wel te maken hebben met deze inflatie. Ik zie duidelijk een verband..

6. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Ja coins 1,09 voor 100k haha

7. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Eerste klapper is binnen. 280k voor een SIF Clichy. Nog 6 te gaan. Prijzen geupt naar 320k. Toch een mooie 160k winst. :thumbs:

Laatst bewerkt: 22 jan 2015
  8. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Voor hoeveel heb jij je godins er op staan nu? Ik heb er nu 12 voor 180-200k, is het slim om ze nog in te kopen voor de 105k waar ze nu voor gaan?

Ik heb nog 1,4m om te investeren maar geen idee waar in k t zal stoppen

9. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Die van mij staan er voor 190k op. Zou gewoon zorgen dat je er 8 weet te houden ofzo. En elke keer dat je er één verkoopt, vervang je hem voor een nieuwe.

Die 1,4m zou ik zelf denk ik investeren in de IF's van deze week. Denk aan Santi Cazorla en Rakitic. Of als Diego Costa daalt gewoon zn SIF aanschaffen. Die gaat sowieso ook nog wel omhoog, zeker met het oog op een upgrade. Kopen dan wel dinsdag als hij zeer waarschijnlijk onder de 1.4m is gedaald. En zo niet een SIF Pogba. Lijkt me ook een zekerheidje voor een upgrade.

10. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Worden er naast 4-3-3 en 4-1-2-1-2 nog meer opstellingen veelgebruikt online?

11. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    4-2-3-1 zie ik wel veel. Zowel de eerste als tweede variant. Denk trouwens dat je alle 4-3-3 formaties los moet zijn en dus de twee variaties op 4-1-2-1-2 ook. Speel zelf altijd met de 4-3-3 (5) omdat ik daarmee als ik er zin in heb en echt mn best doe en mijn team erop afstel echt geniale partijen kan spelen en winst streaks neerzetten van 50 tot 100 wedstrijden. Al was dat nog eenmalig. Maar ik kan het wel. :p

Barbabravo vindt dit leuk.
  12. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Haha, ja klopt. Maar op TOTY Lahm na zie ik gewoon niet echt verbeteringen mogelijk voor de RB positie zodoende stel ik een andere opstelling voor.

Waarom ik specifiek 433-4 zei slaat inderdaad echt nergens op :D

13. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ah super, duidelijke reactie :) Ik ga denk ik 4-2-3-1 (2) eens proberen. Leek me wat defensief, maar ik probeer een opstelling te maken en wil daar een aantal spelers perse in hebben (:+) en kom er niet echt uit. Eens kijken hoe dat speelt, want met die opstelling krijg ik mijn team wel compleet.

14. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Haha ik dacht al.. :p

4-2-3-1 (2) is voor mij ook iets te defensief, maar je kan het heel erg sturen door instructies in te stellen uiteraard. Dus dan kan je er ook wel je eigen touch aan geven. En verdedigend is zo slecht nog niet als je 100% zeker bent dat je toch je kansjes altijd wel krijgt.

15. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Nee daarom. Ga het eens proberen. Speel meestal met een wat te aanvallende opstelling dus misschien werkt dit juist wel goed.

16. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wanner gaan de prijzen weer dalen denken jullie?Want Bale is nu op ps3 950k terwijl die vorige week 780k was.En volgens mij lijk ik wel gek als ik een miljoen voor Bale neertel

17. Funkyommel050

Funkyommel050 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of je veel goals tegen krijgt maar sinds ik 3-4-3 speel is dat een stuk minder en win ik meer.
    Je hebt altijd 3 cv die achterin blijven staan dus niet dat de backs ergens voorin staan. En hierbij zijn wel snelle rm en lm nodig. Bij mij werkt het goed.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Mijn team nu:

Leno
    Pischcek - Benatia - Matip - Rodriguez
    Gotze - Boateng - Gundogan
    Muller - Firminho - Perisic

Ik wil graag een versterkingen doorvoeren in iedere linie. Voorin zit ik te denken aan SIF Perisic (die 81 versie).

19. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Gister bijna miljoen aan packs gehaald en voordat ik de fout in ga om alles aan packs op te maken maar dit team gemaakt
    Courtois
    Walker Kompany Mangala Sif Clichy
    If Rooney Toure
    Di maria
    Walcott Sif Costa Sif Sanchez
    Rooney voor 800k
    Sanchez 890k
    Costa 1,9miljoen,misschien wel iets teveel betaald maar je weet maar.nooit en misschien pak ik wel dikke winst als Sanchez en Costa upgrade krijgen.Wanneer komen die precies?

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    De eerste ronde upgrades kwamen vorig jaar volgens mij op 31 januari. Dus ik hoop dit jaar weer.

Deel Deze Pagina