1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zijn er ook regels aan verbonden? Mijn 2 teams zijn namelijk beide met 5-2-1-2 opstelling... Probeerde het gewoon een keer en sindsdien win ik gewoon veel vaker. En tjah als je wint is FIFA leuk en als je verliest is het een kutspel haha.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Thnx speelt ook super. Maar zoals ik al zei wil ik nog Messi, Ramos en TOTY Lahm. Maar mijn IF willen niet verkopen helaas.
    En Robben is een baas. Als bij hem de bal op zijn linkervoet komt schiet ik er ook mee. Voelt heerlijk haha.

@Gizmo007 ik vind dat je mag maken wat je wilt. Iedereen speelt zijn eigen spel...

Gizmo007 vindt dit leuk.
  3. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Hahaha nice. ik ben het met je eens... Iedereen moet elke taktiek kunnen gebruiken lijkt mij, zo is het in seasons ook toch??

Gizmo007 vindt dit leuk.
  4. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt. Maar als er mensen zijn die er heel erg op tegen zijn ben ik wel bereid om mij aan te passen voor het toernooitje hoor.

Pride vindt dit leuk.
  5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nee hoeft niet want dan gaat het van kwaad tot erger. Ja jij heb een 30Mil team en ik 100K da's niet eerlijk. Of Jij speelt in 4-1-2-1-2 da's zwaar overpowered of weet ik het. Iedereen moet gewoon spelen hoe die wilt spelen anders krijg je teveel regeltjes.

ALs ze dat niet willen moet je een non-FUT tournement houden met vaste teams om uit te kiezen.

Ik zeg maak wat je wilt en gas erop haha.

mutantemile vindt dit leuk.
  6. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    In mijn ogen hoeft er maar 1 regel te zijn:

Niet achterin rond gaan tikken als je voor staat

Edit; Wat @Distoration zegt, dat je tot de 10e minuut kan leaven als het erg lagged.

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Inderdaad, gewoon je eigen team en formatie houden. Zou alleen regels over het leaven oid opstellen. Dus tot de 10e minuut leaven ivm lag.

Pride en TobiasBB vinden dit leuk.
  8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jawel? Alles voor de winst. Met je mannetje naar tegenstanders cornervlag rennen en blijven staan en afschermen. Zo speel ik nu eenmaal...

Haha nee is klets. Goede regel inderdaad geen tijd gaan rekken en als het te erg lagged mag je binnen 10min in game tijd nog leaven.

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
  10. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind Sif Sanchez echt ontzettend tegenvallen van die 90pace en 91dribbling merk je niets van en dan nog te zwijgen over zijn fysiek,word echt door iedereen aan de kant gezei Wil er eigenlijk al vanaf maar houd hem toch maar vast ivm upgrade. Heb er 970k voor betaald en hij gaat nu al over de 1.1,miljoen dus met een upgrade word dat fiks meer gok ik

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Met je keeper hoog gaan staan houden. Ja toch, zo rol ik :+

#TrueStory

Pride vindt dit leuk.
  12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Damn wat een baas was die Courtois toch gister!

Deze kaart is dan ook meer dan terecht.

_O_

TobiasBB vindt dit leuk.
  13. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Is echt een geweldenaar ja, keepte super gister. Leuk potje was het trouwens :)

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zeker weten! En Costa was natuurlijk weer is een klootzak van jewelste:lol:

EDIT: Gister trouwens m'n eerste TOTY uitgeprobeerd.

Deze kleine gozer voor 1.6m opgehaald (PC) en van m'n resterende 1.2m een BBVA teampje eromheen gebouwd.

Ondanks z'n 95 rating had ik niet echt hoge verwachtingen van hem en gelukkig maar, want hij was natuurlijk wel goed, maar ook weer niet outstanding, wat je wel mag verwachten van zo'n kaart.

Ik zag zo'n hier en daar wel die 95 rating terug met geniale passjes of een lekker doelpunt, maar had ook sommige wedstrijden waarin ie gewoon echt onzichtbaar was.

Al met al

Heerlijke speler? Ja:)
    Z'n prijskaartje waard? Nah.

Vond hem trouwens wel echt vééél beter dan de normale Iniesta, maar dat mag ook wel:+

Laatst bewerkt: 28 jan 2015
  15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Beter had Courtois geen MOTM kaartje gehad. Wel verdiend maar de normale versie is al zo'n baas haha. Laatstaan deze:D

@Niema94 ik vind TOTY Iniesta echt een baas. Snelle skillmoves, houd de bal dicht bij zich en schiet heerlijk. Maar is wel Xbone.

Laatst bewerkt: 28 jan 2015
  16. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als je me je laatste zin doelt op de besturing; Ik speel ook met Xbox controller dus daar zal het niet aan liggen :)

Vond hem wel goed, maar niet z'n prijskaartje waard. Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Ibrahimovic.

17. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Me team is eindelijk af :+

Wanneer willen we eigenlijk dat toernooi doen dit weekend al of ??

18. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb JUIST in het weekend bijna geen tijd om te spelen. Lijkt me toch dat we tegenstanders loten en dan in onderling overleg vóór een bepaalde datum de wedstrijd gespeeld moeten hebben?

19. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Ik word helemaal gek, ik speel fut SP season divisie 1 en ik moet winnen van Liverpool op legendary maar al 5/6 keer niet gelukt.

Niks mag, niks kan het voelt zo in scene gezet allemaal, zo irritant dit :mad:

20. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    En hebben we al een idee hoe we de loting doen ?? :p

Deel Deze Pagina