Aangezien hier toch iedereen op de Xbox speelt hier een tip om straks flink wat geld te verdienen tijdens de bekendmaking van de upgrades. Althans zo heb ik vorig jaar flinke winst gemaakt. Zodra er bekend is welke spelers een upgrade krijgen moet je direct de IF's daarvan kopen die nog op de markt zijn. Deze zijn er namelijk op gezet voordat men van een eventuele upgrade wist en dus voor een veel lager bedrag. Vorig jaar was het zo dat de daadwerkelijke upgrade van de kaart eventjes duurde. De vraag naar die kaarten was zo hoog dat de prijs echt met 200-300% omhoog ging. Dit geld niet voor de Lacazette's etc.. Waarvan de prijs al enorm omhoog is. Vooral voor de spelers waarvan niemand het verwacht had. Zoals Giroud vorig jaar. Die stond er uit mijn hoofd voor iets van 30K op voor de bekendmaking. En een uur erna voor ruim 180K. Toen zijn kaart eenmaal geupgrade was vielen de stats uiteindelijk best wel tegen en daalde de prijs weer rond de 90K als ik mij goed herinner. Je maakt dus sowieso winst de vraag is alleen of je hem na de daadwerkelijke update verkoopt of niet. Mijn tip is zorg dat je genoeg cash hebt en ingelogd bent tijdens de bekendmaking! Weet iemand al de exacte tijd en datum daarvan trouwens?
Pff haha, ik heb zijn teams in zijn signature gezien en als het daarmee niet lukt dan ben je gewoon niet goed genoeg voor Div 1.
Ik speelde tegen die linker. En na de wedstrijd begon hij eerst via Live berichten te sturen naar me uit frustratie. En mooi dat ik hem daar ook tegen kom. Grappige is dat hij via Live zegt dat het toaal onverdient is en dat ik geluk had met rebounds en dat ik een 'rebound glitch' uitbuit. En vervolgens op het forum doen alsof ik nog veel meer goede kansen heb gehad. Hahaha. Ja, ik zag hem rennen. Dus denk hem met 2x X precies in de loop te kunnen geven, zo'n strakke voorzet. En hoe! Snoekduik precies in de hoek. Dat zijn ze.
Ok ik heb even zitten denken. Als ik alles verkoop heb ik echt vrij veel coins. Zit eraan te denken alles te verkopen en dit te maken: http://www.futhead.com/15/squads/19946038/ Gewoon om tijdelijk mee te spelen. En als alles weer inzakt een nieuw team te maken. Maar heeft iemand hier een schatting hoelang deze prijzen nog aanhouden? Is dit 1 week of meer als 1 maand? Dit is namelijk mijn eigen team: http://www.futhead.com/15/squads/17318516/ En het speelt super en win veel maar wil Messi voorin. Maar niet voor 5mil dat gaat nergens over. Ik wil dus wachten als hij straks weer onder de 3 mil komt maar gaat zoiets nog gebeuren?
Zolang EA coinsellers niet aanpakt zie ik de prijs van Messi niet meer onder 3 miljoen komen. Of het moet helemaal aan het eind van het FIFA jaar zijn tijdens TOTS.
Ik zie voorlopig de prijzen alleen maar stijgen, daarnaast denk ik dat je tijdelijke squad veels te makkelijk overlopen wordt op het middenveld. Blijf gewoon lekker met het team spelen dat je nu hebt.. Wordt alleen maar meer waard de komende tijd
Ok dan doe ik dat. En ik word nooit overlopen Ik heb slidingen daar word je akelig van Of niet @Kevacez hahaha
Zoals ik paar dagen geleden al aangaf heb ik een YT kanaal. Vandaag heb ik het eerste filmpje geplaatst en ik ben nog nieuw in het geven van commentaar en het editen van videos. Tips zijn dus welkom.
4 mln denk ik. Ben vooral nieuwsgierig in wat voor een opstellingen je deze twee kan combineren. Dan kan ik vanuit daar verder opbouwen, snapte? Huidige team: http://www.futhead.com/15/squads/19757942/
Leuk gedaan. Vind de manier van vertellen alleen wat vervelend. Laat het wat vloeiender overkomen, alsof je gewoon heel relaxt een één-op-één gesprek voert. Nu is het alsof ik naar een pratende robot zit te luisteren bij wijze van spreken. En zorgen dat je namen van spelers goed uitspreekt is ook leuk, want je spreekt Neuer verkeerd uit. Je spreekt het namelijk uit als: Noi-er. Zal nu snel wat proberen, maar moet zo gaan werken. Anders komt het vanavond denk ik.
Thanks voor je tip. Het is nog onwennig om videos van commentaar te voorzien. Maar dat moet met tijd vanzelf beter gaan.