[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Heb de betreffende spelers helaas niet, iemand anders die dit kan checken?

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De in-game rating van een IF/SIF is niet hetzelfde als de rating op hun kaartje. Dat heeft niets te maken met een mogelijke update. ;)

Zo is mijn SIF Perisic 84 ingame, terwijl hij maar 81 op z'n kaartje heeft. Dat is altijd zo geweest bij IF's.

3. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ok jij zal het wel weten gok ik die jongen had dat gepost dus ik trok al mn conclusies alhoewel wat hij zegt ik ook wel geloof dat Costa plus 3 Sanchez plus 2 Cazorla plus 2 en Neymar plus 1 krijgt

4. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Hoeft helemaal niks te betekenen. Als je op basis daarvan koopt kom je van de koude kermis thuis.

5. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Whaha, me TOTY Robben is verkocht voor 4,8m :D

Hopelijk krijg ik hier geen spijt van en kan ik hem dinsdag gewoon weer kopen voor 3,9-4,2m

6. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoezo kom je dan.van koude kermis thuis??Lijkt mij logisch dat Costa,Sanchez zowieso upgrade krijgen

7. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Nice! ik had er gister twee verkocht voor 199k. toen al mijn prijzen verhoogd naar 212-230 en nu vandaag niks verkocht... Ga dus weer iets naar beneden met de prijzen. Vandaag wel een isco verkocht voor 229...

Zojuist een fresh SiF Diego Costa opgepikt voor 1.235.000, heel benieuwd wat hier van gaat komen.. Zet hem er meteen weer op voor 1.7m, hoop dat de prijs morgen en overmorgen niet omlaag zal gaan en dat die update komt! (+3 :lol:)

Laatst bewerkt: 25 jan 2015
  8. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Sterker nog, het zou belachelijk zijn als ze die niet krijgen. Hebben allebei een fenomenale eerste seizoenshelft achter de rug.

9. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Vraag me alleen af of ik winst kan maken enja hoeveel het dan zal zijn want weet niet of de prijzen van Sif Costa Sif Sanchez en Sif Pogba nu zo hoog zijn omdat ze een upgrade krijgen en gewoon omdat het kan.Morgen of Dinsdag namelijk team maken met hun Costa is 1,8 Sanchez 950k Pogba 1,1miljoen.Ben dan heel erg benieuwd wat de prijzen zijn als ze upgrade krijgen

10. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Er zijn nu 25k packs dus na vanacht zullen de prijzen ook niet meer lager worden denk ik. Misschien morgen ochtend het laagst

11. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik zie het ja Sif Costa zit nu onder de 1,7 vraag me af wanneer die op het laagst zit

12. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    De 25k packs zijn denk ik het begin van een prijsdaling tot iets boven het oude niveau.

13. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Die Paulo Futre is toch een beest. Twee-benig, 4* skill moves, 92 dribbling, 84 pace en shooting 80. Ik speel met hem als spits nu in 4-3-1-2 formatie. Niet te houden die man.

14. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Dit zijn toch echt slechte packs of zie ik dat nou verkeerd?

15. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ja maar het valt perfect in combinatie met de overgang weekend naar week, waardoor prijzen sowieso dalen. Plus dat EA zelf ook probeert prijzen te corrigeren: introduceren MOTM, eerder al 15k packs, nu 25k packs. Kan niet anders dan dat zij proberen ook de prijzen naar beneden te krijgen.

16. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat denk ik ook... Maar zal weinig effect hebben. De grote coinssites hanteren echt hele lage prijzen. Daarom is alles zo duur nu.. En daar is al dagen niks veranderd..

17. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    De prijzen zijn alweer iets gedaald toch?
    Ik had dit weekend mijn team verkocht, Aguero voor oa. 460k en nu staat die op 440 - 430 dacht ik.

Kan vrij weinig spelen de laatste tijd en had niet het idee dat de prijzen nog verder zouden stijgen. Heb voor dat geld 5 SIF Isco's gekocht.
    Allemaal rond de 160k, zit helaas nog geen stijging in. Zou mooi zijn als die een upgrade krijgt, ik denk dat hij vanaf vandaag/morgen wel begint met stijgen.

Iemand een idee waar ik op kan mikken met SIF Isco? Speel PS4.

Even een compleet andere vraag, heeft iemand wel eens met een RW of LW gepseeld of andersom?
    Speel soms wel eens tegen iemand die dat heeft en ik merk er vrij weinig van dat het echt slechter speelt.

Zit al een tijd na te denken over een goede opstelling met 3 spitsen, echter op de RW is mijn enige optie Sanchez. Aangezien ik Robben en Bale niet kan betalen.

Zat hieraan te denken: http://www.futhead.com/15/squads/19017617/

18. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Ik
    speel altijd met 433 4/5.. Vind juist 4321 met lf/rf niet fijn spelen.
    Gebruik wel altijd pers instructies voor hun. Cut inside en stay forward.

Reden voor die dip gister waren/zijn 25k packs die tot vanavond 6 uur in de store zijn. Ik denk dat als deze weg zijn dat het niet verder daalt maar stabiliseert en dan woensdag gaat alles gewoon weer omhoog. Zeker zolang de grotere coins verkoop sites deze lage prijzen houden

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Buh prijzen moeten echt naar beneden. Hem mijn ogen op TOTY Lahm maar dan moet hij nog wel beetje zakken haha.

20. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat een gezeur met die prijzen zeg,had donderdag Sif Pogba verkocht voor 1,1miljoen en nu wil ik hem toch weer terug kopen en is die in 1x 1,8miljoen

Deel Deze Pagina