Ik ga ff proberen of ik iemand een CSKA Doumbia voor Roma doumbia prijs kan aansmeren xD Oeps ik probeerde op bewerken te drukken maar zie dat ik nu mijzelf gequote heb haha.
Gustavo CAM? Dat kan die gozer toch helemaal niet ? Wat dacht je van Kevin de Bruyne Of laat me raden je switcht ingame? Dan alsnog lijkt IF De Bruyne mij iets beter/completer.
ik wil IF Pogba aan mijn team toevoegen, is het verstandig om te wachten met de prijzen? of gaat hij straks alleen maar meer stijgen als hij een update krijgt?
Ik vind FIFA toch wel weer een klein beetje leuk, dacht net: Laat is eens 50K aan pakjes openen. Krijg ik dit: http://xboxclips.com/XplodedAppendix/9e2e33a2-32fb-4fa9-b8d3-586bc092a2a4
Wat verwachten jullie van Schurrle de Chelsea speler?zal zijn prijs gaan stijgen nu die overgestapt is of zal het hetzelfde blijven omdat er zoveel van zijn?
Ik heb een SIF Griezmann gekocht voor 1,1 mln en zie nu dat hij gaat voor 1.6. Zelfde geld voor SIF Lacazette... Is het verstandig om nog even te wachten op de upgrades? Aangezien beide spelers een verhoging gaan krijgen naar verwachting. Ik wil veel te graag een BPL team nu met Cuadrado namelijk
Dit is trouwens laatste keer dat ik het hier post, want ik wil niet gaan spammen. Dus als je mijn videos wilt blijven zien moet je ff abonneren.
Jazeker, van CSKA. Heb er nu 7 staan, maar het lukt niet echt. Beginnersgeluk ofzo. Dalijk nieuwe ronde, nieuwe kansen.